Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8605

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Vyřazení: 12. 11. 2015

Výrobní číslo: 179825

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 030 413 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2015
 6  305 čt 5.3. 5:515.3. 17:38 8605
 6  301 st 4.3. 5:314.3. 18:18 8605
 6  304 út 3.3. 5:373.3. 19:38 8605
 6  307 po 2.3. 6:032.3. 17:54 8605
7+59 364 ne 1.3. 7:482.3. 4:39 8605
7+59 366 so 28.2. 4:581.3. 5:39 8605
20 311 pá 27.2. 4:3527.2. 22:58 8613+8605
14 310 čt 26.2. 5:1327.2. 1:15 8613+8605
20 306 st 25.2. 14:2726.2. 0:38 8613+8605
20 315 út 24.2. 5:1424.2. 19:00 8613+8605
14 306 po 23.2. 4:4924.2. 0:04 8613+8605
14 301 ne 22.2. 4:5122.2. 21:28 8605
14 304 so 21.2. 5:1821.2. 23:59 8605
20 315 pá 20.2. 5:1420.2. 19:00 8605+8615
16 301 st 18.2. 5:3218.2. 18:52 8605+8615
10 316 út 17.2. 5:0217.2. 21:41 8605+8615
 9  314 po 16.2. 5:2617.2. 0:09 8605+8615
16 308 ne 15.2. 5:3915.2. 22:45 8605+8615
20 309 pá 13.2. 6:2314.2. 0:59 8612+8605
 9  320 čt 12.2. 5:4712.2. 19:52 8612+8605
10 316 st 11.2. 5:0211.2. 21:41 8612+8605
 9  316 út 10.2. 5:3311.2. 0:31 8612+8605
20 315 po 9.2. 5:149.2. 19:00 8612+8605
16 308 ne 8.2. 5:398.2. 22:45 8612+8605
16 306 so 7.2. 5:197.2. 22:05 8612+8605


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.