Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8468

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 9. 11. 2005

Výrobní číslo: 160467

Původní evidenční číslo: 6808

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 744 044 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  802 po 10.12. 6:0211.12. 1:10 8468+8469
 9  811 so 8.12. 5:528.12. 13:10 8468+8469*MU
 9  802 pá 7.12. 5:238.12. 0:16 8468+8469
10 206 út 4.12. 5:114.12. 18:08 8468+8469
10 213 po 3.12. 5:514.12. 1:05 8468+8469
10 223 pá 30.11. 4:1730.11. 20:08 8468+8469
10 207 čt 29.11. 5:2230.11. 0:45 8468+8469
10 202 st 28.11. 9:4529.11. 0:05 8468+8469*Z
10 207 út 27.11. 21:5028.11. 0:45 8468+8469*Z1
10 216 út 27.11. 6:2727.11. 19:28 8468+8469
10 211 po 26.11. 5:4226.11. 18:48 8468+8469
10 207 ne 25.11. 5:1725.11. 18:53 8468+8469
12 210 so 24.11. 4:3524.11. 18:48 8468+8469
10 207 pá 23.11. 5:2224.11. 0:45 8468+8469
17 207 čt 22.11. 6:0522.11. 21:40 8468+8469
14 201 st 21.11. 5:5221.11. 21:17 8468+8469
10 223 út 20.11. 4:1720.11. 20:10 8468+8469
 3  209 po 19.11. 15:1520.11. 0:36 8468+8469
 3  209 po 19.11. 5:0519.11. 9:50 8468+8469
10 223 pá 16.11. 4:1716.11. 20:10 8468+8469
12 207 čt 15.11. 4:3515.11. 20:13 8468+8469
 6  205 st 14.11. 6:5815.11. 0:55 8468+8469
10 206 út 13.11. 5:1113.11. 18:08 8468+8469
12 215 po 12.11. 5:4913.11. 0:04 8468+8469
24 213 pá 9.11. 6:319.11. 19:38 8468+8469
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8440+8441
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8533+8502

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.