Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8630

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Výrobní číslo: 179905

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 146 591 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11+98 351 pá 19.1. 20:5819.1. 21:50 8630*MU
1+10 310 pá 19.1. 14:4019.1. 18:31 8629+8630
12 316 pá 19.1. 4:5519.1. 10:35 8629+8630
16 302 čt 18.1. 5:4419.1. 0:44 8629+8630
16 304 st 17.1. 5:5718.1. 1:04 8629+8630
9 318 út 16.1. 14:5316.1. 19:28 8629+8630
16 315 út 16.1. 6:0316.1. 8:59 8629+8630
16 302 po 15.1. 5:4416.1. 0:44 8629+8630
5 302 ne 14.1. 4:0815.1. 1:21 8630
5 305 so 13.1. 4:2814.1. 1:18 8630
1+10 316 pá 12.1. 4:2613.1. 0:54 8629+8630
16 309 čt 11.1. 7:0312.1. 1:05 8629+8630
5 309 st 10.1. 13:5811.1. 0:58 8629+8630
16 313 st 10.1. 5:0010.1. 10:04 8629+8630
9 328 út 9.1. 16:009.1. 22:50 8629+8630
16 313 út 9.1. 5:009.1. 10:04 8629+8630
15 303 po 8.1. 13:518.1. 22:26 8629+8630
15 303 po 8.1. 6:028.1. 10:46 8629+8630
4 305 pá 5.1. 14:355.1. 19:16 8629+8630
7 309 pá 5.1. 6:355.1. 10:25 8629+8630
16 303 čt 4.1. 5:474.1. 18:24 8629+8630
16 313 st 3.1. 15:233.1. 20:19 8629+8630
sjMO 301 st 3.1. 3:273.1. 4:11 8630
sjMO 301 út 2.1. 3:272.1. 4:11 8630
5 304 po 1.1. 6:482.1. 1:28 8630
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.