Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8503

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Žižkov (od 20.7.2020)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 18. 9. 2006

Výrobní číslo: 164634

Původní evidenční číslo: 6976

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 805 117 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 812 dnes 4:1730.6. 22:20 8503+8502
10 815 st 29.6. 4:5729.6. 23:47 8503+8502
10 806 út 28.6. 14:5129.6. 0:27 8503+8502
 9  802 út 28.6. 6:0328.6. 8:30 8503+8502*MU
 9  811 po 27.6. 6:4228.6. 0:21 8503+8502
 9  823 pá 24.6. 5:2224.6. 18:42 8503+8502
 8  805 čt 23.6. 5:1423.6. 21:05 8503+8502
10 809 st 22.6. 6:0923.6. 0:47 8503+8502
 9  802 út 21.6. 6:0321.6. 21:52 8503+8502
10 803 po 20.6. 5:1620.6. 19:27 8503+8502
10 809 pá 17.6. 6:0918.6. 0:47 8503+8502
 9  802 čt 16.6. 6:0316.6. 21:52 8503+8502
 4  812 st 15.6. 15:0515.6. 19:02 8503+8502
 4  808 st 15.6. 6:2915.6. 10:20 8503+8502
 9  802 út 14.6. 6:0314.6. 21:52 8503+8502
12+17 843 po 13.6. 5:5113.6. 21:01 8503+8502
36 812 ne 12.6. 10:1012.6. 21:16 8503+8502
14 811 so 11.6. 7:4811.6. 23:09 8503+8502
 8  805 pá 10.6. 5:1410.6. 21:05 8503+8502
25 801 čt 9.6. 4:229.6. 20:59 8503+8502
 8  808 st 8.6. 6:008.6. 23:49 8503+8502
12+17 843 út 7.6. 5:517.6. 21:01 8503+8502
12+17 841 po 6.6. 4:277.6. 0:13 8503+8502
 8  808 pá 3.6. 6:003.6. 23:49 8503+8502
10 805 čt 2.6. 5:402.6. 19:42 8503+8502
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.