Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8467

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 1. 11. 2005

Výrobní číslo: 162478

Původní evidenční číslo: 8011

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 750 918 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 208 st 19.6. 6:1419.6. 20:18 8466+8467
14 208 út 18.6. 6:1418.6. 20:18 8466+8467
12 211 po 17.6. 6:5717.6. 20:41 8466+8467
10 205 pá 14.6. 6:0914.6. 9:28 8466+8467
10 221 čt 13.6. 7:0713.6. 20:12 8466+8467
10 221 st 12.6. 7:0712.6. 20:12 8466+8467
12 206 út 11.6. 6:1711.6. 20:03 8466+8467
14 214 po 10.6. 4:5210.6. 21:05 8466+8467
 6  204 ne 9.6. 4:2610.6. 0:55 8466+8467
 6  206 so 8.6. 5:068.6. 23:35 8466+8467
12 207 čt 6.6. 6:256.6. 20:00 8466+8467*MU
10 202 st 5.6. 4:366.6. 0:05 8466+8467
10 202 út 4.6. 4:365.6. 0:05 8466+8467
10 207 po 3.6. 5:224.6. 0:45 8466+8467
 6  206 ne 2.6. 5:062.6. 18:50 8466+8467*MU
12 202 so 1.6. 4:552.6. 0:04 8466+8467
10 207 pá 31.5. 5:221.6. 0:45 8466+8467
10 207 čt 30.5. 5:2231.5. 0:45 8466+8467
10 207 st 29.5. 5:2230.5. 0:45 8466+8467
10 207 út 28.5. 5:2229.5. 0:45 8466+8467
10 202 po 27.5. 4:3628.5. 0:05 8466+8467
12 208 ne 26.5. 4:3526.5. 23:04 8466+8467
12 202 so 25.5. 4:5526.5. 0:04 8466+8467
10 207 st 22.5. 5:2222.5. 15:15 8466+8467*MU
10 207 út 21.5. 5:2222.5. 0:45 8466+8467
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.