Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8577

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Neoficiální označení: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2010

V provozu od: 25. 8. 2010

Výrobní číslo: 164503

Původní evidenční číslo: 8045

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 667 442 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 503 dnes 4:565.12. 0:33 8262+8577
15 510 pá 3.12. 6:303.12. 22:45 8262+8577
26 502 st 1.12. 14:161.12. 22:50 8262+8577
 4  504 st 1.12. 6:221.12. 9:51 8262+8577
 7  303 út 30.11. 6:1530.11. 6:50 8262+8577*Z1
 8  506 ne 28.11. 4:5229.11. 0:38 8262+8577
22 519 so 27.11. 7:4427.11. 21:53 8262+8577
26 516 pá 26.11. 6:1027.11. 0:48 8262+8577
22 502 čt 25.11. 4:2925.11. 20:37 8262+8577
26 502 st 24.11. 14:0524.11. 22:52 8262+8577
 4  509 st 24.11. 6:1324.11. 9:43 8262+8577
15 511 út 23.11. 4:4723.11. 21:18 8262+8577
 6  515 po 22.11. 15:2323.11. 0:00 8262+8577
 4  509 po 22.11. 6:1322.11. 9:43 8262+8577
14 502 ne 21.11. 4:3621.11. 22:12 8262+8577
14 503 so 20.11. 13:3021.11. 0:31 8262+8577*Z2
22 517 st 17.11. 4:2917.11. 16:10 8262+8577*MU
15 506 út 16.11. 14:5717.11. 0:23 8262+8577
 6  509 út 16.11. 6:4316.11. 8:50 8262+8577
 8  510 po 15.11. 4:4615.11. 19:42 8262+8577
22 518 ne 14.11. 5:1015.11. 0:36 8262+8577
22 502 so 13.11. 9:0413.11. 20:20 8262+8577
26 502 pá 12.11. 14:0512.11. 23:10 8262+8577
22 524 pá 12.11. 6:5812.11. 9:34 8262+8577
22 524 čt 11.11. 15:3711.11. 23:55 8262+8577
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9327
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8264+8579
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.