Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8540

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 27. 8. 2007

Výrobní číslo: 162549

Původní evidenční číslo: 6915

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 741 718 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 214 pá 15.1. 5:1915.1. 9:30 8540+8541*MU
17 214 čt 14.1. 5:1914.1. 21:54 8540+8541
17 214 st 13.1. 5:1913.1. 21:54 8540+8541
17 208 út 12.1. 6:2112.1. 20:36 8540+8541
12 209 po 11.1. 5:1311.1. 20:46 8540+8541
10 203 st 6.1. 5:226.1. 12:40 8540+8541*MU
12 201 út 5.1. 5:585.1. 21:31 8540+8541
24 213 po 4.1. 5:564.1. 19:16 8540+8541
Rok 2020
10+93 261 čt 31.12. 6:131.1. 6:42 8540+8541
16 208 st 30.12. 7:0230.12. 19:48 8540+8541
24 213 út 29.12. 5:5629.12. 19:16 8540+8541
10 203 po 28.12. 5:2228.12. 20:41 8540+8541
 6  212 st 23.12. 6:0123.12. 21:39 8540+8541
12 209 út 22.12. 5:1322.12. 20:46 8540+8541
 8  204 po 21.12. 5:1821.12. 22:19 8540+8541
12 206 ne 20.12. 5:1420.12. 21:16 8540+8541
 6  203 so 19.12. 6:4719.12. 22:54 8540+8541
 8  204 pá 18.12. 5:1818.12. 22:19 8540+8541
 6  206 čt 17.12. 5:0717.12. 20:35 8540+8541
 6  212 st 16.12. 6:0116.12. 21:39 8540+8541
 8  204 út 15.12. 5:1815.12. 22:19 8540+8541
10 211 po 14.12. 6:4314.12. 21:39 8540+8541
12 202 pá 11.12. 6:1811.12. 19:42 8540+8541
16 208 čt 10.12. 7:0210.12. 19:48 8540+8541
24 202 út 8.12. 6:268.12. 19:37 8540+8541
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.