Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8466

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 21. 10. 2005

Výrobní číslo: 157254

Původní evidenční číslo: 6703

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 774 920 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 212 st 13.11. 6:2313.11. 19:28 8466+8467
24 215 út 12.11. 6:3912.11. 19:58 8466+8467
24 215 po 11.11. 6:3911.11. 19:58 8466+8467
10 221 pá 8.11. 7:078.11. 20:12 8466+8467
10 217 čt 7.11. 6:357.11. 19:36 8466+8467
10 221 st 6.11. 7:076.11. 20:12 8466+8467
10 210 út 5.11. 15:215.11. 22:07 8466+8467
12 205 út 5.11. 5:135.11. 9:52 8466+8467
12 213 po 4.11. 5:264.11. 21:08 8466+8467
12 216 pá 1.11. 15:291.11. 22:32 8466+8467
12 216 pá 1.11. 7:051.11. 9:36 8466+8467
12 216 čt 31.10. 15:291.11. 0:04 8466+8467
25 216 čt 31.10. 4:4831.10. 10:18 8466+8467
14 208 st 30.10. 6:1431.10. 1:11 8466+8467
10 223 út 29.10. 4:1729.10. 20:08 8466+8467
12 208 po 28.10. 12:4028.10. 22:36 8466+8467*Z
10 201 pá 25.10. 7:3825.10. 20:40 8466+8467
10 220 čt 24.10. 4:1424.10. 20:02 8466+8467
12 206 st 23.10. 5:2623.10. 20:46 8466+8467
12 209 út 22.10. 12:2022.10. 21:16 8466+8467*Z1
12 221 po 21.10. 5:1821.10. 9:17 8466+8467
12 206 pá 18.10. 5:2618.10. 20:46 8466+8467
10 223 čt 17.10. 15:1517.10. 20:08 8466+8467*Z2
17 218 čt 17.10. 7:1617.10. 9:28 8466+8467
17 222 st 16.10. 6:3416.10. 22:58 8466+8467
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8478+8479
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8472+8473
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8445+8447

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.