Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8514

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Strašnice (od 31.10.2021)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 22. 12. 2006

Výrobní číslo: 157260

Původní evidenční číslo: 6708

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 835 822 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 509 dnes 4:397.12. 21:21 8253+8514
22 537 út 6.12. 15:136.12. 23:21 8253+8514
22 539 út 6.12. 6:526.12. 9:27 8253+8514
22 517 ne 4.12. 4:285.12. 0:53 8253+8514
 6  502 so 3.12. 5:333.12. 22:08 8253+8514
 6  503 pá 2.12. 5:073.12. 0:20 8253+8514
11 506 čt 1.12. 15:041.12. 19:45 8253+8514
11 506 čt 1.12. 5:001.12. 9:41 8253+8514
22 508 st 30.11. 6:181.12. 0:53 8253+8514
11 503 út 29.11. 4:1929.11. 19:25 8253+8514
11 502 po 28.11. 4:3229.11. 0:24 8253+8514
36 506 ne 27.11. 10:4127.11. 21:39 8253+8514
 6  501 so 26.11. 5:1326.11. 21:53 8253+8514
26 512 pá 25.11. 15:3125.11. 21:17 8253+8514
26 502 pá 25.11. 5:5425.11. 9:08 8253+8514
 7  107 čt 24.11. 11:4524.11. 14:00 8253+8514*Z1
22 105 čt 24.11. 6:5024.11. 9:20 8253+8514*Z2
 6  504 st 23.11. 5:2223.11. 18:21 8253+8514
 6  518 út 22.11. 4:3322.11. 23:20 8253+8514
 6  519 po 21.11. 15:0721.11. 20:38 8253+8514
 6  519 po 21.11. 6:3521.11. 9:17 8253+8514
22 514 so 19.11. 4:3919.11. 23:53 8253+8514
22 510 pá 18.11. 6:5318.11. 21:21 8253+8514
26 511 čt 17.11. 4:2217.11. 15:00 8253+8514*MU
26 502 st 16.11. 14:1616.11. 22:50 8253+8514
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8528+8546
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8161+8162
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.