Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.wlk ev. č. 8564

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 30. 6. 2008

Výrobní číslo: 173108

Původní evidenční číslo: 7024

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 681 606 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 501 po 24.6. 4:2024.6. 23:48 8275+8564
 6  507 ne 23.6. 4:4124.6. 0:21 8275+8564
 7  502 so 22.6. 4:3823.6. 1:08 8275+8564
 5  514 pá 21.6. 4:2521.6. 18:30 8275+8564
 5  506 čt 20.6. 5:3120.6. 22:01 8275+8564
 4  505 st 19.6. 14:1919.6. 19:42 8269+8564
22 523 út 18.6. 18:3019.6. 1:20 8269+8564*Z
22 535 po 17.6. 18:1018.6. 0:49 8269+8564*Z1
26 515 pá 14.6. 6:1214.6. 19:36 8269+8564
22 520 čt 13.6. 4:2413.6. 23:24 8269+8564
26 511 st 12.6. 5:4612.6. 21:54 8269+8564
 8  508 út 11.6. 4:4711.6. 22:48 8269+8564
 4  505 po 10.6. 14:1910.6. 19:42 8269+8564
22 535 po 10.6. 5:0410.6. 9:26 8269+8564
22 510 ne 9.6. 4:2410.6. 0:23 8269+8564
22 518 so 8.6. 6:249.6. 0:30 8269+8564
 5  514 pá 7.6. 4:257.6. 18:30 8269+8564
 5  514 čt 6.6. 4:256.6. 18:50 8269+8564
26 515 st 5.6. 6:125.6. 19:36 8269+8564
26 506 út 4.6. 5:074.6. 20:55 8269+8564
 4  505 po 3.6. 14:193.6. 19:42 8269+8564
 7  514 po 3.6. 5:513.6. 10:05 8269+8564
26 507 ne 2.6. 5:202.6. 17:30 8269+8564*MU
 7  502 so 1.6. 4:382.6. 1:08 8269+8564
 8  508 pá 31.5. 4:4731.5. 22:48 8269+8564
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8272+8569
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8388+8175
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.