Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8502

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 7. 9. 2006

Výrobní číslo: 162472

Původní evidenční číslo: 6838

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 695 369 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Tech 771 st 23.10. 11:3023.10. 12:30 8344+8502*1
26 714 po 14.10. 15:0114.10. 21:07 8502+8503
22 729 po 14.10. 4:5114.10. 10:19 8502+8503
26 712 pá 11.10. 5:0311.10. 23:45 8502+8503
22 730 čt 10.10. 6:4310.10. 20:05 8502+8503
18 704 st 9.10. 4:369.10. 23:28 8502+8503
18 704 út 8.10. 4:368.10. 23:28 8502+8503
22 710 po 7.10. 4:048.10. 0:33 8502+8503
26 710 pá 4.10. 4:434.10. 20:22 8502+8503
18 702 čt 3.10. 6:204.10. 1:07 8502+8503
22 729 st 2.10. 5:532.10. 22:48 8502+8503
26 712 út 1.10. 5:032.10. 1:19 8502+8503
20 712 po 30.9. 4:3130.9. 19:20 8502+8503
22 710 pá 27.9. 4:0428.9. 0:33 8502+8503
22 710 čt 26.9. 4:0427.9. 0:33 8502+8503
22 727 st 25.9. 14:2426.9. 0:54 8502+8503
26 714 st 25.9. 7:1125.9. 10:08 8502+8503
18 704 út 24.9. 4:3624.9. 23:28 8502+8503
18 704 po 23.9. 4:3623.9. 23:28 8502+8503
22 710 pá 20.9. 4:0421.9. 0:33 8502+8503
22 702 čt 19.9. 5:5320.9. 1:33 8502+8503
12 207 st 18.9. 4:5518.9. 18:56 8502+8503
10 223 út 17.9. 4:3717.9. 23:14 8502+8503
10 201 po 16.9. 4:5717.9. 0:05 8502+8503
12 205 ne 15.9. 4:3516.9. 0:24 8502+8503
*1 = převoz vadného vozu 8502 do ÚDDP

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.