Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8460

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 1.12.2021)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 24. 8. 2005

Výrobní číslo: 162517

Původní evidenční číslo: 6883

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 915 082 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 108 pá 9.9. 6:119.9. 14:35 8507+8460*MU*1
 6  112 čt 8.9. 5:368.9. 21:02 8507+8460
 6  113 st 7.9. 5:468.9. 0:13 8507+8460
 4  109 út 6.9. 14:426.9. 18:42 8507+8460
 4  108 út 6.9. 6:326.9. 10:24 8507+8460
16 101 po 5.9. 15:245.9. 17:45 8507+8460*MU
 7  113 po 5.9. 5:315.9. 9:38 8507+8460
22 109 so 3.9. 5:584.9. 0:47 8507+8460
16 101 pá 2.9. 15:243.9. 0:35 8507+8460
 7  113 pá 2.9. 5:312.9. 9:38 8507+8460
 7  109 čt 1.9. 4:271.9. 22:05 8507+8460
 6  103 st 31.8. 14:461.9. 0:14 8507+8460
 6  103 st 31.8. 5:2531.8. 10:12 8507+8460
22 130 út 30.8. 5:2731.8. 0:47 8507+8460
26 115 po 29.8. 5:0929.8. 16:30 8507+8460*MU
22 118 pá 26.8. 5:5126.8. 23:07 8507+8460
22 120 čt 25.8. 6:1826.8. 0:06 8507+8460
16 107 út 23.8. 5:4123.8. 9:43 8507+8460
 7  112 po 22.8. 15:3722.8. 19:50 8507+8460
 7  103 so 20.8. 8:0120.8. 12:00 8507+8460*MU
22 130 čt 18.8. 5:2719.8. 0:47 8396+8460
22 119 st 17.8. 6:1117.8. 23:46 8396+8460
26 115 út 16.8. 5:1316.8. 22:43 8396+8460
15 108 po 15.8. 5:1515.8. 21:16 8396+8460
26 107 pá 12.8. 6:0813.8. 0:03 8396+8460
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 8507+8460 do 9247 ve smyčce Olšanské hřbitovy

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.