Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8632

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Vyřazení: 8. 12. 2015

Výrobní číslo: 179907

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 162 731 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
16 320 po 7.12. 16:027.12. 18:36 8677+8632
 9  327 po 7.12. 7:027.12. 9:29 8677+8632
16 321 pá 4.12. 16:104.12. 18:44 8677+8632
16 319 čt 3.12. 5:173.12. 18:28 8677+8632
10 307 st 2.12. 5:022.12. 21:36 8677+8632
 4  310 út 1.12. 14:101.12. 19:06 8677+8632
 9  319 po 30.11. 5:451.12. 0:39 8677+8632
20 307 pá 27.11. 14:1328.11. 1:08 8677+8632
 4  309 čt 26.11. 14:0026.11. 18:56 8677+8632
 4  307 st 25.11. 6:0825.11. 9:27 8677+8632
 9  322 po 23.11. 15:2823.11. 20:15 8677+8632
20 301 čt 19.11. 6:0319.11. 21:17 8677+8632
14+24 318 st 18.11. 15:1818.11. 19:18 8677+8632
 4  308 po 16.11. 6:4916.11. 19:26 8677+8632
12 308 pá 13.11. 14:0714.11. 0:38 8677+8632
16 303 čt 12.11. 13:3013.11. 0:25 8677+8632*Z
 9  327 čt 12.11. 7:0212.11. 9:29 8677+8632
 9  327 st 11.11. 7:0211.11. 9:29 8677+8632
 9  315 út 10.11. 6:2410.11. 8:53 8677+8632
14+24 318 po 9.11. 15:189.11. 19:18 8677+8632
 9  327 po 9.11. 7:029.11. 9:29 8677+8632
16 301 pá 6.11. 5:326.11. 18:52 8677+8632
14+24 318 čt 5.11. 15:185.11. 19:18 8677+8632
16 303 st 4.11. 5:465.11. 0:25 8677+8632
 4  309 út 3.11. 7:003.11. 19:46 8677+8632
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8691+8665

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.