Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8635

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Výrobní číslo: 179910

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 196 301 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
30 310 po 15.10. 5:3215.10. 22:05 8635+8636
30 310 pá 12.10. 5:3212.10. 22:05 8635+8636
 5  312 čt 11.10. 4:5811.10. 20:09 8635+8636
30 304 st 10.10. 15:0410.10. 21:28 8635+8636
30 315 út 9.10. 4:479.10. 21:35 8635+8636
30 318 po 8.10. 16:018.10. 18:35 8635+8636
 5  302 po 8.10. 4:088.10. 10:14 8635+8636
 5  302 pá 5.10. 14:505.10. 20:42 8635+8636
 5  302 pá 5.10. 4:085.10. 10:13 8635+8636
 5  313 čt 4.10. 4:584.10. 22:27 8635+8636
sjMO 301 čt 4.10. 3:274.10. 4:11 8635+8636
20 315 st 3.10. 4:524.10. 1:36 8635+8636
20 309 út 2.10. 4:123.10. 0:32 8635+8636
20 309 po 1.10. 4:122.10. 0:32 8635+8636
 9  329 čt 27.9. 15:3727.9. 20:08 8635+8636
15 312 čt 27.9. 7:1427.9. 8:59 8635+8636
15+98 351 st 26.9. 21:3627.9. 5:43 8635
16 320 st 26.9. 16:0326.9. 18:37 8635+8636
16 307 st 26.9. 5:5526.9. 9:01 8635+8636
 9  315 út 25.9. 5:0226.9. 0:09 8635+8636
16 320 po 24.9. 16:0324.9. 18:37 8635+8636
20 314 po 24.9. 4:4724.9. 9:59 8635+8636
20 315 pá 21.9. 4:5222.9. 1:12 8635+8636
20 309 čt 20.9. 4:1220.9. 14:45 8635+8636*MU
20 315 st 19.9. 4:5220.9. 1:12 8635+8636
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.