Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8437

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 31. 1. 2005

Výrobní číslo: 157135

Původní evidenční číslo: 6631

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 884 433 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 205 pá 16.4. 4:3516.4. 22:25 8493+8437
12 207 čt 15.4. 4:5415.4. 22:44 8493+8437
 3  203 st 14.4. 14:2214.4. 21:56 8493+8437
 6  206 út 13.4. 5:0713.4. 21:38 8493+8437
 6  203 po 12.4. 4:4712.4. 20:57 8493+8437
16 217 pá 9.4. 4:239.4. 11:08 8493+8437
 6  203 čt 8.4. 4:478.4. 20:57 8493+8437
 6  206 st 7.4. 5:077.4. 21:38 8493+8437
12 202 út 6.4. 17:256.4. 19:42 8493+8437*Z
12 212 čt 1.4. 5:491.4. 21:31 8493+8437
 6  203 st 31.3. 4:4731.3. 20:57 8493+8437
12 205 út 30.3. 4:3530.3. 22:25 8493+8437
10 204 po 29.3. 5:2229.3. 21:54 8493+8437
12 203 ne 28.3. 4:3428.3. 22:25 8493+8437
12 203 so 27.3. 4:3427.3. 22:25 8493+8437
12 207 pá 26.3. 4:5426.3. 22:44 8493+8437
12 208 čt 25.3. 5:1325.3. 20:46 8493+8437
12 205 st 24.3. 4:3524.3. 22:25 8493+8437
12 205 út 23.3. 4:3523.3. 22:25 8493+8437
12 207 po 22.3. 4:5422.3. 22:44 8493+8437
12 203 ne 21.3. 4:3421.3. 22:25 8493+8437
12 205 so 20.3. 4:5420.3. 22:44 8493+8437
17 208 pá 19.3. 6:2119.3. 20:36 8493+8437
24 204 čt 18.3. 7:5418.3. 19:26 8493+8437
 6  212 st 17.3. 6:0117.3. 20:18 8493+8437
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8540+8541

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.