Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8502

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Žižkov (od 20.7.2020)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 7. 9. 2006

Výrobní číslo: 162472

Původní evidenční číslo: 6838

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 852 596 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 805 dnes 4:4029.11. 0:46 8503+8502
 9  802 pá 25.11. 6:0125.11. 21:52 8503+8502
15 807 čt 24.11. 5:2024.11. 20:50 8503+8502
 9  808 st 23.11. 6:2923.11. 22:12 8503+8502
10 805 út 22.11. 15:1122.11. 16:20 8503+8502*MU
15 809 út 22.11. 5:4622.11. 7:45 8503+8502*MU
10 815 po 21.11. 5:1121.11. 19:11 8503+8502
10 809 st 16.11. 4:2016.11. 18:28 8503+8502
10 805 út 15.11. 15:1116.11. 0:46 8503+8502
10 805 út 15.11. 4:5815.11. 9:47 8503+8502
 9  808 po 14.11. 6:2914.11. 22:12 8503+8502
 9  820 čt 10.11. 5:0610.11. 18:31 8503+8502
 9  811 st 9.11. 6:4110.11. 0:21 8503+8502
25 802 út 8.11. 6:188.11. 23:25 8503+8502
 9  816 po 7.11. 6:587.11. 20:20 8503+8502
 8  805 pá 4.11. 5:144.11. 21:06 8503+8502
10 808 čt 3.11. 6:253.11. 23:46 8503+8502
25 802 st 2.11. 6:182.11. 23:25 8503+8502
6+14 845 út 1.11. 5:191.11. 23:34 8503+8502
 5  802 po 31.10. 6:3331.10. 23:21 8503+8502
 9  806 čt 27.10. 15:1927.10. 22:12 8503+8502
 4  809 čt 27.10. 6:1627.10. 10:10 8503+8502
10 805 st 26.10. 5:2826.10. 19:36 8503+8502
 5  807 út 25.10. 14:4925.10. 22:41 8503+8502
 4  811 út 25.10. 6:0325.10. 9:52 8503+8502
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.