Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8515

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 15. 1. 2007

Výrobní číslo: 162513

Původní evidenční číslo: 6879

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 642 922 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 715 st 20.11. 4:4121.11. 0:52 8514+8515
35 709 út 19.11. 4:4620.11. 1:00 8514+8515
22 715 po 18.11. 4:4119.11. 0:52 8514+8515
36 705 so 16.11. 16:1916.11. 19:30 8514+8515
36 703 so 16.11. 11:1916.11. 14:30 8514+8515
 8  702 pá 15.11. 6:4615.11. 20:53 8514+8515
25 708 čt 14.11. 5:4014.11. 13:30 8514+8515*MU
18 704 st 13.11. 4:3613.11. 23:28 8514+8515
26 712 út 12.11. 5:0312.11. 23:45 8514+8515
18 704 po 11.11. 4:3611.11. 23:28 8514+8515
18 703 ne 10.11. 10:4211.11. 0:53 8514+8515
18 703 so 9.11. 6:3910.11. 0:53 8514+8515
26 717 pá 8.11. 5:189.11. 0:03 8514+8515
25 709 čt 7.11. 5:527.11. 22:24 8514+8515
26 712 st 6.11. 5:036.11. 23:45 8514+8515
26 712 út 5.11. 5:035.11. 23:45 8514+8515
25 712 po 4.11. 6:094.11. 23:08 8514+8515
25 705 pá 1.11. 13:501.11. 19:32 8514+8515
22 729 pá 1.11. 4:511.11. 10:19 8514+8515
25 709 čt 31.10. 5:5231.10. 22:24 8514+8515
26 710 st 30.10. 4:4330.10. 20:22 8514+8515
26 712 út 29.10. 5:0329.10. 23:45 8514+8515
18 704 pá 25.10. 4:3625.10. 23:28 8514+8515
26 717 čt 24.10. 5:1825.10. 0:03 8514+8515
26 712 st 23.10. 5:0323.10. 23:45 8514+8515
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.