Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8557

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 29. 2. 2008

Výrobní číslo: 162489

Původní evidenční číslo: 8100

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 598 318 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 515 pá 25.9. 4:4526.9. 0:48 8279+8557
22 501 čt 24.9. 5:1725.9. 0:40 8279+8557
 6  502 st 23.9. 6:3123.9. 20:34 8279+8557
26 517 út 22.9. 6:5422.9. 10:29 8279+8557
26 702 po 21.9. 18:3521.9. 20:38 8279+8557*Z
26 517 po 21.9. 6:5421.9. 10:29 8279+8557
22 518 ne 20.9. 4:2521.9. 0:29 8279+8557
22 518 so 19.9. 4:2520.9. 0:29 8279+8557
26 707 pá 18.9. 8:4518.9. 10:30 8279+8557*Z1
24 505 út 15.9. 5:5115.9. 8:25 8279+8557*MU
26 511 po 14.9. 6:5014.9. 20:49 8279+8557
26 505 ne 13.9. 4:3913.9. 21:52 8279+8557
22 518 so 12.9. 5:0013.9. 0:29 8279+8557
15 508 pá 11.9. 5:4812.9. 0:15 8279+8557
22 527 čt 10.9. 6:3010.9. 23:48 8279+8557
22 501 st 9.9. 5:1710.9. 0:40 8279+8557
22 501 út 8.9. 5:179.9. 0:40 8279+8557
24 509 po 7.9. 6:357.9. 19:32 8279+8557
26 505 ne 6.9. 4:396.9. 21:52 8279+8557
22 503 so 5.9. 6:206.9. 0:20 8279+8557
22 515 pá 4.9. 4:455.9. 0:48 8279+8557
22 532 čt 3.9. 7:054.9. 0:20 8279+8557
24 508 st 2.9. 6:272.9. 19:22 8279+8557
26 513 út 1.9. 4:212.9. 0:19 8279+8557
22 510 po 31.8. 4:3431.8. 23:49 8279+8557
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9307
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9329
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.