Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.wlk ev. č. 8577

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2010

V provozu od: 25. 8. 2010

Výrobní číslo: 164503

Původní evidenční číslo: 8045

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 461 033 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+6 516 po 23.4. 14:1124.4. 0:48 8277+8577
3+6 516 po 23.4. 5:4423.4. 10:13 8277+8577
3+6 505 so 21.4. 4:3421.4. 22:04 8277+8577
22 523 pá 20.4. 5:2221.4. 1:20 8277+8577
 7  502 čt 19.4. 10:5520.4. 1:08 8277+8577*Z
3+6 516 čt 19.4. 9:0019.4. 10:13 8277+8577*Z1
24 503 út 17.4. 14:3417.4. 16:00 8277+8577*MU*1
3+6 516 út 17.4. 5:4417.4. 10:13 8277+8577
 5  503 po 16.4. 5:0316.4. 21:43 8277+8577
 5  504 ne 15.4. 4:4515.4. 22:13 8277+8577
 7  502 so 14.4. 4:3515.4. 1:08 8277+8577
26 518 pá 13.4. 4:2013.4. 23:20 8277+8577
22 520 čt 12.4. 4:2412.4. 23:24 8277+8577
22 520 st 11.4. 4:2411.4. 23:24 8277+8577
26 518 út 10.4. 4:2010.4. 23:20 8277+8577
22 535 po 9.4. 14:2610.4. 0:49 8277+8577
3+6 527 po 9.4. 5:189.4. 8:53 8277+8577
22 502 ne 8.4. 5:048.4. 22:08 8277+8577
3+6 517 pá 6.4. 17:056.4. 20:21 8277+8577*Z2
22 512 pá 6.4. 5:426.4. 10:06 8277+8577
3+6 527 čt 5.4. 15:395.4. 19:25 8277+8577
3+6 516 čt 5.4. 5:445.4. 10:13 8277+8577
22 523 st 4.4. 5:225.4. 1:20 8277+8577
 4  505 út 3.4. 14:193.4. 19:42 8277+8577
26 501 út 3.4. 4:393.4. 10:24 8277+8577
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8550+8551
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8272+8572
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = Poškozený sběrač 8577 o izolační desku v podjezdu na Fidlovačce
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8265+8565

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.