Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8604

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Vyřazení: 27. 7. 2017

Výrobní číslo: 179824

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 157 213 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2017
20 307 čt 27.7. 4:3127.7. 10:01 8604+8616
20+94 350 pá 7.7. 21:318.7. 4:27 8604
sjMO 301 pá 7.7. 3:247.7. 4:11 8604
 5  305 st 5.7. 6:406.7. 1:18 8604*Z
sjMO 301 st 5.7. 3:245.7. 4:11 8604
sjMO 301 út 4.7. 3:244.7. 4:11 8604
sjMO 301 po 3.7. 3:243.7. 4:11 8604
 5  303 so 1.7. 18:152.7. 0:58 8604*Z1
sjMO 301 so 1.7. 3:241.7. 4:11 8604
sjMO 301 pá 30.6. 3:2430.6. 4:11 8604
7+99 365 út 27.6. 1:4527.6. 5:10 8604*Z2
sjMO 301 po 26.6. 3:2426.6. 4:11 8604
 5  301 ne 25.6. 22:2026.6. 0:58 8604*Z3
sjMO 301 ne 25.6. 3:2425.6. 4:18 8604
sjMO 301 so 24.6. 3:2424.6. 4:18 8604
sjMO 301 pá 23.6. 3:2323.6. 4:10 8604
sjMO 301 čt 22.6. 3:2322.6. 4:10 8604
sjMO 301 st 21.6. 3:2321.6. 4:10 8604
15+98 354 po 19.6. 21:1620.6. 5:45 8604
sjMO 301 po 19.6. 3:2319.6. 4:10 8604
sjMO 301 ne 18.6. 3:2318.6. 4:10 8604
sjMO 301 so 17.6. 3:2317.6. 4:10 8604
sjMO 301 pá 16.6. 3:2316.6. 4:10 8604
21 309 čt 15.6. 15:1015.6. 18:28 8604
21 310 čt 15.6. 6:3715.6. 9:56 8604
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8636
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8647
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8642
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8611

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.