Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.wlk ev. č. 8576

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 29. 12. 2008

Výrobní číslo: 178391

Původní evidenční číslo: 7280

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 566 398 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 518 st 25.4. 4:2025.4. 23:20 8276+8576
22 520 út 24.4. 4:2424.4. 23:24 8276+8576
22 520 po 23.4. 4:2423.4. 23:24 8276+8576
22 518 ne 22.4. 9:1023.4. 0:30 8276+8576
22 512 pá 20.4. 14:4620.4. 20:21 8276+8576
3+6 516 pá 20.4. 5:4420.4. 10:13 8276+8576
 4  505 čt 19.4. 14:1919.4. 19:42 8276+8576
3+6 527 čt 19.4. 5:1819.4. 8:53 8276+8576
26 504 st 18.4. 12:4018.4. 20:55 8276+8576*Z
22 523 ne 15.4. 4:4415.4. 22:58 8276+8576
26 511 so 14.4. 8:1514.4. 22:24 8276+8576
 4  505 pá 13.4. 14:1913.4. 19:42 8276+8576
3+6 527 pá 13.4. 5:1813.4. 8:53 8276+8576
22 536 čt 12.4. 6:4912.4. 19:27 8276+8576
3+6 527 st 11.4. 15:3911.4. 19:25 8276+8576
3+6 527 st 11.4. 5:1811.4. 8:53 8276+8576
26 513 út 10.4. 6:1210.4. 19:36 8276+8576
22 525 po 9.4. 5:529.4. 20:20 8276+8576
22 518 ne 8.4. 9:109.4. 0:30 8276+8576
 5  505 so 7.4. 5:057.4. 20:58 8276+8576
 5  514 pá 6.4. 4:256.4. 18:30 8276+8576
26 511 čt 5.4. 8:205.4. 22:28 8276+8576*Z1
3+6 523 st 4.4. 4:535.4. 0:42 8276+8576
3+6 517 út 3.4. 6:193.4. 20:21 8276+8576
22 520 po 2.4. 6:243.4. 0:49 8276+8576
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8169+8170
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8261+8405

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.