Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8481

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2006

V provozu od: 14. 3. 2006

Výrobní číslo: 164520

Původní evidenční číslo: 6943

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 717 745 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 221 pá 19.10. 7:0719.10. 20:12 8480+8481
39 206 čt 18.10. 14:5618.10. 18:45 8480+8481
12 205 čt 18.10. 5:1318.10. 9:52 8480+8481
12+15 201 st 17.10. 4:3517.10. 21:19 8480+8481
 3  209 út 16.10. 15:1517.10. 0:36 8480+8481
 3  209 út 16.10. 5:0516.10. 9:50 8480+8481
24 213 po 15.10. 6:3115.10. 19:38 8480+8481
12+15 208 pá 12.10. 5:3812.10. 21:43 8480+8481
10 217 čt 11.10. 6:3511.10. 19:36 8480+8481
10 223 st 10.10. 6:0510.10. 20:10 8480+8481*Z
12+15 206 út 9.10. 15:389.10. 18:05 8480+8481
25 208 po 8.10. 5:288.10. 20:06 8480+8481
sjKO 201 ne 7.10. 2:577.10. 4:50 8481
sjKO 201 so 6.10. 2:576.10. 4:50 8481
 3  212 pá 5.10. 4:255.10. 18:06 8480+8481
14 205 čt 4.10. 5:465.10. 0:14 8480+8481
12 213 st 3.10. 5:263.10. 21:07 8480+8481
24 212 út 2.10. 6:232.10. 19:28 8480+8481
14+94 263 po 1.10. 19:112.10. 4:56 8481
 3  212 po 1.10. 4:251.10. 18:06 8515+8481
14+94 263 so 29.9. 19:2230.9. 4:46 8481
5+94 265 pá 28.9. 22:1529.9. 5:56 8481
5+95 254 čt 27.9. 21:3628.9. 4:01 8481
10 221 čt 27.9. 7:0727.9. 20:12 8437+8481
11+93 261 st 26.9. 20:4227.9. 5:40 8481
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8542+8543

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.