Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8460

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Strašnice (od 26.3.2021)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 24. 8. 2005

Výrobní číslo: 162517

Původní evidenční číslo: 6883

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 855 142 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 520 st 21.4. 5:0921.4. 19:43 8403+8460
22 528 út 20.4. 6:0320.4. 21:45 8403+8460
22 514 po 19.4. 5:0019.4. 22:21 8403+8460
22 521 ne 18.4. 5:0418.4. 22:30 8403+8460
22 519 pá 16.4. 5:0416.4. 19:33 8403+8460
22 516 čt 15.4. 5:5315.4. 22:41 8403+8460
22 530 út 13.4. 6:1813.4. 18:53 8403+8460
22 530 po 12.4. 6:1812.4. 18:53 8403+8460
3+26 520 ne 11.4. 9:4811.4. 20:22 8403+8460
22 519 pá 9.4. 5:049.4. 19:33 8403+8460
22 514 čt 8.4. 5:008.4. 22:21 8403+8460
22 516 st 7.4. 5:537.4. 22:41 8403+8460
22 519 út 6.4. 5:046.4. 19:33 8403+8460
25 507 po 5.4. 4:305.4. 20:16 8403+8460
25 507 ne 4.4. 4:304.4. 20:16 8403+8460
22 506 so 3.4. 4:343.4. 22:41 8403+8460
22 529 čt 1.4. 6:121.4. 22:00 8403+8460
22 502 st 31.3. 5:5231.3. 23:19 8403+8460
22 519 út 30.3. 5:0430.3. 19:34 8403+8460
22 522 po 29.3. 5:1929.3. 20:03 8403+8460
22 527 pá 26.3. 5:5526.3. 21:30 8403+8460
22 718 čt 25.3. 5:2025.3. 9:30 8403+8460*MU
22 718 st 24.3. 5:2024.3. 22:09 8403+8460
22 726 út 23.3. 4:0523.3. 20:05 8403+8460
22 723 po 22.3. 6:0622.3. 22:31 8403+8460
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.