Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8466

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
SPŠD #studujspsd (od 16. 12. 2023 do současnosti)

SPŠD #studujspsd

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Motol (od 8.6.2020)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 21. 10. 2005

Výrobní číslo: 157254

Původní evidenční číslo: 6703

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 994 495 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  325 pá 14.6. 4:3015.6. 0:22 8466+8467
 9  325 čt 13.6. 4:3014.6. 0:22 8466+8467
Zvl 331 st 12.6. 13:0012.6. 16:00 8466+8467
 5  304 út 11.6. 15:2211.6. 19:43 8466+8467
 9  322 út 11.6. 6:3511.6. 9:01 8466+8467
10 310 po 10.6. 6:0610.6. 20:05 8466+8467
10 310 pá 7.6. 6:067.6. 20:05 8466+8467
10 310 čt 6.6. 6:066.6. 20:05 8466+8467
10 310 st 5.6. 6:065.6. 20:05 8466+8467
 9  325 út 4.6. 4:305.6. 0:22 8466+8467
10 315 po 3.6. 14:554.6. 0:08 8466+8467
10 315 po 3.6. 6:533.6. 10:12 8466+8467
10 310 pá 31.5. 6:0631.5. 20:05 8466+8467
10 310 čt 30.5. 6:0630.5. 20:05 8466+8467
10 310 st 29.5. 6:0629.5. 20:05 8466+8467
10 310 út 28.5. 6:0628.5. 20:05 8466+8467
10 310 po 27.5. 6:0627.5. 20:05 8466+8467
10 310 pá 24.5. 6:0624.5. 20:05 8466+8467
10 312 čt 23.5. 6:2023.5. 20:22 8466+8467
10 312 st 22.5. 6:2022.5. 20:22 8466+8467
10 310 út 21.5. 6:0621.5. 20:05 8466+8467
10 310 po 20.5. 6:0620.5. 20:05 8466+8467
10 315 pá 17.5. 14:5518.5. 0:08 8466+8467
 9  332 pá 17.5. 7:2417.5. 9:45 8466+8467
10 315 čt 16.5. 14:5517.5. 0:08 8466+8467


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.