Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8608

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Vyřazení: 19. 7. 2019

Výrobní číslo: 179828

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 236 295 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2019
32 302 pá 19.7. 15:0119.7. 17:02 8608*MU*1
32 306 st 17.7. 7:2717.7. 18:10 8608*MU
32 304 út 16.7. 15:0717.7. 1:18 8608
32 351 po 15.7. 15:4016.7. 5:45 8608
32 310 po 15.7. 5:5815.7. 8:53 8608
32 304 pá 12.7. 15:0713.7. 1:23 8608
32 351 čt 11.7. 15:4012.7. 5:45 8608
32 301 čt 11.7. 5:3611.7. 8:59 8608
32 302 po 8.7. 15:018.7. 17:02 8608
14+94 361 ne 7.7. 21:518.7. 4:44 8608+8685
13+99 363 so 6.7. 22:187.7. 5:39 8608
16 321 čt 27.6. 16:1127.6. 17:15 8608+8687*MU
 5  302 čt 27.6. 4:0727.6. 7:30 8608+8687*MU*2
16 307 st 26.6. 14:1826.6. 19:05 8608+8687*MU*3
 9  329 st 26.6. 4:3326.6. 8:55 8608+8687
 9  329 út 25.6. 15:3725.6. 20:08 8608+8687
16 314 út 25.6. 7:0225.6. 10:25 8608+8687
15+98 351 po 24.6. 21:3625.6. 5:43 8608
21 309 po 24.6. 15:1024.6. 18:28 8608
21 310 po 24.6. 6:3824.6. 9:56 8608
15+98 351 ne 23.6. 21:3624.6. 5:43 8608
1+98 354 pá 21.6. 21:2722.6. 4:12 8608
21 312 pá 21.6. 15:3521.6. 18:56 8608
21 307 pá 21.6. 6:1121.6. 9:24 8608
2+99 361 čt 20.6. 21:3221.6. 4:07 8608
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada (přeskok 600V do 24V) u zast. K Barrandovu ZC
*2 = technická závada na Želivského DC
*3 = technická závada na Náměstí Míru

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.