Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8557

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 29. 2. 2008

Výrobní číslo: 162489

Původní evidenční číslo: 8100

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 556 412 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 504 st 13.11. 4:5513.11. 20:37 8558+8557
16 511 út 12.11. 5:0313.11. 1:18 8558+8557
16 511 po 11.11. 5:0312.11. 1:18 8558+8557
16 506 ne 10.11. 5:0310.11. 21:28 8558+8557
22 502 so 9.11. 7:509.11. 22:08 8558+8557
26 509 pá 8.11. 15:269.11. 1:00 8558+8557
22 512 pá 8.11. 5:438.11. 10:06 8558+8557
 8  511 čt 7.11. 5:028.11. 0:53 8558+8557
16 511 st 6.11. 5:037.11. 1:18 8558+8557
25 506 út 5.11. 4:115.11. 23:17 8558+8557
25 501 po 4.11. 5:444.11. 22:33 8558+8557
25 506 pá 1.11. 4:111.11. 23:17 8558+8557
22 525 čt 31.10. 5:5331.10. 22:53 8558+8557
 4  509 st 30.10. 15:3230.10. 19:32 8558+8557
 4  506 st 30.10. 6:1830.10. 9:07 8558+8557
22 528 út 29.10. 6:0529.10. 18:16 8558+8557
26 501 pá 25.10. 14:1725.10. 20:19 8558+8557
22 512 pá 25.10. 5:4325.10. 10:06 8558+8557
25 501 čt 24.10. 5:4424.10. 22:33 8558+8557
22 521 st 23.10. 5:5923.10. 19:50 8558+8557
22 518 út 22.10. 4:3422.10. 18:30 8558+8557
22 505 po 21.10. 10:5022.10. 1:19 8558+8557*Z
22 516 po 21.10. 6:2421.10. 9:30 8558+8557*MU
12 520 pá 18.10. 4:3218.10. 21:46 8558+8557
22 537 čt 17.10. 6:5018.10. 0:42 8558+8557
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8354+8525
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.