Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8466

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Motol (od 8.6.2020)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 21. 10. 2005

Výrobní číslo: 157254

Původní evidenční číslo: 6703

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 842 742 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
21 309 st 27.1. 6:4927.1. 9:56 8466
99 307 út 26.1. 23:1127.1. 5:10 8466
21 307 út 26.1. 15:2026.1. 18:26 8466
21 307 út 26.1. 6:2926.1. 9:36 8466
15+98 353 po 25.1. 20:4726.1. 4:58 8466
21 309 po 25.1. 15:3925.1. 18:46 8466
21 305 po 25.1. 6:1025.1. 9:16 8466
25+97 362 so 23.1. 19:0423.1. 20:20 8466*MU
5+94 366 pá 22.1. 19:1823.1. 5:52 8466
1+98 355 čt 21.1. 20:2722.1. 5:43 8466
25+97 362 st 20.1. 19:2021.1. 5:08 8466
1+98 355 út 19.1. 20:2720.1. 5:43 8466
99 307 po 18.1. 23:1119.1. 5:10 8466
21 305 po 18.1. 15:0018.1. 18:06 8466
21 309 po 18.1. 6:4918.1. 9:56 8466
25+97 362 ne 17.1. 19:0418.1. 5:08 8466
5+94 366 so 16.1. 19:1817.1. 5:52 8466
15+98 353 pá 15.1. 20:4716.1. 4:58 8466
21 308 pá 15.1. 15:3015.1. 18:36 8466
21 306 pá 15.1. 6:1915.1. 9:26 8466
99 302 čt 14.1. 21:4115.1. 4:37 8466
21 305 čt 14.1. 15:0014.1. 18:06 8466
5+94 366 st 13.1. 19:1814.1. 5:52 8466
15+99 365 út 12.1. 20:0213.1. 5:10 8466
21 306 út 12.1. 15:0912.1. 18:16 8466
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.