Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8542

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Skanska (od 28. 8. 2016 do 6. 1. 2020)

Skanska

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Strašnice (od 29.8.2022)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 7. 9. 2007

Výrobní číslo: 164621

Původní evidenční číslo: 6963

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 886 054 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 528 st 7.6. 14:457.6. 20:23 8542+8155
22 536 st 7.6. 6:457.6. 9:34 8542+8155
26 510 út 6.6. 12:346.6. 18:16 8542+8155
26 510 út 6.6. 6:416.6. 9:56 8542+8155
26 510 po 5.6. 12:345.6. 18:16 8542+8155
 6  515 po 5.6. 7:235.6. 9:29 8542+8155
22 518 ne 4.6. 7:494.6. 23:53 8542+8155
26 505 so 3.6. 7:534.6. 0:46 8542+8155
26 504 pá 2.6. 4:402.6. 20:13 8542+8155
22 533 čt 1.6. 15:131.6. 23:21 8542+8155
22 537 čt 1.6. 6:561.6. 9:35 8542+8155
15 501 st 31.5. 6:3031.5. 19:37 8542+8155
26 504 út 30.5. 4:4030.5. 20:13 8542+8155
22 531 po 29.5. 14:5729.5. 20:36 8542+8155
11 504 ne 28.5. 9:3429.5. 0:15 8542+8155
26 507 so 27.5. 5:3627.5. 22:32 8542+8155
15 505 pá 26.5. 22:1527.5. 0:23 8542+8155*Z1
15 502 pá 26.5. 4:4826.5. 19:56 8542+8155
15 507 čt 25.5. 5:2425.5. 20:49 8542+8155
 6  516 st 24.5. 14:5824.5. 18:59 8542+8155
11 507 st 24.5. 7:4424.5. 9:12 8542+8155
22 531 út 23.5. 14:5723.5. 20:36 8542+8155
22 533 út 23.5. 6:2123.5. 8:55 8542+8155
 6  508 po 22.5. 5:1122.5. 23:20 8542+8155
26 504 ne 21.5. 5:3622.5. 0:27 8542+8155
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8377+8403

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.