Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8503

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 18. 9. 2006

Výrobní číslo: 164634

Původní evidenční číslo: 6976

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 673 961 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  702 pá 22.11. 5:0922.11. 19:11 8503
32 707 čt 21.11. 5:1621.11. 18:52 8503
32 709 st 20.11. 14:1621.11. 0:57 8503
32 708 st 20.11. 4:2720.11. 9:57 8503
32 708 út 19.11. 14:0519.11. 23:04 8503
32 709 út 19.11. 6:0219.11. 10:05 8503
17+93 764 po 18.11. 22:0519.11. 5:02 8503
7+91 756 ne 17.11. 22:2518.11. 5:43 8503
2+91 754 so 16.11. 21:1417.11. 4:28 8503
13+97 765 pá 15.11. 21:1316.11. 5:46 8503
25 708 pá 15.11. 5:4015.11. 19:55 8333+8503
26 712 čt 14.11. 10:0014.11. 23:45 8333+8503*Z
22 727 čt 14.11. 6:2814.11. 9:23 8333+8503
sjVO 701 čt 14.11. 2:4314.11. 4:54 8503
 2  712 st 13.11. 4:3214.11. 1:11 8503
 2  704 út 12.11. 13:5112.11. 21:43 8503
 2  704 út 12.11. 5:1712.11. 10:41 8503
 2  706 po 11.11. 5:2011.11. 19:41 8503
13+97 765 so 9.11. 19:0110.11. 5:46 8503
7+91 755 pá 8.11. 20:319.11. 5:09 8503
25 708 pá 8.11. 5:408.11. 19:55 8503+8332
26 710 čt 7.11. 4:437.11. 20:22 8503+8332
26 710 st 6.11. 4:436.11. 20:22 8503+8332
26 707 út 5.11. 6:396.11. 1:01 8503+8332
sjVO 701 út 5.11. 2:435.11. 4:54 8503
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8341+8348

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.