Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8576

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.wlk

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 29. 12. 2008

Výrobní číslo: 178391

Původní evidenční číslo: 7280

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 650 652 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 508 ne 19.1. 4:3420.1. 1:09 8253+8576
22 503 so 18.1. 7:5319.1. 0:42 8253+8576
 4  501 pá 17.1. 13:3917.1. 19:02 8253+8576
 4  501 pá 17.1. 6:0917.1. 9:47 8253+8576
 8  513 čt 16.1. 5:2917.1. 1:33 8253+8576
 4  501 st 15.1. 13:3915.1. 19:02 8253+8576
 4  504 st 15.1. 6:2815.1. 10:03 8253+8576
 6  502 ne 12.1. 5:2113.1. 0:15 8270+8576
22 520 so 11.1. 6:3512.1. 0:49 8270+8576
25 507 pá 10.1. 4:3010.1. 20:58 8270+8576
22 523 čt 9.1. 10:109.1. 19:33 8270+8576*Z
22 536 st 8.1. 6:498.1. 19:27 8270+8576
22 507 út 7.1. 5:567.1. 19:03 8270+8576
14 508 po 6.1. 6:147.1. 1:11 8270+8576
Rok 2019
 6  512 po 10.6. 15:5710.6. 20:27 8276+8576
 6  512 po 10.6. 5:4010.6. 10:03 8276+8576
 6  507 so 8.6. 14:359.6. 0:41 8276+8576*Z1
22 525 čt 6.6. 17:406.6. 20:20 8276+8576*Z2
26 509 čt 6.6. 6:336.6. 9:54 8276+8576
 7  508 st 5.6. 4:185.6. 20:49 8276+8576
 7  508 út 4.6. 16:104.6. 20:49 8276+8576*Z1
22 518 so 1.6. 12:302.6. 0:30 8276+8576*Z3
22 523 pá 31.5. 5:211.6. 1:20 8276+8576
22 525 čt 30.5. 5:5230.5. 20:20 8276+8576
22 523 st 29.5. 5:2130.5. 1:20 8276+8576
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8266+8568
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8258+8375
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8378+8379
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8272+8569

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.