Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8460

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 24. 8. 2005

Výrobní číslo: 162517

Původní evidenční číslo: 6883

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 700 757 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 203 po 23.4. 5:3223.4. 23:12 8460+8461
3+6 218 pá 20.4. 4:1621.4. 0:42 8460+8461
 8  214 čt 19.4. 4:4619.4. 21:39 8460+8461
14 214 st 18.4. 4:1719.4. 1:03 8460+8461
14 206 út 17.4. 4:5318.4. 0:43 8460+8461
16 207 po 16.4. 17:5016.4. 21:10 8460+8461*Z
12 215 po 16.4. 5:4916.4. 10:10 8460+8461*MU
14 206 pá 13.4. 4:5313.4. 22:24 8460+8461
16 207 čt 12.4. 4:5212.4. 21:10 8460+8461
16 203 st 11.4. 5:4211.4. 21:01 8460+8461
14 205 út 10.4. 14:4211.4. 0:23 8460+8461
17 210 út 10.4. 5:4310.4. 10:00 8460+8461
17 203 po 9.4. 5:189.4. 9:40 8460+8461
12 209 pá 6.4. 4:556.4. 18:16 8460+8461
3+6 219 čt 5.4. 6:266.4. 1:02 8460+8461
16 226 st 4.4. 5:074.4. 19:45 8460+8461
14 201 út 3.4. 6:183.4. 21:10 8460+8461
 8  214 čt 29.3. 4:4629.3. 21:39 8460+8461
15 212 st 28.3. 5:1928.3. 21:18 8460+8461
3+6 209 út 27.3. 5:1127.3. 20:10 8460+8461
16 207 po 26.3. 4:5226.3. 21:10 8460+8461
 3  206 ne 25.3. 12:2826.3. 0:54 8460+8461
 3  206 so 24.3. 7:4525.3. 0:54 8460+8461
 8  214 pá 23.3. 4:4623.3. 21:39 8460+8461
15 210 čt 22.3. 4:5922.3. 23:12 8460+8461
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8474+8475
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.