Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8446

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 27. 4. 2005

Výrobní číslo: 156155

Původní evidenční číslo: 6511

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 838 608 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
5+94 366 ne 29.11. 19:3230.11. 5:52 8446
99 302 so 28.11. 21:4129.11. 4:37 8446
15+99 365 pá 27.11. 20:0228.11. 5:10 8446
21 309 pá 27.11. 15:3927.11. 18:46 8446
21 305 pá 27.11. 6:1027.11. 9:16 8446
99 302 čt 26.11. 21:4127.11. 4:37 8446
21 305 čt 26.11. 15:0026.11. 18:06 8446
21 309 čt 26.11. 6:4926.11. 9:56 8446
5+94 365 st 25.11. 18:5726.11. 5:23 8446
16 318 st 25.11. 5:5525.11. 8:47 8446+8447
sjMO 301 st 25.11. 3:2725.11. 4:11 8446+8447
 5  310 út 24.11. 4:0724.11. 21:48 8446+8447
 9  314 po 23.11. 6:3623.11. 21:59 8446+8447
 5  313 pá 20.11. 4:3020.11. 21:28 8446+8447
 5  313 čt 19.11. 4:3019.11. 21:28 8446+8447
 3  316 st 18.11. 14:5018.11. 20:47 8446+8447
16 318 st 18.11. 5:5518.11. 8:47 8446+8447
 7  303 po 16.11. 5:4916.11. 20:27 8446+8447
 5  310 pá 13.11. 4:0713.11. 16:20 8446+8447*MU
12 306 čt 12.11. 5:0812.11. 22:00 8446+8447
 9  302 st 11.11. 5:4111.11. 20:18 8446+8447
12 311 út 10.11. 4:5610.11. 6:25 8447+8446*MU
 4  303 po 9.11. 15:489.11. 19:25 8447+8446
 4  303 po 9.11. 5:589.11. 9:34 8447+8446
 4  304 pá 6.11. 15:586.11. 19:35 8447+8446
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.