Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8543

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Skanska (od 28. 8. 2016 do 20. 1. 2020)

Skanska

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Strašnice (od 11.10.2019)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 19. 9. 2007

Výrobní číslo: 162540

Původní evidenční číslo: 6906

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 760 689 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13+99 561 so 12.6. 8:1313.6. 5:34 8543
7+99 566 pá 11.6. 22:1612.6. 5:03 8543
1+96 563 pá 11.6. 1:4511.6. 4:53 8543*Z1
22 508 čt 10.6. 5:0010.6. 23:08 8543+8565
22 519 st 9.6. 6:079.6. 23:19 8543+8565
22 516 út 8.6. 5:358.6. 20:13 8543+8565
22 525 po 7.6. 5:048.6. 0:18 8543+8565
 6  508 ne 6.6. 18:156.6. 23:53 8543+8565*Z2
22 521 pá 4.6. 6:184.6. 23:48 8543+8565
22 502 čt 3.6. 4:343.6. 14:30 8543+8542*MU
22 518 st 2.6. 5:572.6. 20:36 8543+8542
22 518 st 26.5. 5:5726.5. 20:36 8543+8542
22 510 út 25.5. 5:1725.5. 21:06 8543+8542
22 518 po 24.5. 5:5724.5. 20:36 8543+8542
22 507 pá 21.5. 5:2321.5. 20:06 8543+8542
22 510 čt 20.5. 5:1720.5. 21:06 8543+8542
22 506 st 19.5. 6:1219.5. 23:48 8543+8542
 4  506 út 18.5. 15:0918.5. 18:43 8543+8542
 4  508 út 18.5. 6:2918.5. 10:02 8543+8542
14 504 ne 16.5. 4:1116.5. 22:30 8543+8542
22 512 pá 14.5. 4:2515.5. 0:18 8543+8542
22 510 čt 13.5. 4:3413.5. 21:06 8543+8542
22 528 st 12.5. 5:1712.5. 23:19 8543+8542
22 517 út 11.5. 5:3911.5. 22:49 8543+8542
22 528 po 10.5. 5:1710.5. 23:19 8543+8542
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8542
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8174+8175
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.