Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8464

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Skiwelt (od 9. 10. 2017 do 15. 4. 2018)
 
 
 
Goethe Institut (od 11. 12. 2016 do 6. 10. 2017)

Goethe Institut

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Motol (od 4.6.2020)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 2. 10. 2005

Výrobní číslo: 157264

Původní evidenční číslo: 6712

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 945 551 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 307 dnes 5:1327.2. 21:01 8465+8464
22 307 po 26.2. 5:1326.2. 22:18 8465+8464
10 315 pá 23.2. 14:5524.2. 0:07 8465+8464
 9  332 pá 23.2. 7:2423.2. 9:45 8465+8464
5+15 317 čt 22.2. 15:0622.2. 18:39 8465+8464
 9  327 čt 22.2. 7:0322.2. 9:25 8465+8464
 4  310 st 21.2. 14:2721.2. 19:28 8465+8464
5+15 317 st 21.2. 7:3821.2. 10:03 8465+8464
 4  310 út 20.2. 14:2720.2. 20:18 8465+8464
5+15 322 út 20.2. 8:1820.2. 10:43 8465+8464
 4  310 po 19.2. 14:2719.2. 19:28 8465+8464
5+15 317 po 19.2. 7:3819.2. 10:03 8465+8464
5+15 320 pá 16.2. 7:1116.2. 21:38 8465+8464
 9  301 út 13.2. 5:4813.2. 6:15 8464+8465*MU
 4  301 po 12.2. 6:1812.2. 20:26 8464+8465
 9  310 čt 8.2. 4:309.2. 0:42 8464+8465
 9  310 st 7.2. 4:308.2. 0:42 8464+8465
 4  304 út 6.2. 5:326.2. 20:46 8464+8465
 9  310 po 5.2. 4:306.2. 0:42 8464+8465
 4  304 pá 2.2. 5:322.2. 20:46 8464+8465
 4  304 čt 1.2. 5:321.2. 20:46 8464+8465
 4  304 st 31.1. 5:3231.1. 20:46 8464+8465
 4  304 út 30.1. 5:3230.1. 20:46 8464+8465
9+26 344 po 29.1. 5:5729.1. 20:26 8464+8465
 5  323 pá 26.1. 4:5127.1. 0:52 8464+8465
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.