Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8623

Domovská vozovna: Motol

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 31.8.2015)

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Vyřazení: 18. 10. 2015

Výrobní číslo: 179898

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 063 487 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
12 106 st 23.9. 5:0723.9. 21:41 8623+8624
12 102 út 22.9. 6:3922.9. 23:40 8623+8624
12 103 po 21.9. 6:5422.9. 0:00 8623+8624
 3  104 pá 18.9. 5:2118.9. 20:20 8623+8624
16 111 čt 17.9. 5:5317.9. 22:14 8623+8624
 8  115 st 16.9. 15:1017.9. 0:08 8623+8624
16 109 út 15.9. 5:4815.9. 21:59 8623+8624
16 107 po 14.9. 6:0514.9. 21:32 8623+8624
17 124 čt 10.9. 5:4410.9. 21:10 8623+8624
16 118 st 9.9. 6:579.9. 20:41 8623+8624
16 109 út 8.9. 5:488.9. 21:59 8623+8624
 8  115 st 2.9. 14:593.9. 0:06 8623+8624
16 106 út 1.9. 5:291.9. 19:02 8623+8624
 8  112 po 31.8. 6:1431.8. 23:06 8623+8624
10 307 st 12.8. 4:4712.8. 22:10 8623+8624
 9  308 út 11.8. 5:0611.8. 21:04 8623+8624
16 305 po 10.8. 5:3210.8. 20:58 8623+8624
16 305 pá 7.8. 5:327.8. 20:58 8623+8624
10 307 čt 6.8. 4:476.8. 21:13 8623+8624
 9  312 út 4.8. 14:445.8. 0:09 8623+8624
25 301 po 3.8. 4:263.8. 21:49 8623+8624
16 311 ne 2.8. 5:392.8. 22:05 8623+8624
 9  320 pá 31.7. 6:021.8. 0:49 8623+8624
16 310 čt 30.7. 6:1030.7. 21:45 8623+8624
 9  308 st 29.7. 5:0629.7. 21:04 8623+8624


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.