Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8452

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 5. 6. 2005

Výrobní číslo: 158889

Původní evidenční číslo: 6750

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 764 294 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  820 čt 18.4. 6:2118.4. 20:21 8452+8453
15+99 865 st 17.4. 20:5818.4. 5:40 8452
11 812 st 17.4. 10:2017.4. 20:02 8452+8453*Z
 9  804 út 16.4. 5:2616.4. 19:32 8452+8453
 9  802 po 15.4. 5:2316.4. 0:16 8452+8453
 9  809 ne 14.4. 10:1015.4. 0:56 8452+8453
15 807 so 13.4. 6:3813.4. 20:26 8452+8453
11 809 pá 12.4. 4:0912.4. 19:44 8452+8453
 9  831 čt 11.4. 5:0112.4. 0:08 8452+8453
 9  809 st 10.4. 5:3711.4. 0:36 8452+8453
 9  817 út 9.4. 6:129.4. 20:12 8452+8453
2+92 856 po 8.4. 19:169.4. 5:18 8452
7+97 868 ne 7.4. 22:058.4. 4:25 8452
2+99 869 so 6.4. 20:017.4. 5:40 8452
7+97 868 pá 5.4. 22:266.4. 4:32 8452
 1  805 pá 5.4. 4:285.4. 21:26 8452+8453
15 141 čt 4.4. 5:124.4. 22:51 8452+8453
 7  112 st 3.4. 5:173.4. 21:29 8452+8453
 7  110 út 2.4. 4:433.4. 1:04 8452+8453
 7  101 po 1.4. 5:411.4. 19:37 8452+8453
6+8 107 pá 29.3. 5:1130.3. 0:54 8452+8453
 7  105 čt 28.3. 6:2128.3. 22:14 8452+8453
24 106 st 27.3. 6:2427.3. 19:59 8452+8453
15 103 út 26.3. 6:0826.3. 19:40 8452+8453
24 104 po 25.3. 6:0625.3. 19:39 8452+8453
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8225+8322

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.