Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8502

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Žižkov (od 20.7.2020)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 7. 9. 2006

Výrobní číslo: 162472

Původní evidenční číslo: 6838

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 793 091 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  802 dnes 6:274.12. 23:41 8503+8502
 5  806 pá 3.12. 5:073.12. 20:01 8503+8502
 5  803 čt 2.12. 4:473.12. 0:01 8503+8502
14 811 st 1.12. 5:531.12. 18:32 8503+8502
 6  804 út 30.11. 7:0030.11. 18:59 8503+8502
 6  808 po 29.11. 16:1029.11. 18:24 8503+8502*Z1
11 805 ne 28.11. 4:3028.11. 23:56 8503+8502
 1  805 so 27.11. 7:4627.11. 21:47 8503+8502
 5  809 pá 26.11. 5:2426.11. 12:50 8503+8502*MU
 9  808 čt 25.11. 6:3125.11. 22:11 8503+8502
 5  803 st 24.11. 4:4725.11. 0:01 8503+8502
 1  810 út 23.11. 14:3024.11. 0:35 8503+8502
 1  814 út 23.11. 7:1723.11. 9:33 8503+8502
 5  809 po 22.11. 5:2422.11. 18:21 8503+8502
 5  803 pá 19.11. 4:4720.11. 0:01 8503+8502
 6  813 čt 18.11. 6:0819.11. 0:33 8503+8502
25 811 út 16.11. 14:1016.11. 21:47 8503+8502
 8  809 út 16.11. 5:0816.11. 9:56 8503+8502
11 813 po 15.11. 15:1415.11. 20:58 8503+8502
14 803 po 15.11. 6:1815.11. 9:12 8503+8502
 1  804 pá 12.11. 4:3312.11. 19:50 8503+8502
 5  803 čt 11.11. 4:4712.11. 0:01 8503+8502
 6  813 st 10.11. 6:0811.11. 0:33 8503+8502
11 809 út 9.11. 6:0710.11. 0:16 8503+8502
 5  802 po 8.11. 6:288.11. 23:41 8503+8502
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8211+8212
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.