Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8502

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 7. 9. 2006

Výrobní číslo: 162472

Původní evidenční číslo: 6838

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 659 579 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 205 po 21.1. 5:1321.1. 9:52 8502+8503
10 204 ne 20.1. 5:1621.1. 0:26 8502+8503
10 206 so 19.1. 4:1619.1. 22:54 8502+8503
12 205 pá 18.1. 15:1319.1. 0:44 8502+8503
24 214 pá 18.1. 7:1118.1. 9:22 8502+8503
17 212 čt 17.1. 5:3717.1. 19:37 8502+8503
10 206 st 16.1. 5:1116.1. 18:08 8502+8503
12 215 út 15.1. 5:4916.1. 0:04 8502+8503
12 207 po 14.1. 4:3514.1. 17:45 8502+8503*MU
15+92 254 so 12.1. 21:4213.1. 5:05 8502
14+94 263 pá 11.1. 21:5212.1. 4:46 8502
10 216 pá 11.1. 6:2711.1. 19:28 8502+8512
5+94 264 čt 10.1. 20:1111.1. 5:26 8502
10 216 st 2.1. 5:143.1. 0:25 8502+8503
10 204 út 1.1. 5:562.1. 0:26 8502+8503
Rok 2018
10 216 po 31.12. 5:1431.12. 21:10 8502+8503
10 210 ne 30.12. 4:1630.12. 22:54 8502+8503
 6  202 so 29.12. 4:2630.12. 0:35 8502+8503
10 216 pá 28.12. 5:1429.12. 0:25 8502+8503
10 217 čt 27.12. 5:2727.12. 21:30 8502+8503*MU
 6  204 st 26.12. 4:2627.12. 0:55 8502+8503
 6  204 út 25.12. 6:4626.12. 0:55 8502+8503
12 208 po 24.12. 4:3524.12. 18:59 8502+8503
 6  201 ne 23.12. 5:4624.12. 0:15 8502+8503
10 206 so 22.12. 4:1622.12. 22:54 8502+8503
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.