Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8569

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.wlk

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 30. 9. 2008

Výrobní číslo: 162537

Původní evidenční číslo: 6903

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 721 975 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  113 pá 26.6. 5:1026.6. 10:27 8556+8569
25 114 čt 25.6. 5:5725.6. 19:57 8556+8569
25 114 st 24.6. 5:5724.6. 19:57 8556+8569
17 508 so 20.6. 5:4020.6. 7:30 8556+8569*MU
 7  502 pá 19.6. 6:1619.6. 21:50 8556+8569
17 507 čt 18.6. 4:3219.6. 0:50 8556+8569
17 507 st 17.6. 4:3218.6. 0:50 8556+8569
 3  516 út 16.6. 3:5716.6. 10:07 8556+8569
17 505 po 15.6. 5:5116.6. 1:00 8556+8569
 3  501 ne 14.6. 4:3714.6. 22:06 8556+8569
17 509 so 13.6. 4:0413.6. 23:30 8556+8569
17 514 pá 12.6. 5:3912.6. 23:30 8556+8569
17 504 čt 11.6. 5:4211.6. 22:10 8556+8569
17 508 st 10.6. 6:1710.6. 20:19 8556+8569
 6  517 út 9.6. 6:229.6. 10:00 8556+8569
 3  516 pá 5.6. 3:575.6. 10:07 8556+8569
 6  505 čt 4.6. 5:144.6. 21:47 8556+8569
22 535 st 3.6. 4:563.6. 19:36 8556+8569
22 505 út 2.6. 6:243.6. 0:37 8556+8569
 6  511 po 1.6. 4:411.6. 22:06 8556+8569
22 505 pá 29.5. 6:2430.5. 0:37 8266+8569
 7  504 čt 28.5. 10:3028.5. 19:51 8266+8569*Z
22 511 čt 28.5. 4:2528.5. 7:00 8266+8569*MU
22 502 st 27.5. 5:5427.5. 23:58 8266+8569
 7  502 út 26.5. 6:5726.5. 21:15 8266+8569
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8276+8573

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.