Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8554

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Fincentrum (od 20. 4. 2015 do 24. 6. 2017)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 30. 1. 2008

Výrobní číslo: 176309

Původní evidenční číslo: 7220

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 869 450 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 504 so 28.1. 8:1028.1. 22:32 8284+8554
22 527 pá 27.1. 4:3927.1. 10:00 8284+8554*MU
22 511 čt 26.1. 7:0826.1. 23:54 8284+8554
26 516 út 24.1. 11:1524.1. 19:28 8284+8554*Z1
22 532 po 23.1. 5:3824.1. 0:34 8284+8554
14 504 ne 22.1. 16:3022.1. 21:22 8284+8554*Z2
26 510 so 21.1. 4:2222.1. 0:07 8284+8554
14 516 pá 20.1. 5:0520.1. 22:16 8284+8554
22 527 čt 19.1. 4:3920.1. 0:17 8284+8554
26 515 st 18.1. 4:3819.1. 0:48 8284+8554
26 515 út 17.1. 4:3817.1. 12:55 8284+8554*MU
 7  102 po 16.1. 17:3216.1. 19:31 8284+8554*Z3
22 103 po 16.1. 11:0516.1. 11:45 8284+8554*Z4
22 728 po 16.1. 6:5016.1. 8:25 8284+8554*Z5
22 517 ne 15.1. 4:2816.1. 0:53 8284+8554
22 529 pá 13.1. 4:2814.1. 0:14 8284+8554
22 513 čt 12.1. 4:4613.1. 0:35 8284+8554
22 516 st 11.1. 5:1412.1. 0:53 8284+8554
22 516 út 10.1. 5:1411.1. 0:53 8284+8554
 6  505 po 9.1. 4:2910.1. 0:20 8284+8554
22 507 ne 8.1. 4:398.1. 23:53 8284+8554
15 502 so 7.1. 7:398.1. 0:03 8284+8554
22 510 čt 5.1. 6:535.1. 21:21 8284+8554
22 532 st 4.1. 5:385.1. 0:34 8284+8554
22 513 út 3.1. 4:464.1. 0:35 8284+8554
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8258+8555
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8252+8177
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8370+8371
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8537+8547
*Z5 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8341+8342

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.