Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8490

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 17. 6. 2006

Výrobní číslo: 162474

Původní evidenční číslo: 6840

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 749 293 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 217 pá 22.1. 4:2322.1. 11:07 8490+8491
10 203 čt 21.1. 5:2221.1. 20:41 8490+8491
 6  212 st 20.1. 6:0120.1. 21:39 8490+8491
 6  212 út 19.1. 6:0119.1. 21:39 8490+8491
16 217 po 18.1. 14:0618.1. 21:01 8490+8491
16 217 po 18.1. 4:2318.1. 11:07 8490+8491
10 211 pá 15.1. 6:4315.1. 21:39 8490+8491
10 218 po 11.1. 4:5711.1. 20:11 8490+8491
16 217 pá 8.1. 14:068.1. 21:01 8490+8491
16 217 čt 7.1. 4:237.1. 11:07 8490+8491
10 213 st 6.1. 4:146.1. 22:24 8490+8491
 8  208 út 5.1. 4:095.1. 23:13 8490+8491
12 207 po 4.1. 4:544.1. 22:43 8490+8491
12 206 ne 3.1. 5:143.1. 21:16 8490+8491*MU*1
12 207 so 2.1. 5:342.1. 21:16 8490+8491
 6  203 pá 1.1. 6:471.1. 22:54 8490+8491
Rok 2020
10 211 čt 31.12. 6:4331.12. 21:39 8490+8491
 3  203 st 30.12. 14:2230.12. 19:40 8490+8491
 3  203 st 30.12. 6:2230.12. 9:00 8490+8491
12 202 út 29.12. 6:1829.12. 19:42 8490+8491
 6  206 po 28.12. 5:0728.12. 20:35 8490+8491
12 209 st 23.12. 5:1323.12. 20:46 8490+8491
 6  212 út 22.12. 6:0122.12. 21:39 8490+8491
10 218 po 21.12. 4:5721.12. 20:11 8490+8491
10 208 pá 18.12. 6:1318.12. 21:37 8490+8491
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = poškození vozu 8491 vandalem

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.