Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8540

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 27. 8. 2007

Výrobní číslo: 162549

Původní evidenční číslo: 6915

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 680 536 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  207 po 18.11. 6:1119.11. 0:16 8540+8541
31 202 so 16.11. 11:2216.11. 16:50 8540+8541*MU
16 209 pá 15.11. 4:4416.11. 0:40 8540+8541
12 207 čt 14.11. 4:3514.11. 20:13 8540+8541
10 207 st 13.11. 5:2214.11. 0:45 8540+8541
12 207 út 12.11. 4:3512.11. 20:13 8540+8541
10 213 po 11.11. 5:5112.11. 1:05 8540+8541
24 214 pá 8.11. 15:198.11. 19:50 8540+8541
12 207 čt 7.11. 4:357.11. 20:13 8540+8541
14 208 st 6.11. 6:147.11. 1:11 8540+8541
10 207 út 5.11. 5:226.11. 0:45 8540+8541
10 223 po 4.11. 4:174.11. 20:08 8540+8541
12 205 ne 3.11. 4:354.11. 0:24 8540+8541
12 205 so 2.11. 4:353.11. 0:24 8540+8541
10 207 pá 1.11. 5:222.11. 0:45 8540+8541
12 210 čt 31.10. 5:2631.10. 21:33 8540+8541
12 215 st 30.10. 6:2531.10. 0:44 8540+8541
12 214 út 29.10. 6:1729.10. 19:54 8540+8541
10 221 pá 25.10. 7:0725.10. 20:12 8540+8541
14 202 čt 24.10. 5:2524.10. 19:30 8540+8541
12 210 st 23.10. 14:1524.10. 0:36 8540+8541
12 221 st 23.10. 5:1823.10. 9:17 8540+8541
 6  201 út 22.10. 4:5523.10. 0:27 8540+8541
12 209 po 21.10. 5:4721.10. 21:16 8540+8541
14 206 ne 20.10. 4:5720.10. 23:43 8540+8541
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.