Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8575

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.wlk

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 29. 12. 2008

Výrobní číslo: 160450

Původní evidenční číslo: 8054

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 621 961 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 513 pá 15.11. 6:3915.11. 20:29 8262+8575
22 507 čt 14.11. 5:5614.11. 19:03 8262+8575
22 532 st 13.11. 6:2114.11. 0:32 8262+8575
25 507 út 12.11. 4:3012.11. 20:58 8262+8575
25 507 po 11.11. 4:3011.11. 20:58 8262+8575
22 502 ne 10.11. 8:5011.11. 0:09 8262+8575
22 503 so 9.11. 7:5310.11. 0:42 8262+8575
25 502 pá 8.11. 5:559.11. 1:10 8262+8575
 8  503 čt 7.11. 4:088.11. 0:13 8262+8575
22 504 st 6.11. 4:447.11. 0:22 8262+8575
14 510 út 5.11. 6:255.11. 16:45 8262+8575*MU
 8  514 po 4.11. 4:484.11. 9:42 8262+8575
16 504 so 2.11. 5:032.11. 16:00 8262+8575*MU
14 513 pá 1.11. 5:411.11. 22:57 8262+8575
27 508 čt 31.10. 6:0231.10. 23:24 8262+8575
22 532 út 29.10. 6:2130.10. 0:32 8262+8575
22 508 ne 27.10. 4:3428.10. 1:09 8255+8575
22 503 so 26.10. 7:5327.10. 0:42 8255+8575
22 528 st 23.10. 8:3023.10. 18:16 8255+8575*Z
26 511 po 21.10. 5:4622.10. 0:40 8255+8575
22 512 ne 20.10. 10:4821.10. 0:42 8255+8575
26 502 so 19.10. 4:2020.10. 1:00 8255+8575
12 517 pá 18.10. 4:1418.10. 23:55 8255+8575
22 504 čt 17.10. 4:4418.10. 0:22 8255+8575
 4  505 st 16.10. 14:5916.10. 18:59 8255+8575
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8166+8167

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.