Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8481

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 14. 3. 2006

Výrobní číslo: 164520

Původní evidenční číslo: 6943

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 868 282 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
5+94 267 st 12.5. 21:5413.5. 5:55 8481
17 208 st 12.5. 6:2112.5. 16:40 8476+8481*MU
5+95 256 út 11.5. 21:3712.5. 4:41 8481
5+94 267 po 10.5. 21:5411.5. 5:55 8481
24 202 po 10.5. 6:2710.5. 19:36 8481+8509
11+93 265 ne 9.5. 20:4610.5. 4:42 8481
1+96 262 so 8.5. 20:489.5. 5:12 8481
94 202 pá 7.5. 21:528.5. 5:55 8481
12 202 pá 7.5. 6:197.5. 19:42 8481+8476
25+92 253 čt 6.5. 19:407.5. 5:03 8481
93 201 st 5.5. 22:056.5. 5:40 8481
17 208 st 5.5. 6:215.5. 20:36 8481+8531
25+92 254 út 4.5. 19:555.5. 5:28 8481
25+92 254 po 3.5. 19:554.5. 5:28 8481
25+92 254 ne 2.5. 19:553.5. 5:28 8481
25+92 254 so 1.5. 19:552.5. 5:28 8481
25+92 254 pá 30.4. 19:551.5. 5:28 8481
93 201 čt 29.4. 22:0530.4. 5:40 8481
24 202 čt 29.4. 6:2729.4. 19:36 8481+8531
11+93 265 st 28.4. 20:4629.4. 4:42 8481
94 202 út 27.4. 21:5228.4. 5:55 8481
12 202 út 27.4. 6:1927.4. 19:42 8481+8509
1+96 262 po 26.4. 20:4827.4. 5:12 8481
25+92 254 ne 25.4. 19:5526.4. 5:28 8481
25+92 253 so 24.4. 19:4025.4. 5:03 8481
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.