Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8515

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 15. 1. 2007

Výrobní číslo: 162513

Původní evidenční číslo: 6879

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 687 978 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 505 út 22.9. 4:3622.9. 14:00 8514+8515*MU
14 505 po 21.9. 4:3621.9. 21:17 8514+8515
16 504 ne 20.9. 4:2221.9. 1:16 8514+8515
 6  509 so 19.9. 5:0120.9. 0:40 8514+8515
2+17 532 pá 18.9. 5:1119.9. 0:09 8514+8515
16 514 čt 17.9. 5:0417.9. 20:30 8514+8515
16 509 st 16.9. 7:0816.9. 19:46 8514+8515
26 517 út 15.9. 6:5415.9. 10:29 8514+8515
 2  508 po 14.9. 5:3014.9. 19:52 8514+8515
17+95 553 út 8.9. 22:078.9. 23:20 8515*MU
17+95 552 po 7.9. 21:468.9. 5:02 8515
25+97 561 ne 6.9. 22:107.9. 5:18 8515
17+95 552 so 5.9. 22:126.9. 5:02 8515
17+95 552 pá 4.9. 21:465.9. 5:02 8515
6+95 557 čt 3.9. 22:214.9. 4:39 8515
24 505 čt 3.9. 5:493.9. 18:52 8514+8515
14 506 st 2.9. 4:352.9. 21:16 8514+8515
 6  505 út 1.9. 5:501.9. 22:01 8514+8515
24 506 po 31.8. 6:0631.8. 19:02 8514+8515
16 504 ne 30.8. 4:2231.8. 1:16 8514+8515
 6  506 so 29.8. 5:0730.8. 0:14 8514+8515
15 109 pá 28.8. 4:5228.8. 19:47 8514+8515
14 106 čt 27.8. 5:3327.8. 21:31 8514+8515
26 103 st 26.8. 5:0626.8. 19:22 8514+8515
15 109 út 25.8. 4:5225.8. 19:59 8514+8515
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.