Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8622

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Vyřazení: 30. 7. 2017

Výrobní číslo: 179897

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 154 152 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2017
7 305 ne 30.7. 4:2230.7. 20:24 8622
7 305 so 29.7. 4:3929.7. 20:39 8622
20 302 pá 28.7. 4:4628.7. 23:13 8619+8622
20 302 čt 27.7. 4:4628.7. 1:32 8619+8622
25+94 352 po 17.7. 22:0918.7. 5:53 8622
1+98 353 ne 16.7. 20:5217.7. 5:22 8622
1+98 353 so 15.7. 20:5216.7. 5:22 8622
7+99 365 pá 14.7. 20:0115.7. 4:43 8622
7+99 365 čt 13.7. 20:0114.7. 5:10 8622
12+94 357 út 11.7. 21:2212.7. 4:59 8622
12+94 358 po 10.7. 22:2111.7. 5:26 8622
7+99 365 ne 9.7. 12:4110.7. 5:10 8622
20+94 350 so 8.7. 21:209.7. 4:27 8622
20+94 360 pá 7.7. 22:118.7. 5:01 8622
15+98 354 čt 6.7. 20:297.7. 0:30 8622*MU
15+98 355 st 5.7. 20:596.7. 5:47 8622
25+94 352 út 4.7. 20:455.7. 5:53 8622
1+98 353 po 3.7. 20:504.7. 5:22 8622
6+98 351 ne 2.7. 22:503.7. 4:55 8622
20+94 360 so 1.7. 19:302.7. 5:01 8622
1+98 353 pá 30.6. 20:361.7. 5:22 8622
9+15 315 pá 30.6. 15:5630.6. 19:53 8621+8622
9+15 315 pá 30.6. 4:1330.6. 9:31 8621+8622
12 301 čt 29.6. 4:2230.6. 1:50 8621+8622
12 301 st 28.6. 4:2229.6. 1:50 8621+8622
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.