Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8523

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Strašnice (od 29.8.2020)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 26. 3. 2007

Výrobní číslo: 162516

Původní evidenční číslo: 6882

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 760 073 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 527 po 8.3. 5:558.3. 21:30 8522+8523
24 511 pá 5.3. 6:575.3. 19:52 8522+8523
26 516 čt 4.3. 4:544.3. 21:38 8522+8523
24 506 st 3.3. 6:063.3. 19:02 8522+8523
16 513 po 1.3. 5:031.3. 19:15 8522+8523*MU
22 502 so 27.2. 5:1127.2. 21:29 8522+8523
22 517 pá 26.2. 4:3126.2. 22:44 8522+8523
22 513 čt 25.2. 5:3925.2. 21:59 8522+8523
24 507 út 23.2. 6:1723.2. 19:12 8522+8523
13+97 565 pá 19.2. 21:0320.2. 5:19 8523
5+95 551 čt 18.2. 19:3119.2. 4:49 8523
21+92 556 st 17.2. 4:5018.2. 5:29 8523
13 506 út 16.2. 6:2516.2. 20:45 8523
13+97 566 so 13.2. 19:4214.2. 5:49 8523
13+99 561 pá 12.2. 20:2713.2. 5:03 8523
13+99 561 čt 11.2. 20:2712.2. 5:03 8523
21+92 556 st 10.2. 4:5011.2. 5:29 8523
 6  502 út 26.1. 5:4226.1. 20:44 8267+8523
26 505 po 25.1. 4:5825.1. 21:50 8267+8523
 6  507 ne 24.1. 4:4124.1. 22:20 8267+8523
26 502 so 23.1. 5:1623.1. 22:41 8267+8523
 6  501 pá 22.1. 5:3122.1. 20:34 8267+8523
26 509 st 20.1. 5:2820.1. 17:30 8267+8523*MU
14 513 út 19.1. 6:0419.1. 20:04 8267+8523
6+26 532 po 18.1. 5:0118.1. 21:29 8267+8523
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.