Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8554

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Fincentrum (od 20. 4. 2015 do 24. 6. 2017)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 30. 1. 2008

Výrobní číslo: 176309

Původní evidenční číslo: 7220

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Poznámka: Úprava hlučnosti výzbroje

Najeto: cca 685 580 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  101 pá 10.7. 5:0410.7. 20:45 8542+8554
 5  101 čt 9.7. 5:049.7. 20:45 8542+8554
14 108 st 8.7. 5:478.7. 22:07 8542+8554
14 106 út 7.7. 5:337.7. 21:52 8542+8554
26 111 pá 3.7. 6:313.7. 20:45 8542+8554
26 103 čt 2.7. 5:062.7. 19:22 8542+8554
26 111 st 1.7. 6:311.7. 20:45 8542+8554
14 113 út 30.6. 5:0330.6. 20:27 8542+8554
14 108 po 29.6. 5:4729.6. 22:07 8542+8554
 3  515 pá 26.6. 14:3026.6. 20:55 8542+8554
 3  515 pá 26.6. 6:0726.6. 10:11 8173+8554
 6  505 čt 25.6. 11:2025.6. 21:47 8173+8554*Z
 3  515 čt 25.6. 6:0725.6. 10:11 8173+8554
 7  512 st 24.6. 5:2724.6. 10:14 8554+8574
 6  505 út 23.6. 5:1423.6. 21:47 8554+8574
 3  507 ne 21.6. 4:1721.6. 23:35 8554+8574
17 501 so 20.6. 6:1821.6. 0:20 8554+8574
17 504 pá 19.6. 5:4219.6. 22:10 8554+8574
 7  502 čt 18.6. 6:1618.6. 21:50 8554+8574
 3  511 po 15.6. 4:3715.6. 20:06 8554+8574
17 504 ne 14.6. 4:3215.6. 0:10 8554+8574
 3  504 so 13.6. 7:1213.6. 22:50 8554+8574
 7  502 pá 12.6. 6:1612.6. 21:50 8554+8574
17 508 čt 11.6. 6:1711.6. 20:19 8554+8574
 3  516 st 10.6. 3:5710.6. 10:07 8554+8574
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8161+8567

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.