Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8514

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 22. 12. 2006

Výrobní číslo: 157260

Původní evidenční číslo: 6708

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 586 890 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 212 pá 20.7. 5:1320.7. 21:00 8514+8515
17 206 čt 19.7. 4:5819.7. 9:27 8514+8515
14 209 st 18.7. 4:1418.7. 22:24 8514+8515
3+6 216 út 17.7. 4:3617.7. 23:38 8514+8515
14 209 po 16.7. 4:1416.7. 22:24 8514+8515
15+16 223 ne 15.7. 5:0616.7. 0:38 8514+8515
14 208 so 14.7. 4:5414.7. 22:24 8514+8515
3+6 210 pá 13.7. 5:3414.7. 0:43 8514+8515
14 204 pá 6.7. 6:256.7. 21:24 8514+8515*Z
15+16 221 so 30.6. 12:201.7. 0:18 8514+8515*Z1
17 203 pá 29.6. 14:3629.6. 21:23 8514+8515
12 205 pá 29.6. 5:1329.6. 9:52 8514+8515
16 208 čt 28.6. 5:5628.6. 23:12 8514+8515
14 204 st 27.6. 14:3127.6. 21:54 8514+8515
24 211 st 27.6. 5:3627.6. 10:19 8514+8515
24 208 út 26.6. 6:2926.6. 20:25 8514+8515
15 209 po 25.6. 6:0925.6. 21:49 8514+8515
5+94 250 so 23.6. 20:3724.6. 5:48 8514+8515
14+93 254 pá 22.6. 5:5023.6. 4:05 8514+8515
15 209 po 18.6. 6:0918.6. 9:05 8514+8515*MU
15 216 pá 15.6. 4:5915.6. 22:35 8514+8515
14 201 čt 14.6. 6:1614.6. 21:10 8514+8515
16 208 st 13.6. 5:5613.6. 23:12 8514+8515
14 201 út 12.6. 6:1612.6. 21:10 8514+8515
17 210 po 11.6. 15:0411.6. 19:22 8514+8515
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8442+8443
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8450+8451
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.