Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8543

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Skanska (od 28. 8. 2016 do 20. 1. 2020)

Skanska

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Strašnice (od 1.3.2023)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 19. 9. 2007

Výrobní číslo: 162540

Původní evidenční číslo: 6906

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 868 419 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 513 čt 23.3. 15:2123.3. 19:51 8543+8375
22 513 čt 23.3. 6:2023.3. 8:40 8543+8375
22 516 st 22.3. 15:4522.3. 18:04 8543+8375
15+20 508 po 20.3. 4:4820.3. 19:05 8543+8375
 6  507 ne 19.3. 5:0919.3. 22:20 8543+8375
15+20 503 so 18.3. 5:0818.3. 21:05 8543+8375
22 513 pá 17.3. 15:2117.3. 19:51 8543+8375
22 516 pá 17.3. 7:0917.3. 9:28 8543+8375
22 508 čt 16.3. 14:4116.3. 21:33 8543+8375
11 507 st 15.3. 15:2015.3. 21:08 8543+8375
11 507 st 15.3. 7:4415.3. 9:12 8543+8375
11 507 út 14.3. 15:2014.3. 21:08 8543+8375
 6  516 út 14.3. 6:4314.3. 9:01 8543+8375
22 516 po 13.3. 15:4513.3. 18:04 8543+8375
11 507 po 13.3. 7:4413.3. 9:12 8543+8375
14 507 ne 12.3. 6:2012.3. 22:38 8543+8375
26 502 so 11.3. 5:4211.3. 21:30 8543+8375*MU
15+20 501 čt 9.3. 6:589.3. 19:45 8543+8375
22 516 st 8.3. 15:458.3. 18:04 8543+8375
22 508 st 8.3. 6:128.3. 8:32 8543+8375
11 507 út 7.3. 15:207.3. 21:08 8543+8375
11 507 út 7.3. 7:447.3. 9:12 8543+8375
14 507 po 6.3. 5:526.3. 20:46 8543+8375
 6  505 ne 5.3. 4:296.3. 0:19 8543+8375
14 511 so 4.3. 7:474.3. 23:06 8543+8375
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.