Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8543

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Skanska (od 28. 8. 2016 do 20. 1. 2020)

Skanska

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Strašnice (od 1.3.2023)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 19. 9. 2007

Výrobní číslo: 162540

Původní evidenční číslo: 6906

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 944 611 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  518 pá 13.9. 4:3614.9. 0:34 8543+8164
22 518 čt 12.9. 4:5213.9. 0:32 8543+8164
22 530 st 11.9. 6:2311.9. 23:34 8543+8164
 4  509 út 10.9. 5:1510.9. 19:34 8543+8164
15 507 po 9.9. 6:359.9. 21:35 8543+8164
 7  504 ne 8.9. 4:568.9. 21:45 8543+8164
 7  510 so 7.9. 4:367.9. 21:21 8543+8164
17 503 pá 6.9. 5:337.9. 0:50 8543+8164
 4  504 čt 5.9. 6:005.9. 20:32 8543+8164
17 503 st 4.9. 5:335.9. 0:50 8543+8164
26 510 út 3.9. 5:463.9. 19:17 8543+8164
 4  508 po 2.9. 6:302.9. 19:24 8543+8164
15 507 čt 29.8. 6:0529.8. 21:35 8543+8164
15 507 st 28.8. 6:4028.8. 20:59 8543+8164
15 507 út 27.8. 6:4027.8. 20:59 8543+8164
15 502 po 26.8. 5:4826.8. 20:00 8543+8164
 6  504 ne 25.8. 4:5526.8. 0:16 8543+8164
22 505 so 24.8. 5:1024.8. 22:54 8543+8164
26 509 pá 23.8. 15:4923.8. 23:14 8543+8164
15 512 čt 22.8. 6:5922.8. 21:14 8543+8164
15 503 st 21.8. 15:2921.8. 20:14 8543+8164
26 509 st 21.8. 6:2521.8. 10:22 8543+8164
15 505 út 20.8. 19:2020.8. 21:29 8543+8164*Z1
15 510 po 12.8. 4:4912.8. 20:20 8543+8164
15 505 ne 11.8. 5:0911.8. 21:20 8543+8164
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8446

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.