Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8515

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Strašnice (od 5.11.2021)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 15. 1. 2007

Výrobní číslo: 162513

Původní evidenční číslo: 6879

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 760 998 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 506 čt 2.12. 5:373.12. 0:33 8282+8515
 4  504 st 1.12. 15:241.12. 18:53 8282+8515
 4  503 st 1.12. 6:131.12. 9:43 8282+8515
 4  501 út 30.11. 15:0030.11. 18:29 8282+8515
 4  503 út 30.11. 6:1330.11. 9:43 8282+8515
 4  503 po 29.11. 15:1629.11. 18:45 8282+8515
 4  502 po 29.11. 6:0229.11. 9:25 8282+8515
26 504 ne 28.11. 10:5429.11. 0:48 8282+8515
22 506 so 27.11. 7:1128.11. 0:15 8282+8515
 4  509 pá 26.11. 14:5326.11. 18:29 8282+8515
 4  509 pá 26.11. 6:1326.11. 9:43 8282+8515
15 511 čt 25.11. 4:4725.11. 21:18 8282+8515
22 502 st 24.11. 4:2924.11. 20:37 8282+8515
26 516 út 23.11. 6:1024.11. 0:48 8282+8515
26 504 po 22.11. 4:2222.11. 20:42 8282+8515
14 504 ne 21.11. 5:0322.11. 0:46 8282+8515
 6  503 so 20.11. 4:3021.11. 0:02 8282+8515
 9  315 pá 19.11. 22:4519.11. 23:52 8282+8515*Z1
22 502 pá 19.11. 4:2919.11. 20:37 8282+8515
22 522 čt 18.11. 15:2118.11. 20:23 8282+8515
 4  511 čt 18.11. 6:3218.11. 10:01 8282+8515
 8  509 st 17.11. 4:5218.11. 0:58 8282+8515
26 505 út 16.11. 4:3816.11. 20:43 8514+8515
26 505 po 15.11. 4:3815.11. 20:43 8514+8515
14 504 ne 14.11. 4:3715.11. 0:46 8514+8515
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9422

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.