Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8535

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 20. 6. 2007

Výrobní číslo: 160439

Původní evidenční číslo: 6780

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 869 226 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 507 dnes 15:281.5. 0:45 8537+8535
22 519 dnes 7:4330.4. 10:21 8537+8535
22 527 út 29.4. 5:5229.4. 20:11 8537+8535
26 511 po 28.4. 4:4628.4. 19:26 8537+8535
 7  505 ne 27.4. 5:0228.4. 0:08 8537+8535
22 522 so 26.4. 9:2526.4. 20:36 8537+8535
 4  513 pá 25.4. 15:1025.4. 20:49 8537+8535
22 514 pá 25.4. 6:3625.4. 9:33 8537+8535
22 530 čt 24.4. 6:2224.4. 23:14 8537+8535
26 519 st 23.4. 5:5323.4. 20:32 8537+8535
16 517 út 22.4. 14:4723.4. 0:46 8537+8535
16 517 út 22.4. 6:5222.4. 9:53 8537+8535
26 518 čt 17.4. 6:5817.4. 19:32 8537+8535
22 533 st 16.4. 6:3716.4. 23:35 8537+8535
26 511 út 15.4. 4:4615.4. 19:26 8537+8535
22 504 po 14.4. 14:1614.4. 19:57 8537+8535
16 513 po 14.4. 5:4514.4. 10:33 8537+8535
22 524 pá 11.4. 5:3211.4. 19:56 8537+8535
16 501 čt 10.4. 6:3110.4. 20:09 8537+8535
16 508 st 9.4. 4:599.4. 23:06 8537+8535
 6  812 út 8.4. 18:008.4. 19:57 8537+8535*Z1
22 527 út 8.4. 5:528.4. 17:00 8537+8535*MU*1
22 536 po 7.4. 4:447.4. 21:26 8537+8535
16 502 ne 6.4. 7:247.4. 0:06 8537+8535
9+22 522 so 5.4. 6:475.4. 20:36 8537+8535
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8320+8309
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada na Bělohorské třídě DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.