Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8481

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 14. 3. 2006

Výrobní číslo: 164520

Původní evidenční číslo: 6943

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 755 603 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15+93 267 so 17.8. 20:5618.8. 5:40 8481
17+92 254 pá 16.8. 22:0817.8. 5:05 8481
10 203 pá 16.8. 6:1116.8. 19:08 8481+8504
17+95 253 čt 15.8. 22:1316.8. 4:11 8481
11+93 261 st 14.8. 20:3515.8. 5:40 8481
14+94 261 út 13.8. 21:0414.8. 6:12 8481
14+94 261 po 12.8. 21:0413.8. 6:12 8481
5+95 255 ne 11.8. 20:0212.8. 5:11 8481
11+93 260 so 10.8. 22:0411.8. 3:47 8481
11+93 266 pá 9.8. 22:3810.8. 4:45 8481
 6  209 pá 9.8. 14:289.8. 19:12 8499+8481
10 220 pá 9.8. 4:159.8. 11:06 8499+8481
10 209 čt 8.8. 4:359.8. 0:27 8499+8481
10 207 st 7.8. 4:128.8. 0:07 8499+8481
14 213 út 6.8. 5:467.8. 0:51 8499+8481
11+93 265 po 5.8. 19:516.8. 4:42 8481
14+94 261 ne 4.8. 21:295.8. 6:12 8481
11+93 261 so 3.8. 20:114.8. 5:10 8481
11+93 261 pá 2.8. 20:403.8. 5:10 8481
5+94 265 čt 1.8. 22:562.8. 5:26 8481
5+95 254 st 31.7. 19:321.8. 4:41 8481
5+94 265 út 30.7. 23:5531.7. 5:26 8481*Z
5+94 265 út 30.7. 22:5630.7. 23:30 8481*MU*1
11+93 261 po 29.7. 20:4130.7. 5:40 8481
11+93 261 ne 28.7. 20:3229.7. 5:40 8481
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8319
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = osobní auto v otevřeném svršku na Ohradě, vypravena náhrada ze ŽI

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.