Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8540

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Strašnice (od 30.10.2023)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 27. 8. 2007

Výrobní číslo: 162549

Původní evidenční číslo: 6915

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 885 726 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 534 st 12.6. 7:0812.6. 21:30 8540+8400*MU
3+26 507 út 11.6. 5:4811.6. 9:06 8540+8400
6+14 512 po 10.6. 5:1410.6. 21:00 8540+8400
22 528 pá 7.6. 15:377.6. 18:32 8540+8400
 4  501 pá 7.6. 7:267.6. 9:20 8540+8400
 4  502 čt 6.6. 6:066.6. 20:30 8540+8400
22 536 st 5.6. 4:525.6. 19:40 8540+8400
3+26 504 út 4.6. 4:464.6. 22:53 8540+8400
3+26 504 po 3.6. 4:463.6. 22:53 8540+8400
6+14 508 ne 2.6. 4:343.6. 0:36 8540+8400
12 506 so 1.6. 5:452.6. 1:11 8540+8400
3+26 504 pá 31.5. 4:4631.5. 22:53 8540+8400
22 534 čt 30.5. 7:0831.5. 0:53 8540+8400
22 533 st 29.5. 4:3329.5. 21:54 8540+8400
22 509 út 28.5. 6:4429.5. 0:16 8540+8400
22 526 po 27.5. 15:2127.5. 21:11 8540+8400
22 531 po 27.5. 7:3827.5. 10:16 8540+8400
6+14 508 pá 24.5. 4:5424.5. 18:34 8540+8400
6+14 513 čt 23.5. 15:4023.5. 19:15 8540+8400
 4  501 čt 23.5. 7:2623.5. 9:20 8540+8400
7+92 556 st 22.5. 20:2923.5. 5:33 8540+8400
24 506 st 22.5. 5:4122.5. 18:34 8540+8400
6+14 512 út 21.5. 5:1421.5. 21:00 8540+8400
3+26 513 po 20.5. 15:3221.5. 0:05 8540+8400
3+26 513 po 20.5. 6:3020.5. 9:46 8540+8400
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.