Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8523

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Strašnice (od 20.11.2021)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 26. 3. 2007

Výrobní číslo: 162516

Původní evidenční číslo: 6882

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 805 898 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 507 dnes 7:084.12. 23:33 8261+8523
7+22 534 čt 2.12. 4:392.12. 18:54 8261+8523
26 513 st 1.12. 5:382.12. 0:27 8261+8523
26 502 út 30.11. 5:5630.11. 9:08 8261+8523
22 524 po 29.11. 15:3729.11. 23:55 8261+8523
26 502 po 29.11. 5:5629.11. 9:08 8261+8523
22 520 ne 28.11. 8:0329.11. 0:55 8261+8523
22 509 so 27.11. 7:5628.11. 0:35 8261+8523
26 719 pá 26.11. 19:0026.11. 21:00 8261+8523*Z1
22 522 pá 26.11. 6:4426.11. 9:18 8261+8523
 4  511 čt 25.11. 15:0825.11. 18:45 8261+8523
15 506 čt 25.11. 5:5125.11. 9:27 8261+8523
22 518 st 24.11. 4:3924.11. 20:11 8261+8523
26 502 út 23.11. 14:0523.11. 22:52 8261+8523
26 502 út 23.11. 5:5623.11. 9:08 8261+8523
15 511 po 22.11. 4:4722.11. 21:18 8261+8523
 6  507 ne 21.11. 4:3021.11. 21:12 8261+8523
 8  501 so 20.11. 9:1420.11. 21:11 8261+8523
19+95 165 st 17.11. 20:0917.11. 21:30 8523*MU
18+95 164 út 16.11. 19:5417.11. 4:30 8523
 4  110 út 16.11. 14:5016.11. 18:50 8410+8523
16 101 po 15.11. 4:5615.11. 23:54 8410+8523
22 105 ne 14.11. 10:2615.11. 0:09 8410+8523
22 108 so 13.11. 7:3613.11. 22:04 8410+8523
22 114 pá 12.11. 6:4113.11. 1:08 8410+8523
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9303
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.