Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8564

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 30. 6. 2008

Výrobní číslo: 173108

Původní evidenční číslo: 7024

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 702 651 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  502 út 28.1. 5:5728.1. 9:31 8252+8564
26 501 po 27.1. 14:1727.1. 20:19 8252+8564
 4  501 po 27.1. 6:0927.1. 9:47 8252+8564
22 510 ne 26.1. 4:2427.1. 0:22 8252+8564
16 504 so 25.1. 5:0325.1. 22:47 8252+8564
 4  501 pá 24.1. 13:3924.1. 19:02 8252+8564
22 512 pá 24.1. 5:4324.1. 10:06 8252+8564
 4  512 čt 23.1. 6:0323.1. 9:39 8252+8564
22 717 st 22.1. 15:3022.1. 16:20 8252+8564*Z
 4  510 st 22.1. 5:4722.1. 9:23 8252+8564
 8  503 út 21.1. 5:3721.1. 19:01 8252+8564
22 536 po 20.1. 6:4920.1. 19:27 8252+8564
22 512 ne 19.1. 10:4820.1. 0:42 8252+8564
22 511 so 18.1. 7:3319.1. 0:08 8252+8564
22 513 pá 17.1. 6:3917.1. 20:29 8252+8564
22 513 čt 16.1. 6:3916.1. 20:29 8252+8564
22 523 st 15.1. 5:2015.1. 19:33 8252+8564
 8  503 út 14.1. 4:0815.1. 0:13 8252+8564
 8  503 po 13.1. 4:0814.1. 0:13 8252+8564
22 502 ne 12.1. 8:5013.1. 0:09 8252+8564
22 503 so 11.1. 7:5312.1. 0:42 8252+8564
22 507 pá 10.1. 5:5610.1. 19:03 8252+8564
16 515 čt 9.1. 5:3210.1. 1:38 8252+8564
 4  511 st 8.1. 13:298.1. 18:43 8252+8564
 4  502 st 8.1. 5:578.1. 9:31 8252+8564
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9296

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.