Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8490

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 17. 6. 2006

Výrobní číslo: 162474

Původní evidenční číslo: 6840

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 654 233 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 208 po 15.10. 14:3115.10. 18:50 8490+8491
 3  209 po 15.10. 5:0515.10. 9:50 8490+8491
 3  208 ne 14.10. 10:1414.10. 17:00 8490+8491*MU
 6  208 so 13.10. 7:5013.10. 21:39 8490+8491
12+15 212 pá 12.10. 6:0812.10. 20:49 8490+8491
10 205 čt 11.10. 6:0911.10. 9:28 8490+8491
10 210 st 10.10. 15:2110.10. 22:22 8490+8491
 3  204 st 10.10. 6:4310.10. 9:10 8490+8491
25 208 út 9.10. 5:289.10. 20:06 8490+8491
14 205 po 8.10. 5:469.10. 0:14 8490+8491
 3  206 pá 5.10. 6:015.10. 21:56 8490+8491
10 220 čt 4.10. 3:574.10. 20:02 8490+8491
10 220 st 3.10. 3:573.10. 20:02 8490+8491
 3  217 út 2.10. 4:453.10. 0:56 8490+8491
12 207 po 1.10. 4:351.10. 20:13 8490+8491
12 213 čt 27.9. 5:2627.9. 21:07 8490+8491
12 210 st 26.9. 5:0426.9. 22:45 8490+8491
 6  205 út 25.9. 6:5826.9. 0:55 8490+8491
10 213 po 24.9. 5:5224.9. 22:22 8490+8491
10 221 pá 21.9. 7:0721.9. 20:12 8490+8491
10 223 čt 20.9. 4:1720.9. 20:08 8490+8491
 3  207 st 19.9. 6:1120.9. 0:16 8490+8491
10 202 út 18.9. 4:3719.9. 0:05 8490+8491
12 213 po 17.9. 5:2617.9. 21:07 8490+8491
 6  201 ne 16.9. 5:2617.9. 0:35 8490+8491
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.