Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.wlk ev. č. 8565

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 30. 6. 2008

Výrobní číslo: 172035

Původní evidenční číslo: 7006

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 602 637 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 523 st 25.4. 5:2225.4. 22:30 8265+8565*MU
 5  509 út 24.4. 15:0125.4. 1:10 8265+8565
3+6 516 út 24.4. 5:4424.4. 10:13 8265+8565
3+6 527 po 23.4. 15:3923.4. 19:25 8265+8565
3+6 527 po 23.4. 5:1823.4. 8:53 8265+8565
 7  502 ne 22.4. 4:3523.4. 1:08 8265+8565
 5  508 so 21.4. 6:2121.4. 21:43 8265+8565
 4  504 pá 20.4. 14:0920.4. 19:32 8265+8565
26 503 čt 19.4. 15:3019.4. 20:48 8265+8565*Z
3+6 516 čt 19.4. 5:4419.4. 7:55 8265+8565*MU
3+6 512 st 18.4. 13:3918.4. 19:44 8265+8565
22 512 st 18.4. 5:4218.4. 10:06 8265+8565
3+6 527 út 17.4. 15:3917.4. 19:25 8265+8565
24 503 út 17.4. 5:4717.4. 9:25 8265+8565
22 533 po 16.4. 6:2717.4. 0:30 8265+8565
26 508 ne 15.4. 4:2015.4. 21:54 8265+8565
22 503 so 14.4. 7:5315.4. 0:43 8265+8565
 5  503 pá 13.4. 5:0313.4. 21:43 8265+8565
 5  514 čt 12.4. 4:2512.4. 18:30 8265+8565
24 503 st 11.4. 14:3411.4. 20:05 8265+8565
22 501 ne 8.4. 4:249.4. 0:23 8265+8565
3+6 510 so 7.4. 9:258.4. 0:39 8265+8565
3+6 517 pá 6.4. 6:196.4. 17:05 8265+8565*MU
22 533 čt 5.4. 6:276.4. 0:30 8265+8565
3+6 512 st 4.4. 5:594.4. 9:41 8265+8565
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8169+8170

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.