Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8557

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 29. 2. 2008

Výrobní číslo: 162489

Původní evidenční číslo: 8100

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 541 652 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  505 ne 18.8. 10:2118.8. 21:54 8558+8557
14 508 so 17.8. 4:1118.8. 0:14 8558+8557
 6  513 pá 16.8. 15:1016.8. 21:54 8558+8557
 6  513 pá 16.8. 5:3116.8. 11:12 8558+8557
22 526 čt 15.8. 13:4715.8. 20:59 8558+8557
22 504 čt 15.8. 4:5815.8. 10:08 8558+8557
 7  502 st 14.8. 5:1214.8. 21:33 8558+8557
 5  509 út 13.8. 15:0013.8. 20:45 8558+8557
 5  509 út 13.8. 5:5413.8. 9:54 8558+8557
 7  507 po 12.8. 5:5312.8. 20:29 8558+8557
 6  507 so 10.8. 4:4110.8. 21:24 8558+8557
26 505 pá 9.8. 6:1910.8. 0:43 8558+8557
22 504 čt 8.8. 14:238.8. 19:37 8558+8557
22 526 čt 8.8. 4:408.8. 9:50 8558+8557
22 518 st 7.8. 17:108.8. 0:23 8558+8557*Z
14 507 po 5.8. 4:316.8. 0:14 8558+8557
16 505 ne 4.8. 4:015.8. 1:00 8558+8557
14 506 so 3.8. 4:513.8. 23:22 8558+8557
 5  511 pá 2.8. 15:002.8. 20:45 8558+8557
 5  511 pá 2.8. 5:542.8. 9:54 8558+8557
25 513 čt 1.8. 5:251.8. 22:29 8558+8557
22 509 st 31.7. 5:5531.7. 23:00 8558+8557
 8  505 út 30.7. 5:1930.7. 23:18 8558+8557
14 510 po 29.7. 5:0529.7. 19:39 8558+8557
 8  507 ne 28.7. 5:2829.7. 1:13 8558+8557
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8381+8380

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.