Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8569

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.wlk

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 30. 9. 2008

Výrobní číslo: 162537

Původní evidenční číslo: 6903

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 678 806 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  514 út 12.11. 14:4413.11. 1:33 8271+8569
 8  514 út 12.11. 4:4812.11. 9:42 8271+8569
 8  503 po 11.11. 4:0812.11. 0:13 8271+8569
 6  506 ne 10.11. 7:0611.11. 0:21 8271+8569
 8  507 so 9.11. 4:089.11. 20:05 8271+8569
22 513 pá 8.11. 6:398.11. 20:29 8271+8569
22 507 čt 7.11. 5:567.11. 19:03 8271+8569
25 507 st 6.11. 4:306.11. 20:58 8271+8569
22 512 út 5.11. 14:465.11. 20:21 8271+8569
 4  501 út 5.11. 6:095.11. 9:47 8271+8569
16 515 po 4.11. 5:325.11. 1:38 8271+8569
22 509 ne 3.11. 4:443.11. 22:58 8271+8569
22 521 so 2.11. 4:343.11. 1:19 8271+8569
 8  511 pá 1.11. 16:502.11. 0:53 8271+8569*Z
 8  513 čt 31.10. 5:291.11. 1:13 8271+8569
14 512 st 30.10. 4:3130.10. 20:46 8271+8569
22 504 út 29.10. 4:4430.10. 0:22 8271+8569
16 503 po 28.10. 4:2329.10. 0:58 8271+8569
16 503 ne 27.10. 4:2328.10. 0:58 8271+8569
14+31 533 so 26.10. 4:5126.10. 22:20 8271+8569
 4  506 pá 25.10. 15:0825.10. 19:07 8271+8569
22 535 pá 25.10. 7:0125.10. 9:26 8271+8569
22 513 čt 24.10. 6:3924.10. 20:29 8271+8569
22 533 st 23.10. 6:2724.10. 0:32 8271+8569
 8  513 út 22.10. 5:2923.10. 1:12 8271+8569
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8243+8244

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.