Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8537

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 24. 7. 2007

Výrobní číslo: 162544

Původní evidenční číslo: 6910

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 613 591 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 210 čt 19.7. 4:5519.7. 22:45 8536+8537
12 210 po 16.7. 4:5516.7. 14:00 8536+8537*MU*1
14 208 ne 15.7. 4:3416.7. 0:45 8536+8537
15+16 223 so 14.7. 5:2615.7. 0:38 8536+8537
15+16 221 pá 13.7. 5:0014.7. 0:18 8536+8537
15+16 221 čt 12.7. 5:0013.7. 0:18 8536+8537
3+6 216 st 11.7. 4:3611.7. 23:38 8536+8537
17 212 út 10.7. 6:1011.7. 0:13 8536+8537
15+16 239 po 9.7. 4:269.7. 23:58 8536+8537
12+17 211 ne 8.7. 4:569.7. 1:15 8536+8537
12+17 208 so 7.7. 4:358.7. 1:00 8536+8537
12+17 210 pá 6.7. 4:567.7. 0:04 8536+8537
15+16 223 čt 5.7. 5:206.7. 0:45 8536+8537
15+16 223 st 4.7. 4:465.7. 0:38 8536+8537
 8  205 út 3.7. 4:453.7. 23:25 8536+8537
15+16 225 po 2.7. 5:033.7. 0:58 8536+8537
 8  202 ne 1.7. 4:451.7. 21:27 8536+8537
15+16 223 so 30.6. 5:261.7. 0:38 8536+8537
12 213 pá 29.6. 5:2629.6. 21:07 8536+8537
15 215 čt 28.6. 5:1928.6. 21:54 8536+8537
14 205 st 27.6. 6:4128.6. 0:25 8536+8537
12 205 út 26.6. 15:1326.6. 22:26 8536+8537
24 208 po 25.6. 6:2925.6. 20:25 8536+8537
40 202 pá 22.6. 13:2922.6. 22:36 8536+8537
24 211 pá 22.6. 5:3622.6. 10:19 8536+8537
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = poškození sběrače v podjezdu Plzeňka

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.