Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8514

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Strašnice (od 31.10.2021)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 22. 12. 2006

Výrobní číslo: 157260

Původní evidenční číslo: 6708

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 833 348 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 512 so 25.3. 16:1025.3. 22:03 8514+8515
14 507 pá 24.3. 5:5224.3. 20:46 8514+8515
 6  504 čt 23.3. 5:1123.3. 19:51 8514+8515
15+20 510 st 22.3. 5:0823.3. 0:21 8514+8515
15+20 503 út 21.3. 14:5821.3. 21:35 8514+8515
15+20 503 út 21.3. 6:0921.3. 9:26 8514+8515
15+20 503 po 20.3. 14:5820.3. 21:35 8514+8515
11 507 po 20.3. 7:4420.3. 9:32 8514+8515
15+20 507 ne 19.3. 10:2419.3. 12:10 8514+8515*MU
 8  509 so 18.3. 9:0018.3. 17:50 8514+8515*MU
15+20 508 pá 17.3. 4:4817.3. 19:05 8514+8515
26 511 čt 16.3. 14:3216.3. 20:43 8514+8515
15+20 503 čt 16.3. 6:0916.3. 9:26 8514+8515
22 508 st 15.3. 14:4115.3. 21:33 8514+8515
 6  516 st 15.3. 6:4315.3. 9:01 8514+8515
 6  504 út 14.3. 5:1114.3. 19:51 8514+8515
26 511 po 13.3. 14:3213.3. 20:43 8514+8515
26 511 po 13.3. 6:2413.3. 9:38 8514+8515
 8  501 ne 12.3. 9:0912.3. 21:40 8514+8515
15+20 505 so 11.3. 7:2811.3. 21:35 8514+8515
11 507 pá 10.3. 15:2010.3. 21:08 8514+8515
22 513 pá 10.3. 6:2010.3. 8:40 8514+8515
15+20 510 čt 9.3. 5:0810.3. 0:21 8514+8515
26 516 st 8.3. 15:128.3. 18:28 8514+8515
22 516 st 8.3. 7:098.3. 9:28 8514+8515
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.