Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8466

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 21. 10. 2005

Výrobní číslo: 157254

Původní evidenční číslo: 6703

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 815 292 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
5+95 356 pá 25.9. 21:4126.9. 5:10 8466
 9  324 pá 25.9. 5:0925.9. 19:46 8447+8466
15 313 čt 24.9. 5:3624.9. 9:13 8447+8466
sjMO 301 čt 24.9. 3:2724.9. 4:11 8447+8466
 9  326 st 23.9. 5:1623.9. 19:56 8447+8466
 7  302 út 22.9. 6:2122.9. 22:07 8447+8466
 9  324 po 21.9. 5:0921.9. 19:46 8447+8466
sjMO 301 po 21.9. 3:2721.9. 4:11 8447+8466
sjMO 301 ne 20.9. 3:2720.9. 4:11 8447+8466
sjMO 301 so 19.9. 3:2719.9. 4:11 8447+8466
22 311 pá 18.9. 4:2819.9. 0:42 8447+8466
10 309 čt 17.9. 4:3618.9. 0:04 8447+8466
 9  324 st 16.9. 5:0916.9. 19:46 8447+8466
sjMO 301 st 16.9. 3:2716.9. 4:11 8447+8466
10 309 út 15.9. 4:3616.9. 0:04 8447+8466
 9  319 po 14.9. 7:0215.9. 0:39 8447+8466
17 312 pá 28.8. 5:4428.8. 8:45 8466+8467*MU*1
17 309 čt 27.8. 5:1128.8. 0:34 8466+8467
 9  326 st 26.8. 6:1226.8. 20:50 8466+8467
 9  314 út 25.8. 5:1725.8. 18:00 8466+8467*MU
17 327 po 24.8. 5:4925.8. 0:44 8466+8467
17 326 pá 21.8. 5:3321.8. 21:19 8466+8467
 9  319 čt 20.8. 5:3920.8. 15:30 8466+8467*MU
17 326 st 19.8. 5:3319.8. 21:19 8466+8467
 9  323 út 18.8. 6:1918.8. 15:50 8466+8467*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s karavanem na Čechově čtvrti ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.