Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8467

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 1. 11. 2005

Výrobní číslo: 162478

Původní evidenční číslo: 8011

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 731 418 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 207 út 19.2. 5:1719.2. 20:29 8466+8467
10 201 po 18.2. 7:3818.2. 20:40 8466+8467
10 206 pá 15.2. 5:1115.2. 18:08 8466+8467
10 210 čt 14.2. 15:2114.2. 22:07 8466+8467
17 208 čt 14.2. 5:2914.2. 9:28 8466+8467
12 201 st 13.2. 5:3014.2. 0:00 8466+8467
14 207 út 12.2. 5:1712.2. 20:29 8466+8467
12 203 po 11.2. 16:5011.2. 20:40 8466+8467*Z
 6  142 po 11.2. 8:3011.2. 11:00 8466+8467*Z1
12 215 pá 8.2. 14:409.2. 0:04 8466+8467*Z2
 3  212 čt 7.2. 11:207.2. 18:06 8466+8467*Z3
12 209 st 6.2. 4:556.2. 18:16 8466+8467
17 208 út 5.2. 15:125.2. 21:37 8466+8467
17 208 út 5.2. 5:295.2. 9:28 8466+8467
10 201 po 4.2. 7:384.2. 20:40 8466+8467
 3  206 pá 1.2. 6:011.2. 21:56 8466+8467
10 205 čt 31.1. 6:0931.1. 9:28 8466+8467
12 213 st 30.1. 5:2630.1. 21:08 8466+8467
12 207 út 29.1. 4:3529.1. 20:13 8466+8467
 6  206 po 28.1. 5:0628.1. 20:34 8466+8467
10 210 ne 27.1. 4:1627.1. 22:54 8466+8467
10 201 so 26.1. 5:5627.1. 0:46 8466+8467
12 205 pá 25.1. 15:1326.1. 0:44 8466+8467
10 206 čt 24.1. 5:1124.1. 18:08 8466+8467
12 204 st 23.1. 6:2523.1. 19:45 8466+8467
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8482+8483
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8009+8063
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8502+8503
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8534+8498

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.