Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8491

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 23. 6. 2006

Výrobní číslo: 160415

Původní evidenční číslo: 8028

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 692 403 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 213 st 22.1. 5:2622.1. 21:02 8490+8491
10 223 út 21.1. 17:2021.1. 20:28 8490+8491*Z
12 215 po 20.1. 5:4921.1. 0:04 8490+8491
10 223 pá 17.1. 4:1717.1. 20:08 8490+8491
12 207 čt 16.1. 4:3516.1. 20:33 8490+8491
10 220 st 15.1. 4:1415.1. 20:02 8490+8491
10 207 út 14.1. 5:2215.1. 0:45 8490+8491
10 207 po 13.1. 5:2214.1. 0:45 8490+8491
 8  211 pá 10.1. 5:0311.1. 0:53 8490+8491
 3  217 čt 9.1. 4:4510.1. 0:56 8490+8491
17 220 st 8.1. 14:369.1. 1:08 8490+8491
17 202 st 8.1. 5:188.1. 9:56 8490+8491
 8  211 út 7.1. 5:038.1. 0:53 8490+8491
10 223 po 6.1. 4:176.1. 20:08 8490+8491
12 204 ne 5.1. 5:356.1. 0:44 8490+8491
12 206 pá 3.1. 6:283.1. 22:17 8490+8491
12 212 čt 2.1. 5:132.1. 21:02 8490+8491
12 202 st 1.1. 7:022.1. 0:04 8490+8491
Rok 2019
16 203 út 31.12. 5:2131.12. 21:59 8490+8491
10 219 po 30.12. 15:1030.12. 21:40 8490+8491
10 219 po 30.12. 5:4830.12. 9:18 8490+8491
 6  207 pá 27.12. 5:2827.12. 23:15 8490+8491
12 208 po 23.12. 13:2424.12. 0:44 8490+8491
12 208 po 23.12. 6:5823.12. 9:25 8490+8491
10 205 pá 20.12. 14:4321.12. 0:25 8490+8491
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8500+8501

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.