Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.wlk ev. č. 8564

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 30. 6. 2008

Výrobní číslo: 173108

Původní evidenční číslo: 7024

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 619 866 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 501 so 21.7. 6:4022.7. 0:40 8271+8564
 7  509 pá 20.7. 4:1521.7. 0:55 8271+8564
 7  501 čt 19.7. 4:4720.7. 1:18 8271+8564
22 520 út 17.7. 5:5117.7. 22:58 8271+8564
 7  501 po 16.7. 4:4717.7. 1:18 8271+8564
 7  508 so 14.7. 6:3315.7. 0:45 8271+8564
22 502 pá 13.7. 6:2113.7. 23:49 8271+8564
22 520 čt 12.7. 5:5112.7. 17:45 8264+8564*MU
3+6 520 st 11.7. 4:5111.7. 23:17 8264+8564
22 520 út 10.7. 5:5110.7. 22:58 8264+8564
3+6 502 po 9.7. 14:289.7. 22:49 8264+8564
22 520 ne 8.7. 6:249.7. 0:49 8264+8564
 7  503 pá 6.7. 15:107.7. 1:18 8264+8564*Z
22 511 st 4.7. 5:405.7. 1:09 8264+8564
36 508 út 3.7. 15:214.7. 1:17 8264+8564
36 508 út 3.7. 4:563.7. 9:36 8264+8564
3+6 520 po 2.7. 4:512.7. 23:17 8264+8564
26 502 ne 1.7. 4:392.7. 1:00 8264+8564
26 501 so 30.6. 6:401.7. 0:40 8264+8564
 5  514 st 27.6. 4:2527.6. 18:30 8264+8564
 7  512 út 26.6. 4:1526.6. 22:14 8264+8564
22 520 po 25.6. 18:2525.6. 23:24 8264+8564*Z1
26 510 ne 24.6. 4:2024.6. 22:24 8264+8564
 7  502 so 23.6. 4:3524.6. 1:08 8264+8564
3+6 516 pá 22.6. 14:1023.6. 0:49 8264+8564
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8277+8577
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8276+8576

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.