Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8514

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Strašnice (od 31.10.2021)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 22. 12. 2006

Výrobní číslo: 157260

Původní evidenční číslo: 6708

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 802 597 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 501 dnes 6:4928.6. 22:57 8264+8514
 7  109 po 27.6. 16:2527.6. 18:41 8264+8514*Z1
7+26 542 so 25.6. 5:1725.6. 22:34 8264+8514
11 510 pá 24.6. 15:2024.6. 21:27 8264+8514
7+22 530 pá 24.6. 6:2924.6. 9:30 8264+8514
16 501 čt 23.6. 7:0323.6. 9:32 8264+8514
15 503 st 22.6. 5:2123.6. 0:05 8264+8514
7+22 537 út 21.6. 14:4121.6. 20:42 8264+8514
7+26 533 út 21.6. 6:3221.6. 10:06 8264+8514
7+22 537 po 20.6. 14:4120.6. 20:56 8264+8514
6+7 539 po 20.6. 6:4320.6. 9:19 8264+8514
14 503 ne 19.6. 4:5020.6. 0:28 8264+8514
 7  504 so 18.6. 4:4319.6. 0:47 8264+8514
14 501 pá 17.6. 6:4917.6. 22:57 8264+8514
11 510 čt 16.6. 15:2016.6. 21:27 8264+8514
7+22 537 čt 16.6. 5:4516.6. 8:51 8264+8514
7+22 534 st 15.6. 4:2915.6. 19:16 8264+8514
7+22 537 út 14.6. 14:4114.6. 20:42 8264+8514
7+22 538 út 14.6. 6:5214.6. 9:55 8264+8514
14 504 po 13.6. 4:4913.6. 20:37 8264+8514
7+22 538 ne 12.6. 4:2913.6. 0:35 8264+8514
7+22 538 so 11.6. 4:4912.6. 0:54 8264+8514
7+26 531 pá 10.6. 4:2210.6. 20:33 8264+8514
15 505 čt 9.6. 14:4910.6. 0:25 8264+8514
15 505 čt 9.6. 5:519.6. 9:30 8264+8514
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8398+8395

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.