Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8437

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 31. 1. 2005

Výrobní číslo: 157135

Původní evidenční číslo: 6631

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 932 883 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 209 ne 5.12. 9:496.12. 0:11 8493+8437
14 208 so 4.12. 5:174.12. 23:51 8493+8437
12 215 pá 3.12. 15:174.12. 0:24 8493+8437
12 210 pá 3.12. 6:373.12. 8:59 8493+8437
 3  215 čt 2.12. 6:313.12. 0:00 8493+8437
10 209 st 1.12. 7:111.12. 19:50 8493+8437
12 212 út 30.11. 6:5330.11. 23:44 8493+8437
12 210 po 29.11. 14:3729.11. 18:59 8493+8437
17 212 po 29.11. 5:2029.11. 9:51 8493+8437
12 213 pá 26.11. 4:4527.11. 0:04 8493+8437
12 202 čt 25.11. 11:4526.11. 0:44 8493+8437*Z1
12 208 st 24.11. 18:4524.11. 21:06 8493+8437*Z2
12 212 st 24.11. 6:5324.11. 9:40 8493+8437*MU
24 209 út 23.11. 14:4323.11. 19:50 8493+8437
17 212 út 23.11. 5:2023.11. 9:51 8493+8437
 6  212 po 22.11. 5:5223.11. 0:22 8493+8437
12 208 pá 19.11. 6:2019.11. 21:06 8493+8437
 6  207 čt 18.11. 5:0818.11. 19:45 8493+8437
14 208 st 17.11. 5:1717.11. 23:51 8493+8437
 8  211 út 16.11. 6:5017.11. 0:02 8493+8437
12 213 po 15.11. 4:4516.11. 0:04 8493+8437
14 209 ne 14.11. 11:0315.11. 0:11 8493+8437
12 207 so 13.11. 5:0513.11. 8:15 8493+8437*MU
 6  212 pá 12.11. 5:5213.11. 0:22 8493+8437
10 223 čt 11.11. 15:2311.11. 21:59 8493+8437
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8544+8545
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8500+8501
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.