Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8515

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Strašnice (od 31.10.2021)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 15. 1. 2007

Výrobní číslo: 162513

Původní evidenční číslo: 6879

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 815 778 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7+26 541 ne 3.7. 10:193.7. 20:30 8256+8515*MU
15 508 pá 1.7. 5:241.7. 21:06 8256+8515
14 504 čt 30.6. 4:4930.6. 20:37 8256+8515
7+26 532 st 29.6. 14:1629.6. 20:25 8256+8515
7+22 530 st 29.6. 6:2929.6. 9:30 8256+8515
14 504 út 28.6. 4:4928.6. 20:37 8256+8515
15 503 po 27.6. 5:2128.6. 0:05 8256+8515
7+22 545 ne 26.6. 8:2826.6. 23:39 8256+8515
7+22 539 so 25.6. 7:4926.6. 0:31 8256+8515
7+22 534 pá 24.6. 4:2924.6. 19:16 8256+8515
6+7 539 čt 23.6. 15:1623.6. 22:33 8256+8515
7+22 538 čt 23.6. 6:5223.6. 9:55 8256+8515
7+26 532 st 22.6. 14:1622.6. 20:25 8256+8515
7+26 533 st 22.6. 6:3222.6. 10:06 8256+8515
7+22 530 út 21.6. 15:0521.6. 20:56 8256+8515
7+26 532 út 21.6. 5:5421.6. 9:28 8256+8515
7+26 536 po 20.6. 5:3821.6. 0:45 8256+8515
 3  508 ne 19.6. 4:2220.6. 0:49 8256+8515
 3  508 so 18.6. 4:2119.6. 0:49 8256+8515
15 501 pá 17.6. 6:5717.6. 21:35 8256+8515
16 501 čt 16.6. 15:0316.6. 19:29 8256+8515
15 505 čt 16.6. 5:5116.6. 9:30 8256+8515
7+26 533 st 15.6. 15:1515.6. 21:34 8256+8515
14 504 út 14.6. 4:4914.6. 20:37 8256+8515
7+26 531 po 13.6. 4:2213.6. 20:40 8256+8515
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.