Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8514

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Strašnice (od 29.8.2020)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 22. 12. 2006

Výrobní číslo: 157260

Původní evidenční číslo: 6708

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 698 497 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  512 čt 14.1. 4:4814.1. 19:49 8514+8515
15 506 st 13.1. 5:2213.1. 21:56 8514+8515
26 516 út 12.1. 4:5412.1. 21:38 8514+8515
22 528 po 11.1. 6:0311.1. 21:44 8514+8515
24 510 čt 7.1. 6:477.1. 19:42 8514+8515
26 516 st 6.1. 4:546.1. 21:38 8514+8515
22 519 út 5.1. 5:045.1. 19:33 8514+8515
22 522 po 4.1. 5:194.1. 20:02 8514+8515
Rok 2020
26 514 čt 31.12. 4:4031.12. 21:22 8514+8515
26 516 st 30.12. 4:5430.12. 21:38 8514+8515
22 525 út 29.12. 17:2029.12. 22:48 8514+8515*Z
26 509 čt 24.12. 6:0124.12. 17:22 8514+8515
16 513 st 23.12. 5:0323.12. 20:30 8514+8515
22 529 út 22.12. 6:4122.12. 20:58 8514+8515
16 513 po 21.12. 5:0321.12. 20:30 8514+8515
22 513 ne 20.12. 5:2020.12. 23:08 8514+8515
22 519 so 19.12. 4:2519.12. 21:59 8514+8515
22 523 pá 18.12. 5:5318.12. 22:30 8514+8515
24 510 čt 17.12. 6:4717.12. 19:42 8514+8515
24 505 st 16.12. 5:4916.12. 18:52 8514+8515
24 509 út 15.12. 6:3715.12. 19:32 8514+8515
15 509 po 14.12. 5:5914.12. 19:05 8514+8515
22 515 pá 11.12. 4:3411.12. 21:44 8514+8515
15 506 čt 10.12. 5:2210.12. 21:56 8514+8515
16 513 út 8.12. 5:038.12. 20:30 8514+8515
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8173+8556

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.