Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8565

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 30. 6. 2008

Výrobní číslo: 172035

Původní evidenční číslo: 7006

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 960 966 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  509 pá 13.9. 5:1513.9. 19:34 8565+8564
15 502 čt 12.9. 6:0412.9. 20:50 8565+8564
22 518 st 11.9. 4:5212.9. 0:32 8565+8564
22 512 út 10.9. 15:2410.9. 23:14 8565+8564
26 502 út 10.9. 5:4410.9. 9:03 8565+8564
26 505 po 9.9. 7:179.9. 15:20 8565+8564*MU
26 502 pá 6.9. 14:496.9. 18:15 8565+8564
15 504 pá 6.9. 5:196.9. 9:44 8565+8564
 7  518 čt 5.9. 4:366.9. 0:34 8565+8564
26 505 st 4.9. 21:005.9. 0:06 8565+8564*Z1
26 511 st 4.9. 5:224.9. 19:27 8565+8564
22 536 út 3.9. 4:443.9. 21:26 8565+8564
26 505 po 2.9. 7:173.9. 0:06 8565+8564
 6  504 čt 15.8. 4:3415.8. 20:15 8565+8564
22 522 st 14.8. 6:4815.8. 0:16 8565+8564
22 503 po 12.8. 6:3112.8. 20:48 8565+8564
 6  502 ne 11.8. 4:3411.8. 20:30 8565+8564
26 505 so 10.8. 5:0610.8. 23:46 8565+8564
 6  502 pá 9.8. 6:4610.8. 0:32 8565+8564
26 506 čt 8.8. 4:468.8. 20:20 8565+8564
 6  501 st 7.8. 5:547.8. 23:56 8565+8564
 7  509 út 6.8. 4:566.8. 20:38 8565+8564
22 522 po 5.8. 6:486.8. 0:16 8565+8564
26 506 pá 2.8. 4:462.8. 20:20 8565+8564
22 506 čt 1.8. 15:461.8. 23:55 8565+8564
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8165+8173

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.