Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8634

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Vyřazení: 2. 5. 2015

Výrobní číslo: 179909

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 022 550 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
7+59 364 so 2.5. 7:003.5. 4:40 8634
14+24 312 pá 1.5. 8:011.5. 21:19 8634
7+59 364 čt 30.4. 21:561.5. 4:40 8634
 6  307 čt 30.4. 6:0330.4. 17:54 8634
1+58 355 st 29.4. 20:2530.4. 4:53 8634
 6  301 st 29.4. 5:3129.4. 18:18 8634
 7  306 ne 26.4. 4:4426.4. 22:36 8634
20 311 pá 24.4. 4:3524.4. 22:59 8634+8606
9+26 329 čt 23.4. 7:0124.4. 0:50 8634+8606
9+26 321 st 22.4. 5:5722.4. 20:46 8634+8606
9+26 334 út 21.4. 4:5421.4. 19:12 8634+8606
9+26 329 po 20.4. 7:0121.4. 0:50 8634+8606
14+24 324 ne 19.4. 4:2819.4. 23:09 8634
14+24 313 so 18.4. 4:5019.4. 0:04 8634
9+26 326 pá 17.4. 6:1218.4. 0:31 8667+8634
9+26 334 čt 16.4. 4:5416.4. 19:12 8667+8634
10 319 st 15.4. 15:0616.4. 0:55 8667+8634
 4  309 st 15.4. 6:2515.4. 9:43 8667+8634
9+26 319 út 14.4. 5:4014.4. 23:30 8667+8634
9+26 326 po 13.4. 6:1214.4. 0:31 8667+8634
 7  302 ne 12.4. 5:3812.4. 21:04 8634
7+59 364 so 11.4. 4:4412.4. 4:40 8634
 9  316 pá 10.4. 5:3311.4. 0:31 8634+8667
 4  307 čt 9.4. 13:409.4. 18:39 8634+8667
 4  308 út 7.4. 13:507.4. 18:47 8634+8667


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.