Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8537

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 24. 7. 2007

Výrobní číslo: 162544

Původní evidenční číslo: 6910

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 721 143 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 213 st 21.4. 5:5621.4. 19:16 8537+8510
11+93 261 út 20.4. 19:1321.4. 5:10 8537
93 201 po 19.4. 22:0520.4. 5:40 8537
24 202 po 19.4. 6:2719.4. 19:36 8537+8511
11+93 261 ne 18.4. 18:5819.4. 5:10 8537
11+93 265 so 17.4. 20:4618.4. 4:42 8537
93 201 pá 16.4. 22:0517.4. 5:40 8537
24 202 pá 16.4. 6:2716.4. 19:36 8537+8480
11+93 265 čt 15.4. 20:4616.4. 4:42 8537
94 201 st 14.4. 21:2215.4. 5:25 8537
95 202 út 13.4. 22:3414.4. 5:11 8537
24 202 út 13.4. 6:2713.4. 19:36 8531+8537
95 201 po 12.4. 22:0413.4. 4:41 8537
24 202 po 12.4. 6:2712.4. 19:36 8499+8537
11+93 261 ne 11.4. 18:5812.4. 5:10 8537
25+92 254 so 10.4. 19:5511.4. 5:28 8537
11+93 261 pá 9.4. 19:1310.4. 5:10 8537
94 202 čt 8.4. 21:529.4. 5:55 8537
17 208 čt 8.4. 6:218.4. 20:36 8509+8537
1+96 262 st 7.4. 20:488.4. 5:12 8537
24 202 st 7.4. 6:277.4. 19:36 8492+8537
11+93 261 út 6.4. 19:137.4. 5:10 8537
94 202 po 5.4. 21:526.4. 5:55 8537
25+92 253 ne 4.4. 21:455.4. 5:03 8537*Z
13+95 257 so 3.4. 21:174.4. 4:11 8537
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8492

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.