Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8577

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Neoficiální označení: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2010

V provozu od: 25. 8. 2010

Výrobní číslo: 164503

Původní evidenční číslo: 8045

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 761 192 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2022
22 528 út 6.12. 5:007.12. 0:53 8272+8577
22 539 po 5.12. 15:295.12. 20:51 8272+8577
22 535 po 5.12. 6:115.12. 8:39 8272+8577
15 502 ne 4.12. 9:285.12. 0:03 8272+8577
22 514 so 3.12. 4:393.12. 23:54 8272+8577
11 503 pá 2.12. 4:192.12. 19:25 8272+8577
22 508 čt 1.12. 6:182.12. 0:53 8272+8577
11 512 st 30.11. 5:4230.11. 23:04 8272+8577
22 514 út 29.11. 4:3929.11. 19:26 8272+8577
 6  502 po 28.11. 4:5229.11. 0:00 8272+8577
22 516 ne 27.11. 8:0427.11. 21:44 8272+8577
 6  510 so 26.11. 7:3527.11. 0:00 8272+8577
 6  519 pá 25.11. 15:0725.11. 20:38 8272+8577
26 512 pá 25.11. 6:3225.11. 9:48 8272+8577
22 512 čt 24.11. 4:2825.11. 0:34 8272+8577
26 505 st 23.11. 4:4023.11. 20:28 8272+8577
22 535 po 21.11. 14:5721.11. 22:51 8272+8577
22 535 po 21.11. 6:1121.11. 8:39 8272+8577
26 507 ne 20.11. 12:1520.11. 23:10 8272+8577*Z1
22 520 so 19.11. 5:0919.11. 22:54 8272+8577
22 529 pá 18.11. 4:2819.11. 0:14 8272+8577
26 503 čt 17.11. 7:3618.11. 0:48 8272+8577
 6  518 st 16.11. 4:3316.11. 23:20 8272+8577
26 512 út 15.11. 15:3115.11. 21:27 8272+8577
22 535 út 15.11. 6:1115.11. 8:49 8272+8577
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8267+8570

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.