Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8436

Domovská vozovna: Pankrác

Aktuální vozovna: Strašnice (od 19.9.2020)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 25. 1. 2005

Výrobní číslo: 156248

Původní evidenční číslo: 6569

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 859 886 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2020
24 511 pá 13.11. 6:5713.11. 19:52 8386+8436
15 509 čt 12.11. 5:5912.11. 18:45 8386+8436
24 509 st 11.11. 6:3711.11. 19:32 8386+8436
24 505 út 10.11. 5:4910.11. 18:52 8386+8436
26 508 po 9.11. 6:239.11. 20:25 8386+8436
22 506 so 7.11. 4:347.11. 22:41 8386+8436
22 509 pá 6.11. 6:086.11. 23:19 8386+8436
11 503 čt 5.11. 4:125.11. 22:31 8386+8436
22 519 st 4.11. 5:214.11. 22:14 8386+8436
26 505 út 3.11. 5:553.11. 22:39 8386+8436
22 527 po 2.11. 6:182.11. 20:28 8386+8436
22 515 ne 1.11. 9:251.11. 23:49 8386+8436
22 529 pá 30.10. 6:4830.10. 21:14 8386+8436
26 518 čt 29.10. 6:3229.10. 9:49 8386+8436
24 509 út 27.10. 8:5027.10. 19:32 8386+8436*Z
25+92 552 po 26.10. 21:2927.10. 5:29 8436
24 515 po 26.10. 7:1526.10. 9:21 8436+8551
14+94 562 ne 25.10. 20:1726.10. 5:19 8436
14+96 565 so 24.10. 21:2125.10. 5:44 8436
25+92 552 pá 23.10. 21:2924.10. 5:29 8436
7+99 564 čt 22.10. 21:3523.10. 5:03 8436
1+96 562 st 21.10. 20:3822.10. 5:16 8436
1+96 562 út 20.10. 20:3821.10. 5:16 8436
14+94 562 po 19.10. 20:0320.10. 5:19 8436
17+95 552 ne 18.10. 22:1219.10. 5:39 8436
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8256+8154

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.