Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8635

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Výrobní číslo: 179910

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 157 837 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 302 pá 19.1. 5:4420.1. 0:44 8635+8636
9 325 čt 18.1. 15:2118.1. 19:52 8635+8636
16 316 čt 18.1. 6:0618.1. 9:07 8635+8636
12 316 st 17.1. 15:0717.1. 21:05 8635+8636
16 312 st 17.1. 4:4017.1. 9:55 8635+8636
16 302 út 16.1. 5:4417.1. 0:44 8635+8636
16 316 po 15.1. 16:1115.1. 18:43 8635+8636
1+10 310 po 15.1. 6:3615.1. 10:31 8635+8636
5 301 ne 14.1. 16:2515.1. 0:58 8635*Z
5 301 ne 14.1. 5:5814.1. 13:50 8635*MU
5 306 so 13.1. 4:4814.1. 1:28 8635
16 313 pá 12.1. 15:2312.1. 20:19 8635+8636
16 303 čt 11.1. 5:4711.1. 18:24 8635+8636
1+10 316 st 10.1. 4:2611.1. 0:54 8635+8636
1+10 316 út 9.1. 4:2610.1. 0:54 8635+8636
16 309 po 8.1. 7:039.1. 1:05 8635+8636
16 303 pá 5.1. 5:475.1. 18:24 8635+8636
20 307 čt 4.1. 14:004.1. 19:39 8635+8636
15 303 čt 4.1. 6:024.1. 10:46 8635+8636
15 303 st 3.1. 13:513.1. 22:26 8635+8636
4 305 st 3.1. 5:433.1. 9:40 8635+8636
16 313 út 2.1. 14:483.1. 0:54 8635+8636
7 309 út 2.1. 6:352.1. 10:25 8635+8636
Rok 2017
1+98 353 so 30.12. 20:3631.12. 5:22 8635
12+99 368 pá 29.12. 19:3730.12. 5:36 8635
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8633
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.