Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8633

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Výrobní číslo: 179908

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 162 051 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 319 út 23.1. 16:1123.1. 18:45 8633+8608
21 312 út 23.1. 6:5523.1. 10:16 8633
sjMO 301 út 23.1. 3:2723.1. 4:11 8633
sjMO 301 po 22.1. 3:2722.1. 4:11 8633
5 302 ne 21.1. 4:0822.1. 1:21 8633
5 306 so 20.1. 4:4821.1. 1:28 8633
21 310 pá 19.1. 15:1919.1. 18:36 8633
21 309 pá 19.1. 6:3119.1. 9:48 8633
11+98 352 čt 18.1. 19:3919.1. 4:55 8633
25+94 351 st 17.1. 21:3318.1. 5:25 8633
21 308 st 17.1. 15:0317.1. 18:20 8633
21 311 st 17.1. 8:3517.1. 10:06 8633*Z
25+94 352 út 16.1. 20:3417.1. 5:53 8633
21 310 út 16.1. 15:1916.1. 18:36 8633
21 309 út 16.1. 6:3116.1. 9:48 8633
11+98 352 po 15.1. 19:3916.1. 4:55 8633
16+94 351 ne 14.1. 22:4515.1. 5:26 8633
5 301 ne 14.1. 13:5014.1. 16:25 8633*Z1
20+94 360 so 13.1. 23:0014.1. 5:01 8633*Z2
sjMO 301 pá 12.1. 3:2712.1. 4:11 8633
25+94 351 st 10.1. 23:0011.1. 5:26 8633*Z3
sjMO 301 st 10.1. 3:2710.1. 4:11 8633
25+94 352 út 9.1. 1:259.1. 5:53 8633*Z4
13+99 365 ne 7.1. 21:488.1. 5:10 8633
5+99 369 so 6.1. 19:407.1. 4:03 8633*Z2
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8637
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8635
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8656
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8652
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8356

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.