Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8506

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 6. 10. 2006

Výrobní číslo: 164613

Původní evidenční číslo: 6955

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 718 630 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  406 po 18.11. 14:2218.11. 19:38 8506+8507
17 425 po 18.11. 6:0718.11. 7:45 8506+8507*MU
 6  408 pá 15.11. 14:5316.11. 0:43 8506+8507
 6  412 pá 15.11. 5:1915.11. 10:30 8506+8507
17 425 čt 14.11. 6:0714.11. 23:12 8506+8507
 3  411 st 13.11. 4:4113.11. 19:39 8506+8507
11 410 út 12.11. 14:3112.11. 21:08 8506+8507
11 414 út 12.11. 4:1512.11. 10:13 8506+8507
18 408 po 11.11. 4:5312.11. 0:08 8506+8507
 6  408 čt 7.11. 6:427.11. 9:50 8506+8507
11 410 st 6.11. 14:316.11. 21:08 8506+8507
11 414 st 6.11. 4:156.11. 10:13 8506+8507
11 410 út 5.11. 14:315.11. 21:08 8506+8507
14 411 út 5.11. 6:575.11. 10:08 8506+8507
21 402 po 4.11. 5:414.11. 9:32 8506+8507
 3  413 pá 1.11. 14:121.11. 19:47 8506+8507
 3  415 pá 1.11. 6:321.11. 10:05 8506+8507
 3  413 čt 31.10. 6:0931.10. 9:40 8506+8507
21 402 st 30.10. 15:1430.10. 19:07 8506+8507
14 416 st 30.10. 5:3530.10. 10:58 8506+8507
 3  413 út 29.10. 14:1229.10. 19:47 8506+8507
11 414 út 29.10. 4:1529.10. 10:13 8506+8507
11 410 pá 25.10. 14:3125.10. 21:08 8506+8507
11 410 pá 25.10. 4:0925.10. 10:43 8506+8507
17 425 čt 24.10. 6:0724.10. 23:12 8506+8507
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.