Domovská vozovna: Motol
Aktuální vozovna: Hloubětín (od 31.8.2015)
Typ vozu: T6A5
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD
Rok výroby: 1995
V provozu od: 1995
Vyřazení: 18. 10. 2015
Výrobní číslo: 179898
Profil kol: PR-1
Dveře: IFE výklopné
Sedadla: Fainsa Arianne (textil)
Centrální počítač OIS: Apex DT-01
Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou
Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Najeto: cca 1 063 487 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m Délka skříně samostatně: 14,7 m Šířka: 2500 mm Výška: 3420 mm Vzdálenost čepů: 6700 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm |
Počet míst k sezení: | 25 (31) |
Počet míst ke stání: | 147 (119) |
Maximální obsaditelnost: |
172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 20600 kg Maximální zátěž: 32700 kg Hmotnost podvozku: 4310 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 55,5/47,7 kN Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN |
Regulace: | Polovodičová regulace TV-3 |
Pulzní měnič: | PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace |
Střídač | ST2 |
Statický měnič | 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A |
Sběrač: | Polopantograf Stemmann Fb500.54 |
Brzdič: | LA13 |
Spřáhlo: | Viz výše |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou |
Řadič: | Ruční řadič HH102/128 |
Stupně řadiče: |
7x jízda (130-550A) 7x brzda (110-440A) + 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou) |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN |
Trakční motor: | 4x TE026/TDM5005 |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 51,4 kW Otáčky: 1610 ot./min. Max. otáčky: 4350 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: vlastní |
Dveře: | IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26 |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
bílý RAL 9016 červený RAL 3020 (cz8140) střecha: šedý RAL 7043 (cz1100) černý RAL 9005 spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
Rok 2015 | ||||||
12 | 106 | st 23.9. 5:07 | 23.9. 21:41 | 8623+8624 | ||
12 | 102 | út 22.9. 6:39 | 22.9. 23:40 | 8623+8624 | ||
12 | 103 | po 21.9. 6:54 | 22.9. 0:00 | 8623+8624 | ||
3 | 104 | pá 18.9. 5:21 | 18.9. 20:20 | 8623+8624 | ||
16 | 111 | čt 17.9. 5:53 | 17.9. 22:14 | 8623+8624 | ||
8 | 115 | st 16.9. 15:10 | 17.9. 0:08 | 8623+8624 | ||
16 | 109 | út 15.9. 5:48 | 15.9. 21:59 | 8623+8624 | ||
16 | 107 | po 14.9. 6:05 | 14.9. 21:32 | 8623+8624 | ||
17 | 124 | čt 10.9. 5:44 | 10.9. 21:10 | 8623+8624 | ||
16 | 118 | st 9.9. 6:57 | 9.9. 20:41 | 8623+8624 | ||
16 | 109 | út 8.9. 5:48 | 8.9. 21:59 | 8623+8624 | ||
8 | 115 | st 2.9. 14:59 | 3.9. 0:06 | 8623+8624 | ||
16 | 106 | út 1.9. 5:29 | 1.9. 19:02 | 8623+8624 | ||
8 | 112 | po 31.8. 6:14 | 31.8. 23:06 | 8623+8624 | ||
10 | 307 | st 12.8. 4:47 | 12.8. 22:10 | 8623+8624 | ||
9 | 308 | út 11.8. 5:06 | 11.8. 21:04 | 8623+8624 | ||
16 | 305 | po 10.8. 5:32 | 10.8. 20:58 | 8623+8624 | ||
16 | 305 | pá 7.8. 5:32 | 7.8. 20:58 | 8623+8624 | ||
10 | 307 | čt 6.8. 4:47 | 6.8. 21:13 | 8623+8624 | ||
9 | 312 | út 4.8. 14:44 | 5.8. 0:09 | 8623+8624 | ||
25 | 301 | po 3.8. 4:26 | 3.8. 21:49 | 8623+8624 | ||
16 | 311 | ne 2.8. 5:39 | 2.8. 22:05 | 8623+8624 | ||
9 | 320 | pá 31.7. 6:02 | 1.8. 0:49 | 8623+8624 | ||
16 | 310 | čt 30.7. 6:10 | 30.7. 21:45 | 8623+8624 | ||
9 | 308 | st 29.7. 5:06 | 29.7. 21:04 | 8623+8624 |