Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8565

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Neoficiální označení: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 30. 6. 2008

Výrobní číslo: 172035

Původní evidenční číslo: 7006

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 790 604 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 515 út 27.7. 5:0828.7. 0:41 8283+8565
10+15 510 po 26.7. 4:2927.7. 0:58 8283+8565
26 510 ne 25.7. 10:4425.7. 23:41 8283+8565
14 504 so 24.7. 6:2025.7. 0:07 8283+8565
26 513 pá 23.7. 4:3624.7. 0:21 8283+8565
26 506 čt 22.7. 5:4822.7. 20:36 8283+8565
19 508 st 21.7. 5:2121.7. 20:10 8283+8565
 6  512 út 20.7. 6:0121.7. 0:53 8283+8565
26 505 po 19.7. 15:0919.7. 20:50 8283+8565
26 505 po 19.7. 6:2219.7. 9:40 8283+8565
25 506 ne 18.7. 4:5018.7. 23:08 8283+8565
 6  501 so 17.7. 5:2117.7. 21:06 8283+8565
26 513 pá 16.7. 4:3617.7. 0:21 8283+8565
 6  503 čt 15.7. 15:0016.7. 0:19 8283+8565*Z1
15 505 st 7.7. 4:457.7. 21:40 8281+8565
 8  501 út 6.7. 5:086.7. 22:02 8281+8565
 6  505 pá 2.7. 15:342.7. 20:06 8281+8565
 6  505 pá 2.7. 5:012.7. 9:27 8281+8565
26 505 čt 1.7. 5:281.7. 20:50 8281+8565
15 505 st 30.6. 4:4530.6. 21:40 8281+8565
 6  513 út 29.6. 5:2029.6. 21:21 8281+8565
26 502 po 28.6. 5:0828.6. 22:48 8281+8565
 6  507 ne 27.6. 4:4127.6. 23:33 8281+8565
 6  508 so 26.6. 7:5226.6. 23:53 8281+8565
13+92 574 pá 25.6. 19:1526.6. 5:26 8281+8565*Z2
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8273+8573
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8284

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.