Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8540

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 17.8.2022)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 27. 8. 2007

Výrobní číslo: 162549

Původní evidenční číslo: 6915

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 837 171 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16+91 153 st 20.9. 23:1321.9. 5:32 8540
5+94 166 út 19.9. 22:5520.9. 6:10 8540
5+94 166 po 18.9. 22:5519.9. 6:10 8540
sjHL 101 ne 17.9. 21:5418.9. 5:49 8540
15+95 166 so 16.9. 21:3717.9. 5:31 8540
25+97 155 pá 15.9. 22:0416.9. 5:30 8540
15+91 150 čt 14.9. 21:1615.9. 5:19 8540
5+94 166 st 13.9. 22:5514.9. 6:10 8540
25+97 155 út 12.9. 22:0413.9. 5:30 8540
25+97 155 po 11.9. 22:0412.9. 5:30 8540
7+94 160 ne 10.9. 21:0111.9. 5:12 8540
15+95 165 so 9.9. 20:3910.9. 5:01 8540
15+95 164 pá 8.9. 20:249.9. 4:31 8540
5+94 166 čt 7.9. 22:558.9. 6:10 8540
25+97 155 st 6.9. 22:047.9. 5:30 8540
7+94 160 út 5.9. 21:016.9. 5:12 8540
5+94 165 po 4.9. 22:355.9. 5:40 8540
15+91 150 ne 3.9. 19:284.9. 5:19 8540
Rok 2022
22 103 út 22.11. 6:1822.11. 20:49 8472+8540
 7  109 po 21.11. 4:2621.11. 22:06 8472+8540
22 120 ne 20.11. 8:0020.11. 22:54 8472+8540
22 107 so 19.11. 8:0320.11. 0:07 8472+8540
22+37 118 pá 18.11. 11:3018.11. 22:44 8472+8540*Z1
 6  108 st 16.11. 5:3616.11. 22:06 8472+8540
26 106 út 15.11. 4:4415.11. 23:43 8472+8540
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8351+8368

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.