Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8602

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Výrobní číslo: 179822

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 160 881 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
sjMO 301 ne 22.7. 3:2722.7. 4:11 8602
sjMO 301 so 21.7. 3:2721.7. 4:11 8602
sjMO 301 pá 20.7. 3:2720.7. 4:11 8602
sjMO 301 čt 19.7. 3:2719.7. 4:11 8602
sjMO 301 st 18.7. 3:2718.7. 4:11 8602
sjMO 301 ne 15.7. 3:2715.7. 4:11 8602
7+99 365 pá 13.7. 20:5014.7. 5:36 8602
36+99 368 čt 12.7. 20:3313.7. 5:10 8602
36+94 352 st 11.7. 22:2312.7. 5:53 8602
36+94 352 út 10.7. 22:2311.7. 5:53 8602
7+99 360 po 9.7. 22:0210.7. 4:37 8602
36+94 351 ne 8.7. 20:219.7. 5:25 8602
1+98 357 so 7.7. 19:478.7. 5:23 8602
1+98 357 pá 6.7. 19:477.7. 5:23 8602
1+98 357 čt 5.7. 22:406.7. 5:23 8602*Z
sjMO 301 čt 5.7. 3:275.7. 4:11 8602
sjMO 301 st 4.7. 3:274.7. 4:11 8602
Cvič 337 út 3.7. 6:003.7. 14:00 8602
sjMO 301 út 3.7. 3:273.7. 4:11 8602
Cvič 337 po 2.7. 6:002.7. 14:00 8602
sjMO 301 po 2.7. 3:272.7. 4:11 8602
Cvič 307 ne 1.7. 6:001.7. 14:00 8602
sjMO 301 ne 1.7. 3:271.7. 4:11 8602
Cvič 308 so 30.6. 6:0030.6. 14:00 8602
sjMO 301 so 30.6. 3:2730.6. 4:11 8602
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8659

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.