Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8575

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.wlk

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 29. 12. 2008

Výrobní číslo: 160450

Původní evidenční číslo: 8054

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 604 531 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 519 pá 16.8. 5:5816.8. 22:10 8262+8575
 6  501 čt 15.8. 6:2015.8. 23:01 8262+8575
 6  501 st 14.8. 6:2014.8. 23:01 8262+8575
22 519 út 13.8. 5:5813.8. 22:10 8262+8575
22 519 po 12.8. 5:5812.8. 22:10 8262+8575
22 510 ne 11.8. 4:4012.8. 0:44 8262+8575
22 513 so 10.8. 4:5810.8. 22:35 8262+8575
22 521 pá 9.8. 4:3510.8. 1:04 8262+8575
16 505 čt 8.8. 5:158.8. 23:08 8262+8575
15 512 st 7.8. 5:507.8. 10:01 8262+8575
22 505 út 6.8. 5:267.8. 0:53 8262+8575
 6  506 pá 2.8. 5:063.8. 0:01 8262+8575
22 523 čt 1.8. 6:391.8. 20:23 8262+8575
 6  504 st 31.7. 6:0531.7. 20:26 8262+8575
22 503 út 30.7. 5:4431.7. 0:34 8262+8575
22 505 po 29.7. 5:2630.7. 0:53 8262+8575
22 505 ne 28.7. 8:5729.7. 0:23 8262+8575
 6  501 so 27.7. 5:2328.7. 0:15 8262+8575
 6  504 pá 26.7. 6:0526.7. 20:26 8262+8575
 6  504 čt 25.7. 6:0525.7. 20:26 8262+8575
 9  504 st 24.7. 4:1524.7. 21:30 8262+8575
22 529 út 23.7. 5:2224.7. 0:43 8262+8575
22 511 po 22.7. 16:4523.7. 1:09 8262+8575*Z
26 508 po 22.7. 4:4022.7. 10:25 8262+8575
 6  503 ne 21.7. 4:2622.7. 0:35 8262+8575
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8265+8565

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.