Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8467

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 1. 11. 2005

Výrobní číslo: 162478

Původní evidenční číslo: 8011

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 671 094 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
1 211 so 20.1. 6:3621.1. 1:02 8466+8467
1+10 224 pá 19.1. 8:3019.1. 21:20 8466+8467*Z
8 212 čt 18.1. 4:4718.1. 18:32 8466+8467
12 215 st 17.1. 5:4917.1. 21:33 8466+8467
17 215 út 16.1. 6:3616.1. 19:52 8466+8467
14 206 po 15.1. 6:3515.1. 20:56 8466+8467
Rok 2017
17 217 pá 29.12. 5:1930.12. 0:04 8466+8467
10 219 čt 28.12. 15:1028.12. 21:39 8466+8467
3 207 st 27.12. 6:5028.12. 0:58 8466+8467
10 202 pá 22.12. 5:4722.12. 19:17 8466+8467
10 213 čt 21.12. 7:2121.12. 20:42 8466+8467
10 213 st 20.12. 7:2120.12. 20:42 8466+8467
10 216 út 19.12. 7:4519.12. 17:51 8466+8467
24 212 po 18.12. 6:2218.12. 19:30 8466+8467
10 220 pá 15.12. 5:0916.12. 1:08 8466+8467
12 213 čt 14.12. 5:2414.12. 21:03 8466+8467
10 211 st 13.12. 3:5514.12. 0:08 8466+8467
10 211 út 12.12. 3:5513.12. 0:08 8466+8467
10 213 po 11.12. 7:2111.12. 20:42 8466+8467
12 209 ne 10.12. 5:1510.12. 21:18 8466+8467
3 205 so 9.12. 5:0410.12. 0:58 8466+8467
12 213 pá 8.12. 5:258.12. 21:03 8466+8467
12 210 čt 7.12. 5:047.12. 20:33 8466+8467
10 214 st 6.12. 4:156.12. 20:22 8466+8467
12 210 út 5.12. 5:045.12. 20:33 8466+8467
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9399

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.