Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8635

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Výrobní číslo: 179910

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 183 836 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
36+98 362 st 4.7. 20:185.7. 4:12 8635+8636
5+16 312 út 3.7. 13:524.7. 0:33 8635+8636
15+16 334 út 3.7. 5:153.7. 10:25 8635+8636
15+16 327 po 2.7. 5:302.7. 20:34 8635+8636
20 309 pá 29.6. 4:1229.6. 22:05 8635+8636*MU
16 311 čt 28.6. 6:5629.6. 0:44 8635+8636
20 309 st 27.6. 4:1228.6. 0:32 8635+8636
16 311 út 26.6. 6:5627.6. 0:44 8635+8636
16 323 po 25.6. 15:0426.6. 1:04 8635+8636
 9  329 po 25.6. 4:4325.6. 9:19 8635+8636
8+94 353 so 23.6. 20:5724.6. 5:53 8635+8636
8+94 353 pá 22.6. 20:4423.6. 5:53 8635+8636
15 306 pá 22.6. 15:5422.6. 17:55 8635+8636
 5  302 pá 22.6. 4:0822.6. 10:13 8635+8636
12 316 čt 21.6. 15:0721.6. 21:03 8635+8636
16 334 čt 21.6. 7:3621.6. 10:29 8635+8636
15 306 st 20.6. 15:5420.6. 17:55 8635+8636
20 314 st 20.6. 4:4720.6. 9:59 8635+8636
 7  314 út 19.6. 15:1219.6. 20:04 8635+8636
16 324 út 19.6. 6:2019.6. 8:53 8635+8636
16 331 po 18.6. 5:4618.6. 23:44 8635+8636
20 315 pá 15.6. 4:5216.6. 1:12 8635+8636
sjMO 301 pá 15.6. 3:2715.6. 4:11 8635+8636
 5  302 čt 14.6. 14:5015.6. 1:28 8635+8636
12 312 čt 14.6. 6:2614.6. 9:56 8635+8636
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.