Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8503

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 18. 9. 2006

Výrobní číslo: 164634

Původní evidenční číslo: 6976

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 641 726 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  204 pá 17.5. 6:2617.5. 23:17 8502+8503
 3  209 čt 16.5. 5:0516.5. 9:50 8502+8503
17 220 st 15.5. 14:3616.5. 0:43 8502+8503
17 208 st 15.5. 5:2915.5. 9:28 8502+8503
12 207 út 14.5. 4:3514.5. 20:13 8502+8503
 6  206 po 13.5. 5:4314.5. 0:19 8502+8503
12 208 pá 10.5. 6:5710.5. 20:22 8502+8503
12 204 čt 9.5. 6:259.5. 19:45 8502+8503
24 216 út 7.5. 6:477.5. 20:07 8502+8503
10 223 po 6.5. 4:176.5. 20:08 8502+8503
10 216 čt 2.5. 16:202.5. 19:28 8502+8503*Z
10 220 út 30.4. 3:5730.4. 20:02 8502+8503
10 220 po 29.4. 3:5729.4. 20:02 8502+8503
12 208 pá 26.4. 6:5726.4. 20:22 8502+8503
10 201 čt 25.4. 7:3825.4. 20:40 8502+8503
12 213 st 24.4. 5:2624.4. 16:30 8502+8503*MU
10 205 út 23.4. 14:4324.4. 0:25 8502+8503
10 205 čt 18.4. 14:4319.4. 0:25 8502+8503
24 214 čt 18.4. 7:1118.4. 9:22 8502+8503
17 202 st 17.4. 14:2417.4. 18:16 8502+8503
10 210 st 17.4. 6:4817.4. 10:08 8502+8503
17 202 út 16.4. 14:2416.4. 18:16 8502+8503
10 210 út 16.4. 6:4816.4. 10:08 8502+8503
24 212 po 15.4. 6:2315.4. 19:28 8502+8503
10 221 pá 12.4. 7:0712.4. 20:12 8502+8503
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8459+8530
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.