Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8506

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 6. 10. 2006

Výrobní číslo: 164613

Původní evidenční číslo: 6955

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 747 156 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 502 so 19.9. 4:4319.9. 8:10 8506+8507*MU*1
26 513 pá 18.9. 4:2119.9. 0:19 8506+8507
 2  501 čt 17.9. 4:2717.9. 20:46 8506+8507
 2  507 st 16.9. 5:2016.9. 21:45 8506+8507
 8  507 út 15.9. 5:2916.9. 0:52 8506+8507
16 514 po 14.9. 5:0414.9. 20:30 8506+8507
22 521 so 12.9. 8:5412.9. 11:30 8506+8507*MU
26 520 pá 11.9. 5:5611.9. 9:29 8506+8507
 4  402 čt 10.9. 6:1710.9. 10:00 8506+8507
 4  405 st 9.9. 6:419.9. 10:24 8506+8507
 4  402 út 8.9. 6:178.9. 10:00 8506+8507
 4  402 po 7.9. 6:177.9. 10:00 8506+8507
 4  405 pá 4.9. 15:324.9. 18:07 8506+8507
 4  406 pá 4.9. 7:054.9. 9:44 8506+8507
 4  406 čt 3.9. 7:053.9. 9:44 8506+8507
17 430 st 2.9. 6:082.9. 9:11 8506+8507
 4  405 út 1.9. 6:411.9. 10:24 8506+8507
 4  405 po 31.8. 15:3231.8. 18:07 8506+8507
 4  401 po 31.8. 6:0931.8. 9:52 8506+8507
4+15 431 pá 28.8. 4:4428.8. 22:46 8506+8507
4+15 431 čt 27.8. 4:4427.8. 22:46 8506+8507
4+15 431 st 26.8. 4:4426.8. 22:46 8506+8507
 4  419 út 25.8. 4:2526.8. 0:47 8506+8507
18 410 po 24.8. 4:5325.8. 0:28 8506+8507
10 408 ne 23.8. 6:3124.8. 0:56 8506+8507
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s popeláři u zast. Šumavská ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.