Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8490

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 17. 6. 2006

Výrobní číslo: 162474

Původní evidenční číslo: 6840

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 644 438 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 210 st 18.7. 4:5518.7. 8:30 8490+8491*MU
15+16 225 út 17.7. 5:0318.7. 0:58 8490+8491
 8  205 po 16.7. 4:4516.7. 23:25 8490+8491
15+16 225 ne 15.7. 5:2616.7. 0:58 8490+8491
14 204 so 14.7. 4:1414.7. 21:24 8490+8491
14 212 pá 13.7. 5:0813.7. 20:54 8490+8491
12 203 čt 12.7. 5:5812.7. 19:25 8490+8491
14 209 st 11.7. 4:1411.7. 22:24 8490+8491
3+6 210 út 10.7. 5:3411.7. 0:43 8490+8491
14 201 po 9.7. 4:569.7. 21:10 8490+8491
15+16 221 so 7.7. 5:008.7. 0:25 8490+8491
14 208 pá 6.7. 4:546.7. 22:24 8490+8491
36+94 253 st 4.7. 22:315.7. 4:32 8490+8491
12 201 út 3.7. 14:283.7. 21:15 8490+8491
12 208 út 3.7. 6:583.7. 9:25 8490+8491
12 207 po 2.7. 4:352.7. 20:03 8490+8491
14 214 pá 29.6. 4:1629.6. 18:59 8490+8491
16 216 čt 28.6. 6:2728.6. 21:02 8490+8491
17 231 út 26.6. 14:2426.6. 18:40 8490+8491
12 215 po 25.6. 5:4925.6. 21:41 8490+8491
15 216 pá 22.6. 4:5922.6. 22:35 8490+8491
15 216 čt 21.6. 4:5921.6. 22:35 8490+8491
14 213 st 20.6. 5:5021.6. 1:05 8490+8491
14 213 út 19.6. 5:5020.6. 1:05 8490+8491
14 206 po 18.6. 4:5319.6. 0:45 8490+8491
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.