Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8575

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Neoficiální označení: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 29. 12. 2008

Výrobní číslo: 160450

Původní evidenční číslo: 8054

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 647 301 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 525 st 25.11. 6:1025.11. 22:48 8270+8575
22 526 út 24.11. 6:1524.11. 23:09 8270+8575
22 522 po 23.11. 5:5223.11. 19:45 8270+8575
22 506 ne 22.11. 4:2522.11. 22:41 8270+8575
22 520 so 21.11. 4:4521.11. 22:14 8270+8575
24 508 pá 20.11. 16:2020.11. 19:22 8270+8575*Z
 6  505 čt 19.11. 6:1219.11. 20:20 8270+8575*MU*1
 6  510 st 18.11. 4:4118.11. 19:57 8270+8575
22 513 út 17.11. 5:2017.11. 23:08 8270+8575
22 524 po 16.11. 6:0316.11. 20:00 8270+8575
26 509 ne 15.11. 5:4115.11. 22:58 8270+8575
 6  501 so 14.11. 5:2114.11. 22:14 8270+8575
 6  505 pá 13.11. 6:1213.11. 21:21 8270+8575
11 503 čt 12.11. 4:1212.11. 22:31 8270+8575
22 519 st 11.11. 18:3011.11. 22:14 8270+8575*Z1
14 512 út 10.11. 4:1110.11. 22:15 8270+8575
26 506 po 9.11. 9:259.11. 22:58 8270+8575*Z2
22 516 pá 6.11. 4:256.11. 10:20 8270+8575*MU
22 526 čt 5.11. 6:155.11. 23:09 8270+8575
14 512 út 3.11. 4:113.11. 22:15 8270+8575
22 520 po 2.11. 5:012.11. 21:50 8270+8575
26 506 ne 1.11. 4:592.11. 0:59 8270+8575
14 507 so 31.10. 4:1131.10. 23:21 8270+8575
22 515 pá 30.10. 4:4531.10. 0:48 8270+8575
22 515 čt 29.10. 4:4530.10. 0:48 8270+8575
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8267+8387
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = poškození vozu 8575 výtržníkem
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8411+8410
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8272+8576

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.