Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8468

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Žižkov (od 6.6.2019)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 9. 11. 2005

Výrobní číslo: 160467

Původní evidenční číslo: 6808

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 919 043 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
9+12 830 út 12.4. 15:2712.4. 16:10 8468+8469*MU*1
 9  810 út 12.4. 6:2412.4. 9:11 8468+8469
5+7 805 po 11.4. 6:5811.4. 23:11 8468+8469
 9  812 pá 8.4. 4:469.4. 0:31 8468+8469
10 814 čt 7.4. 4:338.4. 0:27 8468+8469
 9  812 st 6.4. 4:467.4. 0:31 8468+8469
10 803 út 5.4. 5:165.4. 19:27 8468+8469
 9  812 po 4.4. 4:465.4. 0:31 8468+8469
14 816 pá 1.4. 4:501.4. 22:18 8468+8469
 8  812 čt 31.3. 6:251.4. 0:09 8468+8469
25 801 st 30.3. 4:2230.3. 20:59 8468+8469
25 814 út 29.3. 6:1129.3. 22:38 8468+8469
 8  805 po 28.3. 5:1428.3. 21:05 8468+8469
25 816 pá 25.3. 14:4925.3. 23:07 8468+8469
7+94 865 čt 24.3. 20:2925.3. 5:15 8468
25 811 čt 24.3. 5:5624.3. 9:11 8468+8461
31 802 st 23.3. 5:5123.3. 21:56 8468+8461
14 807 út 22.3. 14:5822.3. 22:28 8468+8461
30 809 út 22.3. 5:3222.3. 9:07 8468+8461
 6  815 po 21.3. 14:2121.3. 20:58 8468+8461
 6  815 po 21.3. 5:3421.3. 9:29 8468+8461
 9  802 pá 18.3. 4:4618.3. 20:11 8468+8461
 6  810 čt 17.3. 5:1417.3. 23:33 8468+8461
11 804 st 16.3. 4:3016.3. 20:58 8468+8461
14 814 út 15.3. 5:0216.3. 0:23 8468+8461
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem před zast. Olšanské nám. DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.