Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8577

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Neoficiální označení: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2010

V provozu od: 25. 8. 2010

Výrobní číslo: 164503

Původní evidenční číslo: 8045

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 591 527 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  509 ne 20.9. 5:0121.9. 0:13 8257+8577
22 503 so 19.9. 6:2020.9. 0:20 8257+8577
26 518 čt 17.9. 6:3217.9. 9:49 8257+8577
24 511 st 16.9. 6:4616.9. 20:33 8257+8577
24 505 út 15.9. 8:2515.9. 19:33 8257+8577*Z
15 712 po 14.9. 6:4014.9. 10:06 8257+8577*Z1
24 508 čt 10.9. 6:2710.9. 19:22 8257+8577
15 508 st 9.9. 5:489.9. 17:45 8257+8577*MU
24 508 út 8.9. 6:278.9. 19:22 8257+8577
24 508 po 7.9. 6:277.9. 19:22 8257+8577
22 504 ne 6.9. 9:307.9. 0:40 8257+8577
26 505 so 5.9. 4:595.9. 21:52 8257+8577
22 532 pá 4.9. 7:055.9. 0:20 8257+8577
 6  504 čt 3.9. 5:403.9. 20:55 8257+8577
14 506 út 1.9. 4:351.9. 21:16 8257+8577
22 515 po 31.8. 4:451.9. 0:48 8257+8577
 6  504 ne 30.8. 4:4730.8. 20:39 8257+8577
 3  507 po 22.6. 4:1722.6. 22:14 8281+8577
 3  506 so 20.6. 3:5721.6. 1:23 8281+8577
 6  505 čt 18.6. 5:1418.6. 21:47 8283+8577
 6  515 pá 12.6. 4:5712.6. 10:40 8283+8577
 3  515 st 10.6. 14:3010.6. 20:44 8283+8577
 3  515 st 10.6. 6:0710.6. 10:11 8283+8577
17 507 út 9.6. 4:3210.6. 0:50 8283+8577
17 506 po 8.6. 4:049.6. 1:20 8283+8577
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8279+8557
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9297
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.