Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8491

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 23. 6. 2006

Výrobní číslo: 160415

Původní evidenční číslo: 8028

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 805 618 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  218 pá 3.12. 15:193.12. 22:21 8490+8491
12 213 st 1.12. 4:451.12. 21:30 8490+8491*MU
12 208 út 30.11. 6:2030.11. 21:06 8490+8491
12 214 po 29.11. 5:0329.11. 19:35 8490+8491
 6  212 pá 26.11. 5:5227.11. 0:22 8490+8491
 3  213 čt 25.11. 4:2925.11. 21:34 8490+8491
10 215 st 24.11. 4:5824.11. 23:48 8490+8491
10 215 út 23.11. 4:5823.11. 23:48 8490+8491
 8  211 po 22.11. 6:5023.11. 0:02 8490+8491
10 206 pá 19.11. 4:1619.11. 19:23 8490+8491
10 219 čt 18.11. 14:5419.11. 0:28 8490+8491
24 209 čt 18.11. 5:5818.11. 9:25 8490+8491
12 214 út 16.11. 5:0316.11. 19:35 8490+8491
 8  204 po 15.11. 5:4415.11. 20:42 8490+8491
10 203 pá 12.11. 6:1913.11. 1:08 8490+8491
12 208 čt 11.11. 6:2011.11. 21:06 8490+8491
12 214 st 10.11. 5:0310.11. 19:35 8490+8491
 6  212 út 9.11. 5:5210.11. 0:22 8490+8491
10 213 po 8.11. 7:408.11. 20:20 8490+8491
10 221 pá 5.11. 5:435.11. 18:20 8490+8491
10 213 čt 4.11. 7:404.11. 20:20 8490+8491
10 221 st 3.11. 5:433.11. 18:20 8490+8491
 3  214 út 2.11. 14:473.11. 0:20 8490+8491
10 223 út 2.11. 6:302.11. 9:40 8490+8491
10 213 po 1.11. 7:401.11. 20:20 8490+8491
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.