Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8565

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Neoficiální označení: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 30. 6. 2008

Výrobní číslo: 172035

Původní evidenční číslo: 7006

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 734 519 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 536 út 29.9. 6:1529.9. 8:47 8564+8565
15 505 po 28.9. 9:3028.9. 21:41 8564+8565*Z
15 503 so 26.9. 10:5026.9. 16:00 8564+8565*Z1
22 542 pá 25.9. 6:3825.9. 9:39 8564+8565
22 509 čt 24.9. 6:2324.9. 17:15 8564+8565*MU
22 541 st 23.9. 6:0523.9. 9:07 8564+8565
26 514 út 22.9. 4:4122.9. 21:22 8564+8565
26 503 po 21.9. 5:2422.9. 0:59 8564+8565
11 501 so 19.9. 6:1019.9. 16:00 8564+8565*MU
 2  503 pá 18.9. 4:4918.9. 20:58 8564+8565
 2  503 čt 17.9. 4:4917.9. 20:58 8564+8565
 2  503 st 16.9. 4:4916.9. 20:58 8564+8565
 2  501 út 15.9. 4:2715.9. 20:46 8564+8565
25 506 po 14.9. 4:5114.9. 21:01 8564+8565
 6  502 ne 13.9. 5:0814.9. 1:06 8564+8565
26 514 pá 11.9. 4:4111.9. 21:22 8564+8565
26 516 čt 10.9. 4:5410.9. 21:38 8564+8565
24 510 st 9.9. 6:439.9. 19:42 8564+8565
24 509 út 8.9. 6:358.9. 13:00 8564+8565*MU
15 506 po 7.9. 5:227.9. 21:56 8564+8565
25 508 ne 6.9. 4:506.9. 22:17 8564+8565
26 506 so 5.9. 5:216.9. 0:59 8564+8565
24 507 pá 4.9. 6:184.9. 19:12 8564+8565
15 509 čt 3.9. 5:583.9. 18:45 8564+8565
22 520 st 2.9. 5:532.9. 19:43 8564+8565
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8401+8566
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8529+8184
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.