Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8452

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Motol (od 25.2.2020)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 5. 6. 2005

Výrobní číslo: 158889

Původní evidenční číslo: 6750

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 971 162 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 306 út 6.12. 4:477.12. 0:01 8451+8452
 4  304 po 5.12. 15:155.12. 19:15 8451+8452
10 311 po 5.12. 6:555.12. 9:39 8451+8452
 4  302 pá 2.12. 14:592.12. 18:58 8451+8452
 4  306 pá 2.12. 6:102.12. 10:08 8451+8452
 4  304 čt 1.12. 15:151.12. 19:15 8451+8452
9+15 322 čt 1.12. 4:521.12. 8:53 8451+8452
9+15 337 st 30.11. 5:0530.11. 21:48 8451+8452
 4  303 út 29.11. 15:0929.11. 19:08 8451+8452
12+14 305 út 29.11. 6:3829.11. 10:00 8451+8452
 4  304 po 28.11. 15:1528.11. 17:40 8451+8452*MU
9+15 331 po 28.11. 6:4328.11. 9:31 8451+8452
 9  332 pá 25.11. 16:0325.11. 18:21 8451+8452
 9  318 pá 25.11. 6:2125.11. 8:42 8451+8452
15 313 čt 24.11. 15:0224.11. 18:29 8451+8452
 4  306 čt 24.11. 6:1024.11. 10:08 8451+8452
 4  303 st 23.11. 15:0923.11. 19:08 8451+8452
12+14 305 st 23.11. 6:3823.11. 10:00 8451+8452
 9  332 út 22.11. 16:0322.11. 18:21 8451+8452
10 311 út 22.11. 6:3122.11. 9:19 8451+8452
 9  332 po 21.11. 16:0321.11. 18:21 8451+8452
 9  329 po 21.11. 6:5721.11. 9:14 8451+8452
 4  303 pá 18.11. 15:1118.11. 19:02 8451+8452
 4  306 pá 18.11. 6:1718.11. 10:11 8451+8452
 4  303 st 16.11. 15:0916.11. 19:08 8451+8452
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.