Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8468

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Žižkov (od 6.6.2019)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 9. 11. 2005

Výrobní číslo: 160467

Původní evidenční číslo: 6808

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 880 328 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
94 803 ne 11.4. 22:2812.4. 6:01 8468
5+94 867 so 10.4. 21:0911.4. 4:50 8468
2+91 852 pá 9.4. 15:0010.4. 5:00 8468*Z
25+97 863 čt 8.4. 21:359.4. 4:26 8468
17+93 864 st 7.4. 20:558.4. 4:40 8468
5+94 867 út 6.4. 21:097.4. 4:50 8468
17+93 864 po 5.4. 20:556.4. 4:40 8468
17+93 864 ne 4.4. 20:555.4. 4:40 8468
11+96 866 so 3.4. 19:484.4. 4:50 8468
94 803 pá 2.4. 22:283.4. 6:01 8468
17+93 864 čt 1.4. 20:552.4. 4:40 8468
1+98 856 st 31.3. 20:151.4. 4:58 8468
94 803 út 30.3. 22:2831.3. 6:04 8468
25+97 863 po 29.3. 21:3530.3. 4:26 8468
96 803 so 27.3. 22:1828.3. 4:50 8468
sjHL 801 pá 26.3. 22:0327.3. 5:18 8468
11 801 čt 25.3. 4:2925.3. 22:50 8468+8469
 9  816 st 24.3. 6:0524.3. 22:56 8468+8469
11 801 út 23.3. 4:2923.3. 22:50 8468+8469
25 803 po 22.3. 4:3722.3. 20:17 8468+8469
11 804 ne 21.3. 4:2921.3. 22:50 8468+8469
14 807 so 20.3. 4:4020.3. 22:38 8468+8469
11 808 pá 19.3. 5:4419.3. 20:01 8468+8469
16 813 čt 18.3. 4:2618.3. 21:45 8468+8469
11 807 st 17.3. 5:3817.3. 21:55 8468+8469
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8229

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.