Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8620

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Vyřazení: 20. 4. 2018

Výrobní číslo: 179840

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 098 965 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2018
26+99 366 pá 20.4. 20:4820.4. 23:25 8620*MU*1
21 311 pá 20.4. 15:2720.4. 18:46 8620
21 308 pá 20.4. 6:2320.4. 9:40 8620
7+99 360 čt 19.4. 22:2220.4. 4:37 8620
15 306 čt 19.4. 15:5419.4. 17:55 8663+8620
26+99 366 st 18.4. 20:4819.4. 0:10 8620*MU
21 310 st 18.4. 15:1918.4. 18:36 8620
21 312 st 18.4. 6:5518.4. 10:16 8620
1+98 353 út 17.4. 20:3618.4. 5:22 8620
21 310 út 17.4. 15:1917.4. 18:36 8620
21 310 út 17.4. 6:3817.4. 9:56 8620
13+99 365 po 16.4. 19:5417.4. 5:10 8620
15+98 354 ne 15.4. 21:5616.4. 5:43 8620
8+94 351 so 14.4. 20:2315.4. 5:01 8620
7+99 360 pá 13.4. 22:1014.4. 4:22 8620
15 306 pá 13.4. 15:5413.4. 17:55 8637+8620
16 334 pá 13.4. 7:3613.4. 10:29 8637+8620
1+98 353 čt 12.4. 20:3613.4. 5:22 8620
16 336 čt 12.4. 16:1912.4. 18:51 8637+8620
16 334 čt 12.4. 7:3612.4. 10:29 8637+8620
15+98 354 st 11.4. 21:3612.4. 5:43 8620
21 309 st 11.4. 15:1111.4. 18:28 8620
21 310 st 11.4. 6:3811.4. 9:56 8620
13+99 365 út 10.4. 19:5411.4. 5:10 8620
8+94 352 po 9.4. 20:4410.4. 5:25 8620
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 8339+8335 do 8620 za zastávkou Nad Džbánem ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.