Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8467

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 1. 11. 2005

Výrobní číslo: 162478

Původní evidenční číslo: 8011

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 818 665 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15+98 351 čt 24.9. 20:0225.9. 5:43 8467
21 301 čt 24.9. 6:2324.9. 9:40 8467
15+98 351 st 23.9. 20:0224.9. 5:43 8467
5+95 356 út 22.9. 21:4123.9. 5:10 8467
21 305 út 22.9. 6:2022.9. 9:32 8467
25+92 353 po 21.9. 22:2922.9. 5:50 8467
 2  309 po 21.9. 5:5121.9. 21:07 8467
25+97 363 ne 20.9. 22:5121.9. 5:08 8467
1+96 361 so 19.9. 21:4620.9. 5:05 8467
1+98 356 pá 18.9. 20:2119.9. 5:22 8467
 9  334 pá 18.9. 6:5118.9. 9:30 8467+8446
1+98 356 čt 17.9. 20:2118.9. 5:22 8467
16 323 čt 17.9. 6:4817.9. 10:11 8467+8446
sjMO 301 čt 17.9. 3:2717.9. 4:11 8467
7+99 364 st 16.9. 22:4317.9. 0:40 8467*MU
16 319 st 16.9. 6:1316.9. 9:31 8449+8467
 9  312 út 15.9. 6:2615.9. 21:12 8449+8467
sjMO 301 út 15.9. 3:2715.9. 4:11 8449+8467
 7  308 po 14.9. 4:4314.9. 22:03 8449+8467
 7  304 pá 11.9. 5:5311.9. 20:37 8449+8467
 9  326 čt 10.9. 5:1610.9. 19:56 8449+8467
sjMO 301 čt 10.9. 3:2710.9. 4:11 8449+8467
 9  326 st 9.9. 5:169.9. 19:56 8449+8467
 9  312 út 8.9. 6:268.9. 17:50 8449+8467*MU
 9  314 po 7.9. 4:338.9. 0:19 8449+8467
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.