Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8543

Evidované reklamní polepy:

Skanska

 
 
 
Skanska (od 28. 8. 2016 do současnosti)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 19. 9. 2007

Výrobní číslo: 162540

Původní evidenční číslo: 6906

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 643 677 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  820 út 18.12. 6:2118.12. 20:21 8543+8542
 9  831 po 17.12. 5:0118.12. 0:08 8543+8542
11 802 so 15.12. 10:1515.12. 22:21 8543+8542*Z
11 801 pá 14.12. 9:1014.12. 20:30 8543+8542*Z1
11 801 pá 14.12. 5:2214.12. 5:45 8542+8543*MU
 1  814 čt 13.12. 14:4913.12. 22:38 8542+8543
11 804 čt 13.12. 5:5813.12. 10:08 8542+8543
 9  813 st 12.12. 15:3412.12. 19:54 8542+8543
22 528 st 12.12. 6:0612.12. 10:50 8542+8543*MU
14 514 út 11.12. 4:5111.12. 21:05 8542+8543
22 513 po 10.12. 6:3910.12. 20:42 8542+8543
22 521 pá 7.12. 5:597.12. 19:50 8542+8543
22 525 čt 6.12. 5:526.12. 20:20 8542+8543
22 505 st 5.12. 4:595.12. 22:18 8542+8543
26 509 út 4.12. 15:264.12. 21:24 8542+8543
26 509 út 4.12. 6:334.12. 9:54 8542+8543
22 506 po 3.12. 5:193.12. 19:42 8542+8543
22 523 ne 2.12. 11:092.12. 23:49 8542+8543
 7  504 so 1.12. 4:581.12. 21:18 8542+8543
26 505 pá 30.11. 4:5530.11. 20:48 8542+8543
22 537 čt 29.11. 6:5030.11. 0:43 8542+8543
22 532 út 27.11. 6:2128.11. 0:09 8542+8543
22 530 po 26.11. 6:1626.11. 20:26 8542+8543
22 512 pá 23.11. 5:2623.11. 23:26 8542+8543
 4  505 čt 22.11. 14:1922.11. 19:42 8542+8543
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8695+8704
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9442
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.