Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8503

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Žižkov (od 20.7.2020)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 18. 9. 2006

Výrobní číslo: 164634

Původní evidenční číslo: 6976

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 720 487 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  829 pá 15.1. 4:3115.1. 22:08 8503+8502
15 807 čt 14.1. 5:3214.1. 22:14 8503+8502
16 814 st 13.1. 5:1813.1. 20:31 8503+8502
 9  818 út 12.1. 6:1512.1. 20:27 8503+8502
25 808 pá 8.1. 5:168.1. 21:07 8503+8502
16 814 čt 7.1. 5:187.1. 20:31 8503+8502
 9  829 st 6.1. 4:316.1. 22:08 8503+8502
11 808 út 5.1. 5:445.1. 20:01 8503+8502
 9  822 po 4.1. 6:354.1. 20:56 8503+8502
Rok 2020
11 810 st 26.8. 6:1726.8. 10:05 8503+8502
 1  812 út 25.8. 4:4825.8. 21:23 8503+8502
 9  829 po 24.8. 15:2525.8. 0:56 8503+8502
 1  807 po 24.8. 5:2124.8. 9:25 8503+8502
16 813 pá 21.8. 14:4922.8. 0:27 8503+8502
 9  829 pá 21.8. 5:0121.8. 9:55 8503+8502
11 808 čt 20.8. 4:2920.8. 20:29 8503+8502
 6  802 st 19.8. 15:3619.8. 22:23 8503+8502
 9  822 st 19.8. 6:4819.8. 9:25 8503+8502
16 809 po 17.8. 5:3517.8. 19:46 8503+8502
 6  803 ne 16.8. 6:5217.8. 0:45 8503+8502
25 805 so 15.8. 4:3015.8. 22:08 8503+8502
 8  805 pá 14.8. 13:4914.8. 20:20 8503+8502*MU
16 807 pá 14.8. 4:5814.8. 10:29 8503+8502
11 808 čt 13.8. 4:2913.8. 20:29 8503+8502
 8  804 st 12.8. 17:3012.8. 20:24 8503+8502*Z
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8214+8314

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.