Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8631

Domovská vozovna: Motol

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 31.8.2015)

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Vyřazení: 30. 9. 2015

Výrobní číslo: 179906

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 105 367 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
12 117 čt 17.9. 15:4217.9. 18:17 8631+8632
12 117 st 16.9. 15:4216.9. 18:17 8631+8632
16 111 pá 11.9. 5:5311.9. 22:14 8631+8632
 3  113 čt 10.9. 5:0510.9. 20:42 8631+8632
16 107 st 9.9. 6:059.9. 21:32 8631+8632
 3  113 út 8.9. 5:058.9. 20:42 8631+8632
 8  102 st 2.9. 6:513.9. 0:26 8631+8632
 8  110 po 31.8. 5:5331.8. 20:26 8631+8632
59 366 pá 14.8. 20:5015.8. 5:24 8631
 9  320 pá 7.8. 6:027.8. 15:00 8631+8642*MU
10 309 čt 6.8. 5:027.8. 0:16 8631+8642
 9  320 st 5.8. 6:026.8. 0:49 8631+8642
22 301 út 4.8. 4:415.8. 1:20 8631+8642
 9  319 po 3.8. 6:004.8. 0:39 8631+8642
59 364 ne 2.8. 7:483.8. 4:40 8631
 7  307 so 1.8. 7:501.8. 21:04 8631
16 305 pá 31.7. 5:3231.7. 20:58 8631+8632
10 309 čt 30.7. 5:0231.7. 0:16 8631+8632
18 305 st 29.7. 5:0529.7. 10:38 8631+8632
22 301 út 28.7. 4:4129.7. 1:20 8631+8632
 9  312 po 27.7. 14:4428.7. 0:09 8631+8632
16 311 so 25.7. 9:3526.7. 0:05 8631+8632
 9  312 pá 24.7. 14:4425.7. 0:09 8631+8632
18 305 pá 24.7. 5:0524.7. 10:38 8631+8632
25 303 čt 23.7. 14:3123.7. 22:20 8631+8632
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.