Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.wlk ev. č. 8577

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2010

V provozu od: 25. 8. 2010

Výrobní číslo: 164503

Původní evidenční číslo: 8045

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 482 918 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+6 520 pá 20.7. 4:5120.7. 23:17 8277+8577
22 503 čt 19.7. 4:0520.7. 0:09 8277+8577
22 520 st 18.7. 5:5118.7. 22:58 8277+8577
3+6 502 út 17.7. 5:0117.7. 11:04 8277+8577
26 504 po 16.7. 5:4517.7. 0:40 8277+8577
26 504 ne 15.7. 4:5915.7. 22:41 8277+8577
36 515 pá 13.7. 15:2114.7. 1:17 8277+8577
36 516 pá 13.7. 5:5413.7. 9:02 8277+8577
3+6 521 čt 12.7. 5:1112.7. 20:00 8277+8577
3+6 507 st 11.7. 4:0212.7. 0:49 8277+8577
22 511 út 10.7. 5:4011.7. 1:09 8277+8577
26 511 po 9.7. 4:209.7. 20:18 8277+8577
 7  503 ne 8.7. 4:279.7. 0:55 8277+8577
 7  503 pá 6.7. 4:476.7. 15:10 8277+8577*MU
 7  507 čt 5.7. 4:155.7. 21:59 8277+8577
3+6 521 st 4.7. 5:114.7. 20:00 8277+8577
36 144 út 3.7. 18:503.7. 19:40 8277+8577*Z
26 501 ne 1.7. 4:202.7. 0:40 8277+8577
22 501 so 30.6. 7:451.7. 0:23 8277+8577
3+6 517 pá 29.6. 6:1929.6. 20:21 8277+8577
22 523 čt 28.6. 5:2229.6. 1:20 8277+8577
3+6 516 st 27.6. 14:1028.6. 0:49 8277+8577
3+6 516 st 27.6. 5:4427.6. 10:14 8277+8577
26 518 út 26.6. 4:2026.6. 23:20 8277+8577
26 518 po 25.6. 4:2025.6. 23:20 8277+8577
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8083+8082

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.