Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8506

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 6. 10. 2006

Výrobní číslo: 164613

Původní evidenční číslo: 6955

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 707 080 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 213 pá 23.8. 4:3723.8. 20:40 8506+8507
 6  207 čt 22.8. 5:2822.8. 23:15 8506+8507
12 203 st 21.8. 4:3921.8. 21:46 8506+8507
10 217 út 20.8. 5:2721.8. 0:45 8506+8507
10 218 po 19.8. 5:4119.8. 21:11 8506+8507
14 213 pá 16.8. 5:4616.8. 22:30 8506+8507
10 213 čt 15.8. 4:3715.8. 20:40 8506+8507
10 201 st 14.8. 15:2115.8. 1:05 8506+8507
10 219 st 14.8. 5:4814.8. 9:18 8506+8507
10 213 út 13.8. 4:3713.8. 20:40 8506+8507
 6  211 po 12.8. 6:0013.8. 0:15 8506+8507
12 205 čt 8.8. 4:558.8. 22:16 8506+8507
12 208 st 7.8. 5:328.8. 0:20 8506+8507
12 205 út 6.8. 4:556.8. 22:16 8506+8507
 6  211 po 5.8. 6:006.8. 0:15 8506+8507
10 201 ne 4.8. 5:354.8. 22:05 8506+8507
12 206 so 3.8. 4:593.8. 22:16 8506+8507
10 216 pá 2.8. 5:143.8. 0:25 8506+8507
16 207 čt 1.8. 4:031.8. 22:40 8506+8507
16 210 st 31.7. 4:231.8. 1:38 8506+8507
10 216 út 30.7. 5:1431.7. 0:25 8506+8507
10 215 po 29.7. 4:5730.7. 0:05 8506+8507
10 210 ne 28.7. 4:1628.7. 22:54 8506+8507
10 211 so 27.7. 4:5627.7. 23:34 8506+8507
 6  209 pá 26.7. 14:3026.7. 19:12 8506+8507


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.