Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8543

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Skanska (od 28. 8. 2016 do 20. 1. 2020)

Skanska

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Strašnice (od 1.3.2023)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 19. 9. 2007

Výrobní číslo: 162540

Původní evidenční číslo: 6906

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 956 971 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 505 čt 5.12. 7:176.12. 0:04 8543+8400
15 508 st 4.12. 4:494.12. 21:36 8543+8400
22 536 út 3.12. 4:443.12. 21:26 8543+8400
22 533 po 2.12. 6:392.12. 23:35 8543+8400
22 539 pá 29.11. 7:1130.11. 0:13 8543+8400
22 534 čt 28.11. 6:5628.11. 18:19 8543+8400
22 504 st 27.11. 5:3627.11. 8:29 8543+8400
 4  504 út 26.11. 15:1026.11. 18:49 8543+8400
 4  504 út 26.11. 6:1626.11. 10:00 8543+8400
 4  512 po 25.11. 5:4525.11. 19:59 8543+8400
12 504 ne 24.11. 5:0325.11. 0:49 8543+8400
 7  510 so 23.11. 4:3623.11. 21:21 8543+8400
26 503 pá 22.11. 6:5922.11. 23:44 8543+8400
26 511 čt 21.11. 5:2221.11. 19:27 8543+8400
22 519 st 20.11. 16:2021.11. 0:13 8543+8400
22 512 út 19.11. 15:2419.11. 23:14 8543+8400
26 502 út 19.11. 5:4319.11. 9:03 8543+8400
22 533 po 18.11. 19:4018.11. 23:35 8543+8400*Z1
22 533 po 18.11. 6:4018.11. 17:00 8543+8400*MU
15 506 pá 15.11. 6:2515.11. 19:30 8543+8400
26 519 čt 14.11. 6:3814.11. 20:33 8543+8400
13 509 pá 8.11. 15:348.11. 19:24 8543
13 509 pá 8.11. 7:228.11. 9:11 8543
 2  503 čt 7.11. 6:147.11. 22:12 8543
13 506 st 6.11. 8:306.11. 21:06 8543
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8326+8345
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.