Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8621

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Vyřazení: 25. 1. 2020

Výrobní číslo: 179896

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 291 209 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2020
20 303 pá 24.1. 5:1225.1. 1:33 8685+8621
12 312 čt 23.1. 14:3524.1. 1:03 8685+8621
20 303 čt 23.1. 5:1223.1. 9:20 8685+8621*MU
20 303 st 22.1. 5:1223.1. 1:33 8685+8621
20 303 út 21.1. 5:1222.1. 1:33 8685+8621
20 303 po 20.1. 5:1221.1. 1:33 8685+8621
20 303 pá 17.1. 5:1218.1. 1:33 8685+8621
20 303 čt 16.1. 5:1217.1. 1:33 8685+8621
20 303 st 15.1. 5:1215.1. 21:00 8621+8685*MU
20 303 út 14.1. 5:1215.1. 1:33 8621+8685
20 303 po 13.1. 5:1214.1. 1:33 8621+8685
1+96 361 so 11.1. 20:0312.1. 5:01 8621
20 303 pá 10.1. 5:1211.1. 1:33 8685+8621
20 303 čt 9.1. 5:1210.1. 1:33 8621+8685
20 303 st 8.1. 5:129.1. 1:33 8621+8685
20 303 út 7.1. 5:128.1. 1:33 8621+8685
20 303 po 6.1. 5:127.1. 1:33 8621+8685
20 312 pá 3.1. 5:064.1. 1:13 8621+8685
20 312 čt 2.1. 5:063.1. 1:13 8621+8685
Rok 2019
5+94 357 út 31.12. 13:571.1. 7:28 8621+8685
20 312 út 31.12. 5:0631.12. 5:50 8621+8685*MU
15+98 356 ne 29.12. 21:1630.12. 5:22 8621
7+99 364 so 28.12. 20:3429.12. 5:36 8621
14+94 360 pá 27.12. 20:2728.12. 5:26 8621
15+98 356 čt 26.12. 21:1627.12. 5:22 8621
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.