Domovská vozovna: Kobylisy
Aktuální vozovna: Strašnice (od 1.3.2023)
Typ vozu: T3R.P
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD
Rok výroby: 2007
V provozu od: 19. 9. 2007
Výrobní číslo: 162540
Původní evidenční číslo: 6906
Profil kol: VM-U13
Dveře: Tatra, klasické lámací
Sedadla: Fainsa Arianne (plast)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 944 611 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3100 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 160 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 16800 kg Maximální zátěž: 27900 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 45,3 kN / 41 kN Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2xRVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,41 kW 2650 ot./min. |
Dveře: | ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3 |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
7 | 518 | pá 13.9. 4:36 | 14.9. 0:34 | 8543+8164 | ||
22 | 518 | čt 12.9. 4:52 | 13.9. 0:32 | 8543+8164 | ||
22 | 530 | st 11.9. 6:23 | 11.9. 23:34 | 8543+8164 | ||
4 | 509 | út 10.9. 5:15 | 10.9. 19:34 | 8543+8164 | ||
15 | 507 | po 9.9. 6:35 | 9.9. 21:35 | 8543+8164 | ||
7 | 504 | ne 8.9. 4:56 | 8.9. 21:45 | 8543+8164 | ||
7 | 510 | so 7.9. 4:36 | 7.9. 21:21 | 8543+8164 | ||
17 | 503 | pá 6.9. 5:33 | 7.9. 0:50 | 8543+8164 | ||
4 | 504 | čt 5.9. 6:00 | 5.9. 20:32 | 8543+8164 | ||
17 | 503 | st 4.9. 5:33 | 5.9. 0:50 | 8543+8164 | ||
26 | 510 | út 3.9. 5:46 | 3.9. 19:17 | 8543+8164 | ||
4 | 508 | po 2.9. 6:30 | 2.9. 19:24 | 8543+8164 | ||
15 | 507 | čt 29.8. 6:05 | 29.8. 21:35 | 8543+8164 | ||
15 | 507 | st 28.8. 6:40 | 28.8. 20:59 | 8543+8164 | ||
15 | 507 | út 27.8. 6:40 | 27.8. 20:59 | 8543+8164 | ||
15 | 502 | po 26.8. 5:48 | 26.8. 20:00 | 8543+8164 | ||
6 | 504 | ne 25.8. 4:55 | 26.8. 0:16 | 8543+8164 | ||
22 | 505 | so 24.8. 5:10 | 24.8. 22:54 | 8543+8164 | ||
26 | 509 | pá 23.8. 15:49 | 23.8. 23:14 | 8543+8164 | ||
15 | 512 | čt 22.8. 6:59 | 22.8. 21:14 | 8543+8164 | ||
15 | 503 | st 21.8. 15:29 | 21.8. 20:14 | 8543+8164 | ||
26 | 509 | st 21.8. 6:25 | 21.8. 10:22 | 8543+8164 | ||
15 | 505 | út 20.8. 19:20 | 20.8. 21:29 | 8543+8164*Z1 | ||
15 | 510 | po 12.8. 4:49 | 12.8. 20:20 | 8543+8164 | ||
15 | 505 | ne 11.8. 5:09 | 11.8. 21:20 | 8543+8164 |