Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8569

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Neoficiální označení: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 30. 9. 2008

Výrobní číslo: 162537

Původní evidenční číslo: 6903

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 727 570 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 512 út 29.9. 5:0429.9. 20:30 8556+8569
22 501 po 28.9. 8:4928.9. 23:48 8556+8569
24 506 pá 25.9. 6:0625.9. 19:02 8556+8569
26 505 čt 24.9. 5:4624.9. 19:49 8556+8569
 6  504 st 23.9. 5:4123.9. 20:54 8556+8569
24 506 út 22.9. 6:0622.9. 19:02 8556+8569
26 511 po 21.9. 6:5021.9. 20:49 8556+8569
24 511 pá 18.9. 6:4618.9. 10:30 8556+8569*MU
 6  501 čt 17.9. 5:2517.9. 20:43 8556+8569
 2  501 st 16.9. 4:2716.9. 20:46 8556+8569
2+17 532 út 15.9. 5:1116.9. 0:09 8556+8569
 2  501 po 14.9. 4:2714.9. 20:46 8556+8569
26 503 ne 13.9. 10:0113.9. 21:22 8556+8569
22 521 so 12.9. 11:3013.9. 1:07 8556+8569*Z
14 506 pá 11.9. 4:3611.9. 21:17 8556+8569
15 506 čt 10.9. 5:2210.9. 21:56 8556+8569
22 520 st 9.9. 5:539.9. 19:43 8556+8569
26 508 út 8.9. 6:198.9. 20:15 8556+8569
22 516 po 7.9. 5:007.9. 19:00 8556+8569
22 521 ne 6.9. 8:107.9. 1:07 8556+8569
25 508 so 5.9. 4:505.9. 22:17 8556+8569
26 516 pá 4.9. 4:544.9. 21:38 8556+8569
 6  508 čt 3.9. 6:173.9. 20:24 8556+8569
 8  509 út 1.9. 5:472.9. 1:12 8556+8569
22 524 po 31.8. 6:1631.8. 20:19 8556+8569
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8506+8507

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.