Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8543

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Skanska (od 28. 8. 2016 do současnosti)

Skanska

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 19. 9. 2007

Výrobní číslo: 162540

Původní evidenční číslo: 6906

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 668 197 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  702 st 26.6. 6:4626.6. 20:53 8542+8543
 8  706 út 25.6. 14:4625.6. 23:39 8542+8543
22 734 út 25.6. 6:5225.6. 9:48 8542+8543
 5  811 po 24.6. 5:5924.6. 20:36 8542+8543
11 807 pá 21.6. 5:4321.6. 21:21 8542+8543
15 806 čt 20.6. 6:4720.6. 19:57 8542+8543
 9  805 st 19.6. 15:1020.6. 0:26 8542+8543
 1  814 st 19.6. 5:4119.6. 9:48 8542+8543
 9  822 út 18.6. 5:0118.6. 18:35 8542+8543
 9  811 po 17.6. 6:3617.6. 22:19 8542+8543
15 805 so 15.6. 5:5815.6. 22:12 8542+8543
 1  805 pá 14.6. 4:2814.6. 21:26 8542+8543
 9  833 čt 13.6. 10:0014.6. 0:12 8542+8543*Z
 9  822 st 12.6. 4:3112.6. 18:35 8542+8543
 9  813 út 11.6. 15:3411.6. 19:54 8542+8543
24 801 út 11.6. 5:4411.6. 10:36 8542+8543
 1  812 po 10.6. 5:4911.6. 0:50 8542+8543
11 804 ne 9.6. 4:099.6. 20:36 8542+8543
 9  809 so 8.6. 5:309.6. 0:56 8542+8543
24 804 pá 7.6. 6:047.6. 19:36 8542+8543
 6  146 čt 6.6. 5:096.6. 18:29 8542+8543
 7  110 st 5.6. 5:036.6. 1:04 8542+8543
 5  107 út 4.6. 5:554.6. 22:02 8542+8543
15 106 po 3.6. 6:413.6. 20:08 8542+8543
24 841 pá 31.5. 5:3031.5. 20:18 8542+8543
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9446

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.