Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8621

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Výrobní číslo: 179896

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 284 782 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
1+96 361 st 21.8. 21:0922.8. 5:01 8621
14+94 363 út 20.8. 21:2721.8. 5:29 8621
14+94 363 po 19.8. 21:2720.8. 5:29 8621
6+98 356 ne 18.8. 23:3619.8. 5:22 8621+8629
Cvič 308 po 5.8. 14:005.8. 22:00 8621
Cvič 336 po 5.8. 6:005.8. 14:00 8621
15+98 356 so 3.8. 23:154.8. 2:30 8621*MU
24+99 361 pá 2.8. 20:473.8. 4:22 8621
sjMO 301 pá 2.8. 3:272.8. 4:11 8621
sjMO 301 čt 1.8. 3:271.8. 4:11 8621
sjMO 301 st 31.7. 3:2731.7. 4:11 8621
sjMO 301 út 30.7. 3:2730.7. 4:11 8621
13+99 362 ne 28.7. 19:2729.7. 2:00 8621*MU
2+99 368 so 27.7. 20:4928.7. 5:36 8621
2+99 368 pá 26.7. 20:4627.7. 5:41 8621
15+99 364 čt 25.7. 20:2126.7. 5:38 8621
Cvič 308 ne 7.7. 6:007.7. 14:00 8621
15+98 351 so 6.7. 21:327.7. 5:47 8621
15+98 351 pá 5.7. 21:326.7. 5:47 8621
7+99 367 čt 4.7. 22:295.7. 4:25 8621
7+99 366 st 3.7. 21:454.7. 4:13 8621
14+94 361 út 2.7. 21:213.7. 5:26 8621
14+94 362 po 1.7. 22:062.7. 5:54 8621
25+97 363 ne 30.6. 22:221.7. 5:12 8621
7+99 362 so 29.6. 22:0430.6. 5:10 8621
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.