Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8537

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 24. 7. 2007

Výrobní číslo: 162544

Původní evidenční číslo: 6910

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 579 271 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
8 206 so 20.1. 4:4720.1. 22:14 8536+8537
17 231 pá 19.1. 4:5919.1. 9:21 8536+8537
14 206 čt 18.1. 6:3518.1. 20:56 8536+8537
1+10 201 st 17.1. 5:4417.1. 19:28 8536+8537
15 211 út 16.1. 4:1416.1. 20:25 8536+8537
12 208 po 15.1. 6:5715.1. 20:23 8536+8537
12 212 čt 11.1. 5:1311.1. 21:03 8536+8537
12 212 st 10.1. 5:1310.1. 21:03 8536+8537
12 207 út 9.1. 4:359.1. 22:18 8536+8537
12 206 po 8.1. 6:288.1. 22:03 8536+8537
3 210 pá 5.1. 4:165.1. 20:00 8536+8537
1+10 208 čt 4.1. 5:245.1. 1:03 8536+8537
17 226 st 3.1. 6:194.1. 0:24 8536+8537
Rok 2017
24 202 čt 28.12. 6:2528.12. 19:50 8536+8537
24 202 st 27.12. 6:2527.12. 19:50 8536+8537
12 204 út 26.12. 12:5627.12. 0:45 8536+8537
12 204 po 25.12. 12:5626.12. 0:45 8536+8537
6 217 ne 24.12. 7:4724.12. 19:02 8536+8537
6 211 so 23.12. 5:0723.12. 20:52 8536+8537
3 203 pá 22.12. 5:2322.12. 23:58 8536+8537
17 213 čt 21.12. 5:4822.12. 0:54 8536+8537
10 215 st 20.12. 14:1621.12. 0:28 8536+8537
3 209 st 20.12. 5:0520.12. 9:52 8536+8537
12 207 út 19.12. 4:3519.12. 20:14 8536+8537
12 213 po 18.12. 10:0518.12. 21:03 8536+8537*Z
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8476+8477

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.