Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8557

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 29. 2. 2008

Výrobní číslo: 162489

Původní evidenční číslo: 8100

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 473 556 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 701 pá 20.7. 14:3420.7. 21:36 8557+8344
20 701 čt 19.7. 14:3419.7. 23:54 8557+8344
26 715 čt 19.7. 6:3919.7. 9:30 8557+8344
26 712 st 18.7. 5:5419.7. 0:41 8557+8344
26 715 út 17.7. 6:3917.7. 7:30 8557+8344*MU
26 712 pá 13.7. 19:0014.7. 0:41 8557+8344*Z
26 712 čt 12.7. 5:5412.7. 7:30 8557+8344*MU
20 701 st 11.7. 5:0911.7. 9:26 8557+8344
26 715 st 4.7. 14:045.7. 1:03 8401+8557
22 721 st 4.7. 5:084.7. 10:10 8401+8557
22 723 út 3.7. 14:454.7. 0:52 8401+8557
20 701 út 3.7. 5:093.7. 9:26 8401+8557
 8  704 po 2.7. 13:382.7. 20:08 8401+8557
20 701 po 2.7. 5:092.7. 9:26 8401+8557
26 712 pá 29.6. 15:0129.6. 21:07 8401+8557
22 734 pá 29.6. 6:5229.6. 9:48 8401+8557
26 716 čt 28.6. 5:3128.6. 21:27 8401+8557
 8  710 st 27.6. 6:1028.6. 0:55 8401+8557
20 706 út 26.6. 4:5226.6. 19:56 8401+8557
22 734 po 25.6. 15:1925.6. 23:40 8401+8557
26 712 po 25.6. 7:1125.6. 10:08 8401+8557
26+97 765 ne 24.6. 22:3325.6. 5:45 8557
11+96 768 so 23.6. 23:1224.6. 5:13 8557
14+96 765 pá 22.6. 22:4223.6. 4:53 8557
20 711 pá 22.6. 5:4322.6. 18:31 8557+8394
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8509+8561

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.