Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8436

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 25. 1. 2005

Výrobní číslo: 156248

Původní evidenční číslo: 6569

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 756 080 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
1+96 462 pá 13.7. 19:2114.7. 4:46 8436
11 403 ne 8.7. 4:298.7. 22:25 8436
2+91 452 pá 6.7. 7:477.7. 4:06 8436
11 402 čt 5.7. 4:075.7. 20:08 8436
36+94 451 so 30.6. 4:011.7. 5:31 8436
13 406 pá 29.6. 6:1830.6. 0:51 8436
1+96 461 čt 28.6. 20:3529.6. 4:41 8436
21 403 čt 28.6. 15:2228.6. 19:10 8436
21 402 čt 28.6. 5:4128.6. 9:32 8436
13 407 st 27.6. 6:3427.6. 23:31 8436
1+96 463 út 26.6. 20:2227.6. 5:41 8436
 2  411 út 26.6. 5:1026.6. 19:16 8436
 2  401 po 25.6. 5:4326.6. 0:08 8436
11 405 ne 24.6. 4:5725.6. 0:05 8436
1+96 462 pá 22.6. 20:0723.6. 4:46 8436
 2  411 pá 22.6. 5:1022.6. 13:50 8436*MU
13 407 čt 21.6. 6:3421.6. 23:31 8436
25+92 454 st 20.6. 20:4721.6. 5:17 8436
21 403 st 20.6. 15:2220.6. 19:10 8436
21 402 st 20.6. 5:4120.6. 9:32 8436
13 402 út 19.6. 7:0719.6. 20:37 8436
1+96 463 po 18.6. 20:2219.6. 5:41 8436
25+92 455 ne 17.6. 21:0418.6. 5:47 8436
25+92 457 so 16.6. 22:2217.6. 5:47 8436
14+93 450 pá 15.6. 20:4116.6. 5:00 8436
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.