Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8502

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 7. 9. 2006

Výrobní číslo: 162472

Původní evidenční číslo: 6838

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 730 886 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22+98 853 st 16.9. 23:0117.9. 5:31 8502
25+97 863 st 16.9. 3:0016.9. 5:02 8502*Z
5+94 864 po 14.9. 20:2815.9. 4:50 8502
2+92 856 ne 13.9. 22:2814.9. 5:18 8502
2+91 853 so 12.9. 21:0713.9. 5:00 8502
sjHL 801 so 12.9. 0:4212.9. 5:11 8502
5+94 864 pá 11.9. 3:0011.9. 4:50 8502*Z1
25 817 čt 10.9. 4:3010.9. 10:00 8502+8390
16 817 st 9.9. 14:079.9. 23:27 8502+8390
 9  836 st 9.9. 7:029.9. 9:11 8502+8390
 1  803 út 8.9. 5:358.9. 19:42 8502+8390
5+94 864 ne 6.9. 20:567.9. 4:50 8502
2+92 856 so 5.9. 22:276.9. 5:18 8502
14+97 869 pá 4.9. 22:395.9. 4:26 8502
sjHL 801 út 1.9. 0:421.9. 5:11 8502
sjHL 801 po 31.8. 0:4231.8. 5:11 8502
14+97 869 so 29.8. 20:1230.8. 4:26 8502
2+92 856 pá 28.8. 22:2729.8. 5:18 8502
11 810 st 26.8. 6:1726.8. 10:05 8503+8502
 1  812 út 25.8. 4:4825.8. 21:23 8503+8502
 9  829 po 24.8. 15:2525.8. 0:56 8503+8502
 1  807 po 24.8. 5:2124.8. 9:25 8503+8502
16 813 pá 21.8. 14:4922.8. 0:27 8503+8502
 9  829 pá 21.8. 5:0121.8. 9:55 8503+8502
11 808 čt 20.8. 4:2920.8. 20:29 8503+8502
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8301
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8216

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.