Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8460

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 24. 8. 2005

Výrobní číslo: 162517

Původní evidenční číslo: 6883

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 744 893 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  110 po 14.1. 4:4314.1. 9:00 8460+8461*MU
11 105 pá 11.1. 5:5211.1. 19:02 8460+8461
 5  107 čt 10.1. 5:5510.1. 22:02 8460+8461
15 103 st 9.1. 6:089.1. 19:40 8460+8461
24 841 út 8.1. 5:308.1. 20:18 8460+8461
11 810 po 7.1. 4:297.1. 21:21 8460+8461
 9  809 ne 6.1. 10:107.1. 0:56 8460+8461
 1  803 pá 4.1. 14:084.1. 19:59 8460+8461
 9  804 pá 4.1. 5:294.1. 10:00 8460+8461
24 144 čt 3.1. 5:563.1. 20:37 8460+8461
 5  106 st 2.1. 5:553.1. 0:59 8460+8461
Rok 2018
26 107 po 31.12. 6:0331.12. 21:48 8460+8461
 7  103 pá 28.12. 5:2928.12. 21:44 8460+8461
24 842 čt 27.12. 5:4227.12. 20:27 8460+8461
15 802 st 26.12. 4:5826.12. 21:11 8460+8461
11 805 út 25.12. 6:2926.12. 0:51 8460+8461
15+92 854 po 24.12. 6:1824.12. 22:19 8460+8461
 9  818 ne 23.12. 6:4223.12. 23:48 8460+8461
15 803 so 22.12. 5:3822.12. 21:26 8460+8461
11 801 pá 21.12. 5:2221.12. 20:30 8460+8461
 9  802 čt 20.12. 5:2321.12. 0:16 8460+8461
25 709 st 19.12. 5:5519.12. 22:24 8460+8461
26 717 út 18.12. 5:1819.12. 0:03 8460+8461
20 702 po 17.12. 4:3117.12. 21:27 8460+8461
25 709 pá 14.12. 5:5514.12. 22:24 8460+8461
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.