Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8491

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 23. 6. 2006

Výrobní číslo: 160415

Původní evidenční číslo: 8028

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 622 800 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 216 út 24.4. 6:2924.4. 21:01 8490+8491
16 208 po 23.4. 5:5723.4. 23:11 8490+8491
 8  203 ne 22.4. 4:4622.4. 21:20 8490+8491
14 205 so 21.4. 5:3421.4. 21:39 8490+8491
3+6 209 pá 20.4. 5:1120.4. 20:10 8490+8491
14 203 čt 19.4. 4:3619.4. 21:39 8490+8491
16 203 st 18.4. 5:4218.4. 21:01 8490+8491
14 205 út 17.4. 5:1717.4. 10:18 8490+8491
16 202 po 16.4. 4:4116.4. 20:33 8490+8491
12 210 pá 13.4. 5:0413.4. 20:44 8490+8491
16 216 čt 12.4. 6:2912.4. 21:01 8490+8491
15 216 st 11.4. 4:5911.4. 22:34 8490+8491
3+6 219 út 10.4. 6:2611.4. 1:02 8490+8491
15 215 po 9.4. 5:199.4. 13:50 8490+8491*MU*1
15 212 pá 6.4. 5:196.4. 21:18 8490+8491
15 209 čt 5.4. 6:435.4. 22:34 8490+8491
15 212 st 4.4. 5:194.4. 21:18 8490+8491
16 226 út 3.4. 5:073.4. 19:45 8490+8491
12 210 čt 29.3. 5:0429.3. 20:44 8490+8491
17 217 st 28.3. 6:4428.3. 22:23 8490+8491
16 226 út 27.3. 5:0727.3. 19:45 8490+8491
15 212 po 26.3. 5:1926.3. 21:18 8490+8491
3+6 218 pá 23.3. 4:1624.3. 0:42 8490+8491
 8  214 čt 22.3. 4:4622.3. 21:39 8490+8491
14 205 st 21.3. 14:4222.3. 0:23 8490+8491
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = střet 8490+8491 a 9405 v zastávce U Zvonu

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.