Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8436

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 25. 1. 2005

Výrobní číslo: 156248

Původní evidenční číslo: 6569

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 808 001 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13 407 čt 2.4. 5:572.4. 22:51 8436
13 410 st 1.4. 14:281.4. 23:11 8436
25+92 453 út 31.3. 21:041.4. 5:47 8436
1+96 463 po 30.3. 20:2131.3. 5:42 8436
11+93 462 ne 29.3. 20:0330.3. 4:30 8436
14+94 461 so 28.3. 22:2229.3. 5:18 8436
25+92 453 pá 27.3. 21:0428.3. 5:47 8436
1+98 454 čt 26.3. 21:3527.3. 5:08 8436
5+95 456 st 25.3. 23:0826.3. 4:57 8436
1+98 454 út 24.3. 21:3525.3. 5:08 8436
6+99 463 po 23.3. 22:0124.3. 5:04 8436
1+96 463 ne 22.3. 20:3523.3. 5:42 8436
1+96 463 so 21.3. 22:4322.3. 5:42 8436
11+93 463 pá 20.3. 20:4721.3. 4:59 8436
25+92 453 čt 19.3. 22:0320.3. 5:46 8436
1+96 463 st 18.3. 22:4919.3. 5:41 8436
21 401 st 18.3. 15:0618.3. 18:58 8436
13 411 st 18.3. 6:2618.3. 9:57 8436
13 407 út 17.3. 6:3417.3. 19:55 8436
11+93 462 po 16.3. 20:1817.3. 4:30 8436
 2  507 po 16.3. 11:2016.3. 13:50 8436*Z
13+99 463 ne 15.3. 20:3616.3. 5:04 8436
1+96 463 so 14.3. 22:4315.3. 5:13 8436
13+95 457 pá 13.3. 23:0614.3. 4:57 8436
21 401 pá 13.3. 15:0613.3. 18:59 8436
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8285

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.