Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8446

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 27. 4. 2005

Výrobní číslo: 156155

Původní evidenční číslo: 6511

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 795 798 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
5+95 254 po 18.11. 21:2919.11. 4:41 8446
24 212 po 18.11. 6:2318.11. 19:28 8546+8446
5+95 254 ne 17.11. 21:3718.11. 4:41 8446
25+94 268 so 16.11. 21:5117.11. 5:06 8446
11+93 261 pá 15.11. 20:4216.11. 5:10 8446
24 212 pá 15.11. 6:2315.11. 19:28 8446+8509
11+93 265 čt 14.11. 19:5715.11. 4:42 8446
12 209 čt 14.11. 4:5514.11. 18:16 8446+8480
12 207 st 13.11. 4:3513.11. 20:13 8446+8480
10 220 út 12.11. 4:1412.11. 20:02 8446+8480
12 213 po 11.11. 10:0011.11. 21:02 8446+8480*Z
12 209 po 11.11. 4:5511.11. 5:30 8446+8480*MU
25+94 268 so 9.11. 21:5110.11. 5:06 8446
5+94 265 pá 8.11. 22:149.11. 5:56 8446
17 202 pá 8.11. 14:248.11. 18:16 8446+8495
24 208 pá 8.11. 5:448.11. 10:02 8446+8495
10 220 čt 7.11. 4:147.11. 20:02 8446+8495
12 205 st 6.11. 15:137.11. 0:44 8446+8495
5+94 265 út 5.11. 20:206.11. 5:56 8446
24 202 út 5.11. 6:555.11. 18:02 8446+8459
11+93 266 po 4.11. 22:495.11. 5:14 8446
24 202 po 4.11. 6:554.11. 18:02 8446+8535
11+93 261 ne 3.11. 20:324.11. 5:43 8446
15+93 269 so 2.11. 20:243.11. 5:43 8446
11+93 261 pá 1.11. 20:422.11. 5:14 8446
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8520+8521
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.