Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8460

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 24. 8. 2005

Výrobní číslo: 162517

Původní evidenční číslo: 6883

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 813 067 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  106 pá 26.6. 6:4026.6. 10:05 8352+8460
 6  110 čt 25.6. 5:5025.6. 20:36 8352+8460
14 114 st 24.6. 5:2924.6. 20:27 8352+8460
22 121 út 23.6. 4:4823.6. 23:41 8352+8460
26 106 po 22.6. 6:0123.6. 0:18 8352+8460
25 119 pá 19.6. 6:2419.6. 10:46 8352+8460
24 112 čt 18.6. 6:0618.6. 20:50 8352+8460
24 109 st 17.6. 5:4317.6. 20:22 8352+8460
24 110 út 16.6. 5:4816.6. 20:33 8352+8460
24 111 po 15.6. 5:5915.6. 20:42 8352+8460
24 110 pá 12.6. 5:4812.6. 20:33 8352+8460
24 111 čt 11.6. 5:5911.6. 20:42 8352+8460
 5  104 st 10.6. 6:2710.6. 20:45 8352+8460
 4  106 út 9.6. 6:409.6. 10:05 8352+8460
16 109 po 8.6. 6:588.6. 19:57 8352+8460
 5  112 pá 5.6. 6:105.6. 9:34 8352+8460
15 111 st 3.6. 7:543.6. 19:17 8460
15 112 po 1.6. 4:521.6. 9:02 8460
15 107 čt 28.5. 5:2728.5. 22:44 8460
15 107 st 27.5. 5:2727.5. 22:44 8460
15 102 út 26.5. 12:0026.5. 23:23 8460*Z
15 112 po 25.5. 4:5225.5. 9:02 8460
15 114 pá 22.5. 5:5922.5. 9:50 8460
15 108 út 19.5. 5:3819.5. 23:03 8460
15 107 po 18.5. 5:2718.5. 22:44 8460
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8363

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.