Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8526

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 13. 4. 2007

Výrobní číslo: 162552

Původní evidenční číslo: 6918

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 671 407 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 408 po 14.10. 4:5314.10. 12:20 8526+8300*MU
24 406 pá 11.10. 6:1011.10. 20:08 8526+8300
11 405 čt 10.10. 6:0710.10. 18:33 8526+8300
 3  411 st 9.10. 4:419.10. 20:09 8526+8300
 3  415 út 8.10. 14:298.10. 22:21 8526+8300
11 410 út 8.10. 4:098.10. 10:43 8526+8300
 3  415 po 7.10. 14:297.10. 22:21 8526+8300
11 410 po 7.10. 4:097.10. 10:43 8526+8300
18 408 pá 4.10. 4:535.10. 0:08 8526+8300
24 406 čt 3.10. 6:103.10. 20:08 8526+8300
 3  411 st 2.10. 4:412.10. 19:39 8526+8300
 6  410 út 1.10. 5:201.10. 21:19 8526+8300
24 406 po 30.9. 6:1030.9. 20:08 8526+8300
11 414 pá 27.9. 15:0127.9. 21:31 8526+8300
11 414 pá 27.9. 4:1527.9. 10:13 8526+8300
18 408 čt 26.9. 4:5327.9. 0:08 8526+8300
18 408 st 25.9. 4:5326.9. 0:08 8526+8300
 6  410 út 24.9. 5:2024.9. 21:19 8526+8300
24 406 po 23.9. 6:1023.9. 20:08 8526+8300
17+93 464 so 21.9. 22:3522.9. 5:00 8526
25+92 451 pá 20.9. 20:0121.9. 5:02 8526
18 410 pá 20.9. 7:0220.9. 8:55 8526+8300
24 405 čt 19.9. 15:3119.9. 20:22 8526+8300
14 417 čt 19.9. 4:1819.9. 9:48 8526+8300
18 408 st 18.9. 4:5319.9. 0:08 8526+8300
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.