Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8523

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Strašnice (od 29.8.2020)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 26. 3. 2007

Výrobní číslo: 162516

Původní evidenční číslo: 6882

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 774 368 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 507 pá 11.6. 5:2311.6. 20:06 8522+8523
22 510 čt 10.6. 5:1710.6. 21:06 8522+8523
22 507 st 9.6. 5:239.6. 20:06 8522+8523
22 518 út 8.6. 5:578.6. 20:36 8522+8523
22 521 po 7.6. 6:187.6. 23:48 8522+8523
22 518 pá 4.6. 5:574.6. 20:36 8522+8523
22 502 čt 3.6. 14:303.6. 19:18 8522+8523*Z1
22 528 po 31.5. 5:3431.5. 19:27 8522+8523
36 501 ne 30.5. 4:5730.5. 21:30 8522+8523
11 506 so 29.5. 4:0329.5. 21:35 8522+8523
14 501 pá 28.5. 4:3129.5. 0:09 8522+8523
22 510 čt 27.5. 5:1727.5. 21:06 8522+8523
22 516 st 26.5. 5:3526.5. 20:13 8522+8523
22 507 út 25.5. 5:2325.5. 20:06 8522+8523
22 507 po 24.5. 5:2324.5. 20:06 8522+8523
24 510 pá 21.5. 6:4721.5. 19:42 8522+8523
24 507 čt 20.5. 6:1720.5. 19:12 8522+8523
24 510 út 18.5. 6:4718.5. 19:42 8522+8523
22 524 pá 14.5. 5:0414.5. 19:53 8522+8523
22 517 čt 13.5. 5:3913.5. 22:49 8522+8523
22 530 st 12.5. 5:5513.5. 0:07 8522+8523
22 524 út 11.5. 5:0411.5. 19:53 8522+8523
22 518 po 10.5. 6:1810.5. 18:53 8522+8523
24 509 pá 7.5. 6:377.5. 19:32 8522+8523
 8  503 st 5.5. 4:595.5. 20:20 8522+8523
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8543+8542

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.