Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8515

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 15. 1. 2007

Výrobní číslo: 162513

Původní evidenční číslo: 6879

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 699 858 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  501 st 25.11. 4:4825.11. 19:49 8514+8515
22 505 út 24.11. 5:5624.11. 22:21 8514+8515
26 510 ne 22.11. 9:0122.11. 20:22 8514+8515
26 514 pá 20.11. 4:4020.11. 15:50 8514+8515*MU
22 507 čt 19.11. 5:5119.11. 19:43 8514+8515
22 507 st 18.11. 5:5118.11. 19:43 8514+8515
25 507 út 17.11. 4:3117.11. 20:16 8514+8515
15 507 po 16.11. 5:3616.11. 22:15 8514+8515
26 503 ne 15.11. 4:2015.11. 21:22 8514+8515
 8  502 so 14.11. 5:2914.11. 22:18 8514+8515
 6  510 pá 13.11. 4:4113.11. 19:57 8514+8515
22 509 čt 12.11. 6:0812.11. 23:19 8514+8515
22 521 st 11.11. 5:3911.11. 19:30 8514+8515
22 521 út 10.11. 5:3910.11. 19:30 8514+8515
26 516 po 9.11. 4:549.11. 21:38 8514+8515
24 509 pá 6.11. 6:376.11. 19:32 8514+8515
15 504 čt 5.11. 5:025.11. 19:45 8514+8515
22 505 st 4.11. 5:564.11. 22:21 8514+8515
22 507 út 3.11. 5:513.11. 19:43 8514+8515
26 505 po 2.11. 5:552.11. 22:39 8514+8515
24 510 pá 30.10. 6:4330.10. 19:42 8514+8515
22 516 čt 29.10. 4:5929.10. 19:00 8514+8515
22 509 út 27.10. 6:2328.10. 0:09 8514+8515
22 503 po 26.10. 5:3227.10. 1:18 8514+8515
26 506 ne 25.10. 4:5926.10. 0:59 8514+8515
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.