Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8535

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Strašnice (od 3.7.2023)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 20. 6. 2007

Výrobní číslo: 160439

Původní evidenční číslo: 6780

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 821 361 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2023
26 502 pá 27.10. 14:4927.10. 18:15 8542+8535
 6  510 pá 27.10. 7:0727.10. 9:16 8542+8535
14 504 čt 26.10. 4:3626.10. 19:50 8542+8535
26 507 st 25.10. 15:2925.10. 21:53 8542+8535
22 514 st 25.10. 6:3625.10. 9:33 8542+8535
22 519 út 24.10. 16:2024.10. 22:04 8542+8535
26 502 út 24.10. 5:4424.10. 9:03 8542+8535
22 527 po 23.10. 5:5423.10. 20:03 8542+8535
 6  509 pá 20.10. 5:4220.10. 18:45 8542+8535*MU
26 507 čt 19.10. 4:3819.10. 20:26 8542+8535
15 505 st 18.10. 6:1018.10. 20:45 8542+8535
 6  503 út 17.10. 6:3717.10. 23:56 8542+8535
26 502 po 16.10. 4:2316.10. 19:41 8542+8535
 6  512 pá 13.10. 7:0113.10. 23:44 8542+8535
 4  511 čt 12.10. 15:0512.10. 18:44 8542+8535
37 510 čt 12.10. 6:3712.10. 8:56 8542+8535
 4  507 út 10.10. 14:3710.10. 18:12 8542+8535
 6  515 út 10.10. 7:2510.10. 9:30 8542+8535
 6  515 pá 6.10. 15:257.10. 0:24 8542+8535
22 538 pá 6.10. 6:416.10. 9:38 8542+8535
22 536 čt 5.10. 15:195.10. 23:54 8542+8535
 4  511 čt 5.10. 6:305.10. 9:59 8542+8535
 4  509 st 4.10. 14:524.10. 18:28 8542+8535
 4  513 st 4.10. 6:464.10. 10:17 8542+8535
 4  509 út 3.10. 14:523.10. 18:28 8542+8535
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.