Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8515

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 15. 1. 2007

Výrobní číslo: 162513

Původní evidenční číslo: 6879

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 652 207 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  511 pá 24.1. 13:2924.1. 18:43 8514+8515
 4  512 pá 24.1. 6:0324.1. 9:39 8514+8515
26 504 čt 23.1. 4:5523.1. 20:37 8514+8515
26 509 st 22.1. 15:2622.1. 21:39 8514+8515
22 512 st 22.1. 5:4322.1. 10:06 8514+8515
26 509 út 21.1. 15:2621.1. 21:39 8514+8515
16 510 út 21.1. 4:5221.1. 7:40 8514+8515*MU
 8  508 po 20.1. 4:2820.1. 22:48 8514+8515
14 506 ne 19.1. 4:5120.1. 0:51 8514+8515
26 504 so 18.1. 4:3918.1. 22:41 8514+8515
25 502 pá 17.1. 5:5518.1. 1:10 8514+8515
22 530 čt 16.1. 6:1516.1. 20:26 8514+8515
22 516 st 15.1. 6:2415.1. 15:00 8514+8515*MU
 8  706 po 13.1. 5:1913.1. 9:57 8514+8515
22 710 pá 10.1. 4:0411.1. 0:33 8514+8515
26 712 čt 9.1. 5:039.1. 23:45 8514+8515
26 710 st 8.1. 4:428.1. 20:22 8514+8515
25 705 út 7.1. 13:507.1. 19:32 8514+8515
25 705 út 7.1. 5:027.1. 10:43 8514+8515
18 704 po 6.1. 4:366.1. 23:28 8514+8515
22 707 pá 3.1. 5:463.1. 23:10 8514+8515
18 702 čt 2.1. 13:572.1. 20:38 8514+8515
22 721 čt 2.1. 5:072.1. 10:10 8514+8515
Rok 2019
22 707 út 31.12. 5:4631.12. 23:03 8514+8515
22 723 po 30.12. 14:4631.12. 0:53 8514+8515
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.