Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8537

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 24. 7. 2007

Výrobní číslo: 162544

Původní evidenční číslo: 6910

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 631 561 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 210 ne 21.10. 4:1621.10. 22:54 8536+8537
39 212 so 20.10. 5:5520.10. 23:09 8536+8537
10 206 pá 19.10. 5:1119.10. 18:08 8536+8537
10 201 čt 18.10. 7:3818.10. 20:40 8536+8537
12+15 204 st 17.10. 13:3018.10. 0:04 8536+8537*Z
 3  212 po 15.10. 4:2515.10. 18:06 8536+8537
 3  208 ne 14.10. 17:0014.10. 23:56 8536+8537*Z1
 6  203 so 13.10. 13:3014.10. 0:55 8536+8537*Z2
 3  208 čt 11.10. 6:1911.10. 20:01 8536+8537
24 215 st 10.10. 6:3910.10. 19:58 8536+8537
24 215 út 9.10. 6:399.10. 19:58 8536+8537
10 221 po 8.10. 7:078.10. 20:12 8536+8537
12 209 pá 5.10. 11:255.10. 18:16 8536+8537*Z3
12 209 pá 5.10. 4:555.10. 8:42 8536+8537*MU
12 207 čt 4.10. 4:354.10. 20:13 8536+8537
10 205 st 3.10. 14:434.10. 0:25 8536+8537
 3  209 st 3.10. 5:053.10. 9:50 8536+8537
 6  205 út 2.10. 6:583.10. 0:55 8536+8537
12 204 čt 27.9. 6:2527.9. 19:45 8536+8537
 3  208 st 26.9. 6:1926.9. 20:01 8536+8537
12 208 út 25.9. 6:5725.9. 20:22 8536+8537
24 215 po 24.9. 6:3924.9. 19:58 8536+8537
12 204 pá 21.9. 6:2521.9. 19:45 8536+8537
10 221 čt 20.9. 7:0720.9. 20:12 8536+8537
10 216 st 19.9. 6:2719.9. 19:28 8536+8537
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8472+8473
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8490+8491
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8452+8453
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9349
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.