Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8630

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Vyřazení: 4. 6. 2019

Výrobní číslo: 179905

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 217 896 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
21 309 út 4.6. 16:154.6. 18:28 8630
21 311 út 4.6. 6:474.6. 9:01 8630
21 309 po 3.6. 16:153.6. 18:28 8630
21 308 po 3.6. 6:243.6. 8:37 8630
7+99 367 ne 2.6. 23:013.6. 4:37 8630
2+99 361 so 1.6. 21:182.6. 4:42 8630
14+94 361 pá 31.5. 20:571.6. 5:54 8630
21 311 pá 31.5. 15:2731.5. 18:46 8630
21 307 pá 31.5. 6:1131.5. 9:24 8630
7+99 366 čt 30.5. 21:5031.5. 4:07 8630*Z
1+98 355 st 29.5. 22:2430.5. 4:58 8630
Cvič 823 út 28.5. 6:0028.5. 14:00 8750+8630
2+92 855 út 28.5. 0:4428.5. 4:48 8630*Z1
21 310 st 15.5. 15:1915.5. 18:36 8630
21 309 st 15.5. 6:3115.5. 9:48 8630
1+98 355 út 14.5. 22:2415.5. 4:58 8630
21 307 út 14.5. 14:5414.5. 18:12 8630
21 312 út 14.5. 6:5514.5. 10:16 8630
14+94 361 po 13.5. 21:4014.5. 5:26 8630
21 310 po 13.5. 15:1913.5. 18:36 8630
21 308 po 13.5. 6:2413.5. 9:40 8630
7+99 367 ne 12.5. 21:2113.5. 4:37 8630
14+94 361 so 11.5. 20:5712.5. 5:54 8630
5+94 369 pá 10.5. 20:4611.5. 4:23 8630
21 310 pá 10.5. 15:1910.5. 18:36 8630
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8708
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8213

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.