Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8506

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 6. 10. 2006

Výrobní číslo: 164613

Původní evidenční číslo: 6955

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 676 390 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 211 út 19.2. 5:1219.2. 23:40 8506+8507
12 205 po 18.2. 4:3518.2. 10:10 8506+8507*MU
10 210 ne 17.2. 4:1617.2. 22:54 8506+8507
10 211 so 16.2. 4:5616.2. 23:34 8506+8507
10 207 pá 15.2. 5:2216.2. 0:45 8506+8507
10 207 čt 14.2. 5:2215.2. 0:45 8506+8507
10 204 st 13.2. 4:5713.2. 21:10 8506+8507
10 217 út 12.2. 6:3512.2. 19:36 8506+8507
10 217 po 11.2. 6:3511.2. 19:36 8506+8507
17 208 pá 8.2. 5:298.2. 9:28 8506+8507
12 207 čt 7.2. 4:357.2. 20:13 8506+8507
10 205 st 6.2. 14:437.2. 0:25 8506+8507
10 210 st 6.2. 6:486.2. 10:08 8506+8507
10 201 st 23.1. 7:3823.1. 13:45 8506+8507*MU
10 209 út 22.1. 5:3122.1. 21:55 8506+8507
10 213 po 21.1. 5:5122.1. 1:05 8506+8507
24 216 pá 18.1. 6:4718.1. 16:40 8506+8507*MU
12 204 čt 17.1. 6:2517.1. 19:45 8506+8507
12 208 st 16.1. 6:5716.1. 20:22 8506+8507
12 204 út 15.1. 6:2515.1. 19:45 8506+8507
10 201 po 14.1. 7:3814.1. 20:40 8506+8507
17 202 pá 11.1. 14:2411.1. 18:16 8506+8507
10 210 pá 11.1. 6:4811.1. 10:08 8506+8507
14 215 čt 10.1. 4:5210.1. 21:15 8506+8507
17 212 st 9.1. 5:379.1. 19:37 8506+8507
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.