Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8565

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Neoficiální označení: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 30. 6. 2008

Výrobní číslo: 172035

Původní evidenční číslo: 7006

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 855 764 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 503 st 4.5. 5:215.5. 0:05 8263+8565
7+26 531 út 3.5. 4:543.5. 18:05 8263+8565*MU
15 503 po 2.5. 5:213.5. 0:05 8263+8565
7+22 536 ne 1.5. 4:392.5. 0:08 8263+8565
7+26 543 so 30.4. 5:0230.4. 23:29 8263+8565
11 507 pá 29.4. 4:4830.4. 0:23 8263+8565
11 507 st 27.4. 4:4828.4. 0:23 8279+8565
15 502 út 26.4. 4:5026.4. 20:48 8279+8565
11 510 po 25.4. 15:2025.4. 21:27 8279+8565
7+26 533 po 25.4. 6:3225.4. 10:06 8279+8565
7+26 540 ne 24.4. 5:0224.4. 22:03 8279+8565
7+26 541 so 23.4. 18:4024.4. 1:05 8279+8565*Z1
15 512 pá 22.4. 14:5822.4. 18:41 8279+8565
15 512 pá 22.4. 5:4022.4. 9:21 8279+8565
11 507 čt 21.4. 4:4822.4. 0:23 8279+8565
7+26 531 st 20.4. 4:2220.4. 20:33 8279+8565
15 511 út 19.4. 5:5520.4. 0:02 8279+8565
11 505 po 18.4. 4:4818.4. 21:27 8279+8565
7+26 542 ne 17.4. 5:1717.4. 22:33 8279+8565
 3  508 so 16.4. 4:2117.4. 0:49 8279+8565
14 504 pá 15.4. 12:5015.4. 21:25 8279+8565*Z2
14 504 čt 14.4. 4:4914.4. 13:30 8279+8565*MU
7+26 535 st 13.4. 4:5313.4. 23:53 8279+8565
7+26 535 út 12.4. 7:2512.4. 23:53 8279+8565*Z3
26 714 po 11.4. 16:4011.4. 17:30 8279+8565*Z4
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8269+8571
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8270+8568
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8258+8576
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9284

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.