Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8437

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 31. 1. 2005

Výrobní číslo: 157135

Původní evidenční číslo: 6631

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 822 266 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
5+94 264 út 19.3. 20:1120.3. 5:26 8437
15+92 254 pá 15.3. 21:4216.3. 5:05 8437
11+93 266 čt 14.3. 21:2615.3. 5:10 8437
5+94 265 st 13.3. 20:2014.3. 5:56 8437
11+93 261 út 12.3. 20:4213.3. 5:40 8437
5+94 264 po 11.3. 20:1112.3. 5:26 8437
5+94 265 ne 10.3. 20:5511.3. 5:56 8437
5+95 250 so 9.3. 21:5610.3. 5:11 8437
15+93 267 pá 8.3. 20:429.3. 5:40 8437
17 202 pá 8.3. 14:248.3. 18:16 8437+8505
17 220 pá 8.3. 6:048.3. 10:00 8437+8505
15+92 254 čt 7.3. 21:428.3. 5:05 8437
10 206 čt 7.3. 5:117.3. 18:08 8437+8512
10 211 st 6.3. 5:426.3. 18:48 8437+8512
17+93 264 út 5.3. 22:086.3. 4:21 8437
12 209 út 5.3. 4:555.3. 18:16 8446+8437
10 217 po 4.3. 6:354.3. 19:36 8446+8437
14+94 263 ne 3.3. 20:164.3. 4:56 8437
14+94 263 so 2.3. 19:513.3. 4:46 8437
5+95 254 pá 1.3. 21:262.3. 1:00 8437*MU
10 206 pá 1.3. 5:111.3. 18:08 8531+8437
10 211 čt 28.2. 5:4228.2. 18:48 8531+8437
17+95 253 st 27.2. 22:1328.2. 4:11 8437
10 206 st 27.2. 5:1127.2. 18:08 8437+8533
10 217 út 26.2. 6:3526.2. 19:36 8437+8533
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.