Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8523

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 26. 3. 2007

Výrobní číslo: 162516

Původní evidenční číslo: 6882

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 716 933 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 804 čt 2.7. 4:473.7. 0:47 8522+8523
 8  809 st 1.7. 4:341.7. 17:20 8522+8523*MU
5+94 864 po 29.6. 20:5330.6. 4:50 8523
2+92 856 ne 28.6. 22:2729.6. 5:18 8523
2+91 851 so 27.6. 19:1528.6. 4:58 8523
26+91 552 pá 26.6. 22:4927.6. 5:28 8523
26+91 551 čt 25.6. 20:2126.6. 4:52 8523
5+91 557 st 24.6. 21:2225.6. 4:22 8523
 3  515 út 23.6. 14:3023.6. 20:44 8522+8523
 7  512 út 23.6. 5:2723.6. 10:14 8522+8523
 6  505 po 22.6. 5:1422.6. 21:47 8522+8523
 3  504 so 20.6. 7:1220.6. 22:50 8522+8523
 3  515 pá 19.6. 14:3019.6. 20:44 8522+8523
 3  516 pá 19.6. 3:5719.6. 10:07 8522+8523
17 514 čt 18.6. 5:3918.6. 23:30 8522+8523
 7  502 st 17.6. 6:1617.6. 21:50 8522+8523
 6  505 út 16.6. 5:1416.6. 21:51 8522+8523
16 503 ne 14.6. 4:0315.6. 0:56 8522+8523
17 506 so 13.6. 7:3814.6. 0:50 8522+8523
 6  505 pá 12.6. 5:1412.6. 21:47 8522+8523
17 514 čt 11.6. 5:3911.6. 23:30 8522+8523
17 504 st 10.6. 5:4210.6. 22:10 8522+8523
17 504 út 9.6. 5:429.6. 22:10 8522+8523
17 507 po 8.6. 4:329.6. 0:50 8522+8523
17 502 ne 7.6. 8:187.6. 23:30 8522+8523
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.