Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8540

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 27. 8. 2007

Výrobní číslo: 162549

Původní evidenční číslo: 6915

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 591 610 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 204 čt 26.4. 6:4226.4. 21:54 8540+8541
24 206 st 25.4. 6:0825.4. 20:05 8540+8541
15 209 út 24.4. 6:1124.4. 21:48 8540+8541
24 208 po 23.4. 6:3123.4. 20:23 8540+8541
12 205 pá 20.4. 20:0021.4. 0:44 8540+8541*Z
17 210 pá 20.4. 17:0020.4. 19:22 8540+8541*Z1
12 205 pá 20.4. 5:1320.4. 9:52 8540+8541
15 215 čt 19.4. 5:1919.4. 21:54 8540+8541
12 205 st 18.4. 5:1318.4. 9:52 8540+8541
15 205 út 17.4. 5:5417.4. 21:18 8540+8541
16 208 po 16.4. 5:5716.4. 23:11 8540+8541
16 208 pá 13.4. 5:5713.4. 23:11 8540+8541
3+6 209 čt 12.4. 5:1112.4. 20:10 8540+8541
3+6 209 st 11.4. 5:1111.4. 20:10 8540+8541
15 209 út 10.4. 6:1110.4. 21:48 8540+8541
3+6 209 po 9.4. 5:119.4. 20:10 8540+8541
15 201 pá 6.4. 5:456.4. 21:48 8540+8541
15 212 čt 5.4. 5:195.4. 21:18 8540+8541
14 203 st 4.4. 4:364.4. 21:39 8540+8541
15 212 út 3.4. 5:193.4. 21:18 8540+8541
15 201 čt 29.3. 5:4529.3. 21:48 8540+8541
15 201 st 28.3. 5:4528.3. 21:48 8540+8541
16 216 út 27.3. 6:2927.3. 21:01 8540+8541
25 207 po 26.3. 4:2226.3. 21:05 8540+8541
14 208 ne 25.3. 19:5026.3. 0:43 8540+8541*Z2
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8496+8513
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9166
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9258

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.