Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8464

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Skiwelt (od 9. 10. 2017 do 15. 4. 2018)
 
 
 
Goethe Institut (od 11. 12. 2016 do 6. 10. 2017)

Goethe Institut

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Motol (od 4.6.2020)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 2. 10. 2005

Výrobní číslo: 157264

Původní evidenční číslo: 6712

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 913 533 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
6+94 362 ne 3.7. 21:544.7. 5:31 8464
13+99 364 so 2.7. 20:393.7. 4:07 8464
6+94 362 pá 1.7. 21:582.7. 5:31 8464
13+99 366 čt 30.6. 19:581.7. 5:07 8464
25+92 353 st 29.6. 21:5430.6. 5:57 8464
25+92 352 út 28.6. 21:5029.6. 5:26 8464
6+94 362 po 27.6. 21:5928.6. 5:31 8464
21 311 po 27.6. 15:3727.6. 18:50 8466+8464
16 313 po 27.6. 6:4727.6. 9:01 8466+8464
19+98 358 ne 26.6. 22:4027.6. 5:00 8464
15+98 351 so 25.6. 21:2826.6. 5:22 8464
25+97 357 pá 24.6. 22:5225.6. 5:15 8464
 4  304 pá 24.6. 15:1524.6. 19:15 8464+8452
10 312 pá 24.6. 6:2024.6. 9:09 8464+8452
13+99 364 pá 24.6. 0:3524.6. 4:07 8464*Z1
sjMO 301 čt 23.6. 3:2723.6. 4:11 8464
sjMO 301 st 22.6. 3:2722.6. 4:11 8464
sjMO 301 út 21.6. 3:2721.6. 4:11 8464
sjMO 301 po 20.6. 3:2720.6. 4:11 8464
19+98 358 so 18.6. 22:4019.6. 5:00 8464
7+99 361 pá 17.6. 20:2518.6. 5:36 8464
 9  332 pá 17.6. 16:0317.6. 18:22 8464+8446
12 315 pá 17.6. 6:2717.6. 9:05 8464+8446
13+99 364 čt 16.6. 20:1817.6. 4:07 8464
15+98 352 st 15.6. 22:0816.6. 5:43 8464
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8451

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.