Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8630

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Výrobní číslo: 179905

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 210 756 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
1+98 354 pá 19.4. 20:2020.4. 4:12 8630
7+99 366 čt 18.4. 22:3119.4. 4:02 8630
21 309 čt 18.4. 15:1118.4. 18:28 8630
21 309 čt 18.4. 6:3118.4. 9:48 8630
1+98 355 st 17.4. 22:2318.4. 4:58 8630
21 309 st 17.4. 15:1117.4. 18:28 8630
21 310 st 17.4. 6:3817.4. 9:56 8630
5+94 367 út 16.4. 22:3017.4. 4:59 8630*Z
sjMO 301 út 16.4. 3:2716.4. 4:11 8630
sjMO 301 po 15.4. 3:2715.4. 4:11 8630
sjMO 301 ne 14.4. 3:2714.4. 4:11 8630
sjMO 301 so 13.4. 3:2713.4. 4:11 8630
sjMO 301 pá 12.4. 3:2712.4. 4:11 8630
sjMO 301 čt 11.4. 3:2711.4. 4:11 8630
15+98 356 út 9.4. 21:2110.4. 2:40 8630*MU
14+94 361 po 8.4. 21:409.4. 5:26 8630
21 312 po 8.4. 15:358.4. 18:56 8630
21 307 po 8.4. 6:118.4. 9:24 8630
7+99 366 ne 7.4. 21:218.4. 4:07 8630
14+94 361 so 6.4. 20:577.4. 5:54 8630
1+98 355 pá 5.4. 22:206.4. 4:58 8630
16 321 pá 5.4. 16:115.4. 18:45 8621+8630
 9  334 pá 5.4. 7:095.4. 9:39 8621+8630
14+94 361 čt 4.4. 21:405.4. 5:26 8630
15 305 čt 4.4. 14:584.4. 18:51 8621+8630
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8716
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.