Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8491

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Neskákej mi pod kola! (od 26. 3. 2022 do současnosti)

Neskákej mi pod kola!

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 27.5.2024)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 23. 6. 2006

Výrobní číslo: 160415

Původní evidenční číslo: 8028

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 945 219 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 118 st 4.12. 4:484.12. 21:55 8490+8491
 7  118 út 3.12. 4:254.12. 0:47 8490+8491
 7  118 po 2.12. 4:253.12. 0:47 8490+8491
 5  106 ne 1.12. 5:051.12. 19:30 8490+8491*MU
 5  104 so 30.11. 4:2530.11. 23:31 8490+8491
6+14 121 pá 29.11. 4:4130.11. 0:10 8490+8491
6+14 110 čt 28.11. 15:3528.11. 22:21 8490+8491
6+14 110 čt 28.11. 6:5528.11. 10:34 8490+8491
12 118 st 27.11. 4:4827.11. 21:55 8490+8491
6+14 119 po 25.11. 4:2125.11. 20:30 8490+8491
12 116 pá 22.11. 4:2922.11. 17:35 8490+8491*MU
22 120 čt 21.11. 5:1921.11. 19:39 8490+8491
22 120 st 20.11. 5:1920.11. 19:39 8490+8491
12 116 út 19.11. 4:2919.11. 18:54 8490+8491
16 114 po 18.11. 4:3518.11. 19:28 8490+8491
 8  102 pá 15.11. 6:0815.11. 21:12 8490+8491
19 106 čt 14.11. 5:4314.11. 18:46 8490+8491
19 108 st 13.11. 4:5113.11. 20:27 8490+8491
12 118 út 12.11. 4:4912.11. 21:55 8490+8491
22 120 po 11.11. 5:1911.11. 19:39 8490+8491
22 102 pá 8.11. 5:568.11. 19:47 8490+8491
12 108 čt 7.11. 5:287.11. 20:29 8490+8491
24 106 st 6.11. 6:056.11. 20:07 8490+8491
 8  106 út 5.11. 4:575.11. 19:52 8490+8491
24 111 po 4.11. 6:514.11. 20:28 8490+8491
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.