Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8564

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 30. 6. 2008

Výrobní číslo: 173108

Původní evidenční číslo: 7024

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 727 413 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  113 pá 26.6. 6:5126.6. 10:14 8564+8565
24 106 čt 25.6. 5:1425.6. 19:52 8564+8565
 5  106 st 24.6. 4:4924.6. 22:53 8564+8565
 6  107 út 23.6. 5:1723.6. 20:43 8564+8565
 6  108 po 22.6. 5:2622.6. 20:53 8564+8565
22 121 pá 19.6. 4:4819.6. 23:41 8564+8565
22 102 čt 18.6. 5:2219.6. 0:31 8564+8565
26 113 st 17.6. 5:2017.6. 9:57 8564+8565
25 114 po 15.6. 5:5715.6. 19:57 8564+8565
22 103 pá 12.6. 15:2012.6. 21:54 8564+8565*Z
 7  512 út 9.6. 5:279.6. 10:14 8564+8565
 6  517 po 8.6. 6:228.6. 10:00 8564+8565
16 503 so 6.6. 4:037.6. 0:56 8564+8565
17 507 pá 5.6. 4:326.6. 0:50 8564+8565
17 505 čt 4.6. 21:255.6. 1:00 8564+8565*Z1
17 505 čt 4.6. 5:514.6. 9:00 8564+8565*MU
 4  505 út 2.6. 6:472.6. 10:14 8564+8565
 6  517 po 1.6. 7:081.6. 9:18 8564+8565
 7  501 so 30.5. 4:5431.5. 0:10 8252+8564
 6  511 čt 28.5. 4:4128.5. 22:06 8252+8564
22 505 st 27.5. 6:2428.5. 0:37 8252+8564
22 519 po 25.5. 5:1025.5. 22:29 8252+8564
22 502 so 23.5. 4:5524.5. 0:37 8252+8564
22 511 pá 22.5. 4:2522.5. 19:43 8252+8564
22 519 čt 21.5. 5:1021.5. 22:29 8252+8564
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8405+8404
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8375+8572
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.