Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.wlk ev. č. 8577

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2010

V provozu od: 25. 8. 2010

Výrobní číslo: 164503

Původní evidenční číslo: 8045

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 518 460 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  517 čt 20.6. 6:5820.6. 21:14 8277+8577
22 504 st 19.6. 4:4420.6. 0:23 8277+8577
26 513 út 18.6. 6:0419.6. 1:02 8277+8577
22 533 po 17.6. 6:2718.6. 0:32 8277+8577
26 504 ne 16.6. 4:5916.6. 22:41 8277+8577
22 520 so 15.6. 6:3516.6. 0:49 8277+8577
22 508 pá 14.6. 6:4315.6. 1:09 8277+8577
22 537 čt 13.6. 22:1014.6. 0:43 8277+8577*Z
 4  505 čt 13.6. 16:1513.6. 19:42 8277+8577*Z1
 7  109 st 12.6. 19:0012.6. 20:55 8277+8577*Z2
22 533 st 12.6. 6:2712.6. 16:30 8277+8577*MU
22 504 út 11.6. 4:4412.6. 0:23 8277+8577
22 523 po 10.6. 5:2111.6. 1:20 8277+8577
 7  502 ne 9.6. 4:3810.6. 1:08 8277+8577
22 522 so 8.6. 4:249.6. 1:09 8277+8577
22 521 pá 7.6. 5:597.6. 19:50 8277+8577
 8  508 čt 6.6. 4:476.6. 22:48 8277+8577
22 533 st 5.6. 6:276.6. 0:30 8277+8577
22 533 út 4.6. 6:275.6. 0:30 8277+8577
 7  508 po 3.6. 4:183.6. 20:49 8277+8577
 5  501 ne 2.6. 4:253.6. 1:10 8277+8577
 7  501 so 1.6. 4:181.6. 22:33 8277+8577
22 533 pá 31.5. 6:271.6. 0:30 8277+8577
26 515 čt 30.5. 6:1030.5. 19:36 8277+8577
26 501 st 29.5. 4:2029.5. 23:48 8277+8577
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8278+8557
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8176+8175
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9067
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.