Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8612

Domovská vozovna: Motol

Aktuální vozovna: Žižkov (od 3.12.2014)

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Vyřazení: 13. 5. 2015

Výrobní číslo: 179832

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 026 141 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
20 311 st 13.5. 4:3513.5. 22:59 8612+8611
14+24 311 út 12.5. 5:0412.5. 23:19 8612+8611
12 308 po 11.5. 5:1212.5. 1:12 8612+8611
14+24 309 so 9.5. 4:509.5. 23:09 8612
14+24 317 pá 8.5. 5:189.5. 0:09 8612
 9  330 čt 7.5. 6:227.5. 18:27 8649+8612
10 316 st 6.5. 5:026.5. 21:41 8649+8612
 4  308 po 4.5. 15:004.5. 18:15 8649+8612*Z1
 6  313 po 4.5. 5:514.5. 8:41 8612
14+24 313 pá 1.5. 4:502.5. 0:04 8612
20 309 čt 30.4. 6:231.5. 0:59 8654+8612
20 303 st 29.4. 5:3429.4. 20:40 8654+8612
 9  319 po 27.4. 5:4528.4. 0:39 8654+8612
20 305 ne 26.4. 4:5526.4. 22:16 8654+8612
 9  314 pá 24.4. 5:2625.4. 0:09 8654+8612
14+24 316 čt 23.4. 5:3823.4. 23:56 8654+8612
9+26 319 st 22.4. 5:4022.4. 23:30 8654+8612
16 303 út 21.4. 5:4621.4. 21:28 8654+8612
16 321 po 20.4. 16:1020.4. 18:44 8654+8612
16 310 ne 19.4. 5:1919.4. 22:05 8654+8612
12+20 334 so 18.4. 4:4519.4. 0:59 8654+8612
9+26 337 pá 17.4. 15:4017.4. 23:40 8654+8612
9+26 305 pá 17.4. 5:0717.4. 10:06 8612+8610
9+26 337 čt 16.4. 15:4016.4. 23:40 8612+8610
 4  307 čt 16.4. 6:0816.4. 9:27 8612+8610
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8608+8620

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.