Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8464

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Skiwelt (od 9. 10. 2017 do 15. 4. 2018)
 
 
 
Goethe Institut (od 11. 12. 2016 do 6. 10. 2017)

Goethe Institut

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 2. 10. 2005

Výrobní číslo: 157264

Původní evidenční číslo: 6712

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 692 372 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 207 út 23.4. 4:3523.4. 20:13 8464+8465
 6  205 čt 18.4. 7:0119.4. 0:46 8464+8465
14 214 st 17.4. 4:5217.4. 21:05 8464+8465
10 207 út 16.4. 15:1517.4. 0:45 8464+8465*Z
26 206 ne 14.4. 4:2714.4. 14:15 8464+8465*MU
26 216 pá 12.4. 5:2312.4. 23:31 8464+8465
26 203 čt 11.4. 5:4912.4. 0:11 8464+8465
12 208 st 10.4. 6:5710.4. 20:22 8464+8465
17 202 út 9.4. 14:249.4. 18:16 8464+8465
17 202 út 9.4. 5:189.4. 9:56 8464+8465
12 208 po 8.4. 6:578.4. 20:22 8464+8465
10 204 pá 5.4. 4:575.4. 21:10 8464+8465
 6  206 čt 4.4. 5:064.4. 20:34 8464+8465
14 214 st 3.4. 4:523.4. 21:05 8464+8465
14 208 út 2.4. 6:142.4. 20:18 8464+8465
10 221 po 1.4. 7:071.4. 20:12 8464+8465
12 208 pá 29.3. 6:5729.3. 20:22 8464+8465
12 209 čt 28.3. 4:5528.3. 18:16 8464+8465
10 205 st 27.3. 14:4328.3. 0:25 8464+8465
10 210 st 27.3. 6:4827.3. 10:08 8464+8465
12 204 út 26.3. 6:2526.3. 19:45 8464+8465
10 221 po 25.3. 7:0725.3. 20:12 8464+8465
10 204 pá 22.3. 4:5722.3. 21:10 8464+8465
12 205 čt 21.3. 15:1322.3. 0:44 8464+8465
10 205 čt 21.3. 6:0921.3. 9:28 8464+8465
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8482+8483
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.