Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8503

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 18. 9. 2006

Výrobní číslo: 164634

Původní evidenční číslo: 6976

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 887 434 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 212 st 29.5. 5:5129.5. 9:44 8503+8502
10 202 út 28.5. 6:3328.5. 20:25 8503+8502
12 208 po 27.5. 5:4127.5. 20:18 8503+8502
10 206 pá 24.5. 4:2225.5. 0:07 8503+8502
12 212 čt 23.5. 14:1224.5. 0:14 8503+8502
 1  212 čt 23.5. 6:0123.5. 9:30 8503+8502
12 218 st 22.5. 5:0222.5. 21:48 8503+8502
10 203 út 21.5. 14:3521.5. 23:27 8503+8502
 1  212 út 21.5. 6:0121.5. 9:30 8503+8502
HOK 225 po 20.5. 12:0021.5. 1:00 8503+8502
12 212 po 20.5. 5:5120.5. 9:44 8503+8502
HOK 225 pá 17.5. 12:0018.5. 1:00 8503+8502
10 208 pá 17.5. 7:1517.5. 10:30 8503+8502
HOK 226 čt 16.5. 12:0017.5. 1:00 8503+8502
12 212 čt 16.5. 5:5116.5. 9:44 8503+8502
HOK 225 st 15.5. 12:0016.5. 1:00 8503+8502
10 208 st 15.5. 7:1515.5. 10:30 8503+8502
HOK 226 út 14.5. 12:0015.5. 1:00 8503+8502
 1  212 út 14.5. 6:0114.5. 9:30 8503+8502
HOK 226 po 13.5. 12:0014.5. 1:00 8503+8502
 1  212 po 13.5. 6:0113.5. 9:30 8503+8502
HOK 215 ne 12.5. 12:0013.5. 1:00 8503+8502
HOK 225 so 11.5. 12:0012.5. 1:00 8503+8502
Zvl 225 pá 10.5. 14:0010.5. 23:00 8503+8502*1
25 212 pá 10.5. 6:0610.5. 9:42 8503+8502
*1 = posílení provozu během zápasů MS v hokeji

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.