Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8446

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Motol (od 16.5.2020)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 27. 4. 2005

Výrobní číslo: 156155

Původní evidenční číslo: 6511

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 868 548 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13+99 363 út 11.5. 21:1712.5. 5:10 8446
21 308 út 11.5. 6:3911.5. 9:46 8446
2+92 355 po 10.5. 4:5211.5. 5:50 8446
sjMO 301 po 10.5. 3:2710.5. 4:11 8446
sjMO 301 so 8.5. 3:278.5. 4:11 8446
 5  303 pá 7.5. 4:297.5. 21:13 8446+8464
 5  303 čt 6.5. 4:296.5. 21:13 8446+8464
20 310 st 5.5. 5:115.5. 21:52 8446+8464
 5  312 út 4.5. 5:474.5. 22:40 8446+8464
20 310 po 3.5. 5:113.5. 21:52 8446+8464
 5  303 pá 30.4. 4:2930.4. 21:13 8446+8464
20 305 čt 29.4. 4:3229.4. 23:11 8446+8464
16 318 st 28.4. 16:2028.4. 21:53 8446+8464
 4  304 st 28.4. 6:1228.4. 10:04 8446+8464
20 305 út 27.4. 4:3227.4. 23:11 8446+8464
20 308 po 26.4. 4:4526.4. 23:31 8446+8464
20 308 pá 23.4. 4:4523.4. 23:31 8446+8464
20 305 čt 22.4. 4:3222.4. 23:11 8446+8464
20 308 st 21.4. 4:4521.4. 23:31 8446+8464
20 310 út 20.4. 5:1120.4. 21:52 8446+8464
20 305 po 19.4. 4:3219.4. 23:11 8446+8464
 5  312 pá 16.4. 5:4716.4. 22:40 8446+8464
15 305 čt 15.4. 6:0915.4. 20:57 8446+8464
15 305 st 14.4. 6:0914.4. 20:57 8446+8464
 5  303 út 13.4. 4:2913.4. 21:13 8446+8464


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.