Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8607

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Vyřazení: 8. 8. 2016

Výrobní číslo: 179827

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 089 635 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2016
 9  307 so 6.8. 7:487.8. 0:39 8644+8607
 9  320 pá 5.8. 6:066.8. 0:49 8644+8607
 9  320 čt 4.8. 6:065.8. 0:49 8644+8607
 9  320 st 3.8. 6:064.8. 0:49 8639+8607
10 312 út 2.8. 14:593.8. 0:55 8639+8607
10 312 út 2.8. 6:072.8. 9:55 8639+8607
 9  324 po 1.8. 15:441.8. 20:30 8639+8607
 9  324 po 1.8. 6:291.8. 8:57 8639+8607
 9  305 ne 31.7. 12:161.8. 0:19 8639+8607
 9  324 pá 29.7. 15:4429.7. 20:30 8639+8607
 7  305 ne 24.7. 4:3824.7. 19:00 8607*MU*1
 7  302 so 23.7. 5:5723.7. 22:10 8607
36 317 pá 22.7. 15:2322.7. 19:59 8613+8607
sjMO 383 pá 22.7. 11:0022.7. 13:00 8613+8607
36 317 pá 22.7. 4:3222.7. 9:20 8613+8607
36 307 čt 21.7. 6:1122.7. 0:35 8613+8607
36 313 st 20.7. 7:1120.7. 19:20 8613+8607
36 317 út 19.7. 15:2319.7. 19:59 8613+8607
 9  318 út 19.7. 4:5419.7. 9:32 8613+8607
Zvl 372 po 18.7. 23:0019.7. 0:00 8613+8607
36 313 po 18.7. 7:1118.7. 19:20 8613+8607
 7  306 ne 17.7. 4:5817.7. 20:53 8607
 7  309 so 16.7. 4:5716.7. 21:50 8607
36 315 pá 15.7. 5:4316.7. 0:56 8639+8607
36 311 čt 14.7. 5:0214.7. 22:16 8639+8607
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s os. vozem a vykolejení na Palackého nám. DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.