Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8446

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Motol (od 25.4.2022)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 27. 4. 2005

Výrobní číslo: 156155

Původní evidenční číslo: 6511

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 918 138 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
6+94 362 pá 24.6. 21:5925.6. 5:31 8446
25+92 352 čt 23.6. 21:5024.6. 5:26 8446
 9  332 čt 23.6. 16:0323.6. 18:22 8452+8446
 9  322 čt 23.6. 6:3823.6. 8:59 8452+8446
15+98 351 st 22.6. 21:2823.6. 5:22 8446
21 311 st 22.6. 15:3722.6. 18:50 8459+8446
 9  329 st 22.6. 6:5722.6. 9:15 8459+8446
6+94 362 út 21.6. 21:5922.6. 5:31 8446
 4  302 út 21.6. 14:5921.6. 18:59 8446+8459
 9  329 út 21.6. 6:5721.6. 9:15 8446+8459
15+98 351 po 20.6. 21:2821.6. 5:22 8446
 9  332 po 20.6. 16:0320.6. 18:22 8453+8446
12 315 po 20.6. 6:2720.6. 9:05 8453+8446
19+98 358 ne 19.6. 22:4020.6. 5:00 8446
19+95 366 so 18.6. 23:0019.6. 5:11 8446
15+98 351 pá 17.6. 21:2818.6. 5:22 8446
 9  332 pá 17.6. 16:0317.6. 18:22 8464+8446
12 315 pá 17.6. 6:2717.6. 9:05 8464+8446
sjMO 301 pá 17.6. 3:2717.6. 4:11 8446
sjMO 301 čt 16.6. 3:2716.6. 4:11 8446
sjMO 301 st 15.6. 3:2715.6. 4:11 8446
sjMO 301 út 14.6. 3:2714.6. 4:11 8446
25+97 357 so 11.6. 22:5212.6. 3:05 8446*MU
21 302 pá 10.6. 6:1510.6. 19:05 8464+8446
21 310 čt 9.6. 5:599.6. 18:41 8464+8446
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.