Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8481

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 14. 3. 2006

Výrobní číslo: 164520

Původní evidenční číslo: 6943

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 778 688 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 206 st 20.11. 5:5820.11. 10:18 8481+8480
10 221 út 19.11. 7:0719.11. 20:12 8481+8480
11+93 261 po 18.11. 20:4219.11. 5:40 8481
24 202 po 18.11. 6:5518.11. 18:02 8444+8481
11+93 266 ne 17.11. 20:1418.11. 5:10 8481
17+95 253 so 16.11. 22:0717.11. 4:46 8481
11+93 260 pá 15.11. 22:0416.11. 3:47 8481
24 215 pá 15.11. 6:3915.11. 19:58 8519+8481
11+93 266 čt 14.11. 22:4915.11. 5:10 8481
17 202 čt 14.11. 14:2414.11. 18:16 8481+8536
24 215 čt 14.11. 6:3914.11. 11:10 8481+8536*MU
11+93 261 st 13.11. 20:4214.11. 5:40 8481
24 202 st 13.11. 6:5513.11. 18:22 8535+8481
11+93 266 út 12.11. 22:4913.11. 5:10 8481
10 211 út 12.11. 5:4212.11. 18:48 8481+8509
17+95 253 po 11.11. 22:1312.11. 4:11 8481
10 217 po 11.11. 6:3511.11. 19:36 8459+8481
15+92 254 ne 10.11. 21:4211.11. 5:05 8481
11+93 260 so 9.11. 19:5710.11. 5:40 8481
25+94 268 pá 8.11. 21:529.11. 5:06 8481
10 211 pá 8.11. 5:428.11. 18:48 8481+8519
17+95 253 čt 7.11. 22:138.11. 4:11 8481
12 203 čt 7.11. 6:177.11. 19:36 8536+8481
sjKO 201 čt 7.11. 2:577.11. 4:50 8481
12 204 st 6.11. 6:256.11. 19:45 8481+8505
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.