Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8467

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 1. 11. 2005

Výrobní číslo: 162478

Původní evidenční číslo: 8011

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 784 233 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 207 pá 17.1. 4:3517.1. 20:13 8466+8467
12 205 čt 16.1. 15:1317.1. 0:44 8466+8467
14 204 čt 16.1. 5:0716.1. 10:30 8466+8467
12 207 st 15.1. 4:3515.1. 20:13 8466+8467
12 205 út 14.1. 15:1315.1. 0:44 8466+8467
12 205 út 14.1. 5:1314.1. 9:52 8466+8467
10 213 po 13.1. 5:5114.1. 1:05 8466+8467
17 222 pá 10.1. 4:3811.1. 0:33 8466+8467
12 215 čt 9.1. 5:4910.1. 0:04 8466+8467
10 221 st 8.1. 7:078.1. 20:12 8466+8467
12 209 út 7.1. 4:557.1. 18:16 8466+8467
10 221 po 6.1. 7:076.1. 20:12 8466+8467
12 212 pá 3.1. 5:133.1. 21:02 8466+8467
10 213 čt 2.1. 4:372.1. 20:40 8466+8467
Rok 2019
12 210 út 31.12. 7:2031.12. 23:19 8466+8467*Z
10 208 po 23.12. 16:4523.12. 19:55 8466+8467*Z1
12 204 pá 20.12. 6:2520.12. 19:45 8466+8467
12 207 čt 19.12. 4:3519.12. 20:13 8466+8467
12 208 st 18.12. 6:5718.12. 22:45 8466+8467
12 208 út 17.12. 6:5717.12. 22:45 8466+8467
10 223 po 16.12. 4:1416.12. 20:08 8466+8467
10 204 ne 15.12. 5:1616.12. 0:26 8466+8467
12 202 so 14.12. 4:5515.12. 0:04 8466+8467
12 207 pá 13.12. 4:3513.12. 20:13 8466+8467
10 213 čt 12.12. 5:5113.12. 1:05 8466+8467
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8510+8511
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8536+8444

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.