Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8557

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 29. 2. 2008

Výrobní číslo: 162489

Původní evidenční číslo: 8100

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 615 238 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 508 ne 10.1. 9:5910.1. 23:19 8251+8557
22 520 so 9.1. 4:459.1. 22:14 8251+8557
14 513 pá 8.1. 6:048.1. 20:04 8251+8557
22 501 st 6.1. 5:416.1. 23:08 8251+8557
14 513 út 5.1. 6:045.1. 20:04 8251+8557
24 509 po 4.1. 7:504.1. 19:32 8251+8557*Z
 6  505 ne 3.1. 5:083.1. 21:41 8251+8557
22 504 pá 1.1. 6:241.1. 22:08 8251+8557
Rok 2020
22 516 čt 31.12. 4:2531.12. 21:59 8251+8557
22 516 st 30.12. 4:2530.12. 21:59 8251+8557
22 520 út 29.12. 5:0129.12. 21:50 8251+8557
 6  507 po 28.12. 5:1928.12. 22:53 8251+8557
 6  505 ne 27.12. 5:0827.12. 21:41 8251+8557
14 509 so 26.12. 5:0026.12. 21:25 8251+8557
16 502 pá 25.12. 7:2325.12. 22:25 8251+8557
22 511 čt 24.12. 5:2024.12. 17:16 8251+8557
24 508 st 23.12. 6:2723.12. 19:22 8251+8557
 8  511 po 21.12. 4:2921.12. 21:38 8251+8557
22 520 pá 18.12. 5:0118.12. 21:50 8253+8557
 2  504 čt 17.12. 5:0517.12. 22:42 8253+8557
 8  505 st 16.12. 5:2016.12. 22:33 8253+8557
26 508 po 14.12. 6:2314.12. 20:25 8408+8557
22 509 čt 10.12. 6:0810.12. 23:19 8408+8557
22 525 st 9.12. 6:109.12. 22:48 8408+8557
22 525 po 7.12. 6:107.12. 22:48 8408+8557
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8388+8177

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.