Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8436

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 25. 1. 2005

Výrobní číslo: 156248

Původní evidenční číslo: 6569

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 833 051 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
1+96 462 st 8.7. 20:169.7. 5:13 8436
14+94 462 út 7.7. 22:268.7. 5:18 8436
25+92 452 po 6.7. 20:487.7. 5:28 8436
14+94 462 ne 5.7. 22:266.7. 5:18 8436
25+92 453 so 4.7. 21:295.7. 5:47 8436
17+95 453 pá 3.7. 21:454.7. 5:49 8436
7+99 464 čt 2.7. 21:343.7. 5:19 8436
17+95 453 st 1.7. 21:452.7. 5:49 8436
15+99 465 út 30.6. 20:351.7. 5:50 8436
17+95 452 po 29.6. 22:1830.6. 5:15 8436
11+93 463 ne 28.6. 22:5629.6. 5:00 8436
17+95 453 so 27.6. 21:4528.6. 5:49 8436
sjPA 401 pá 26.6. 23:5527.6. 5:08 8436
22 413 pá 26.6. 4:3226.6. 20:18 8436+8419
22 415 čt 25.6. 4:4625.6. 20:39 8436+8419
22 413 st 24.6. 4:3224.6. 20:18 8436+8419
14 415 út 23.6. 4:3823.6. 10:08 8436+8419
22 413 po 22.6. 4:3222.6. 20:18 8436+8419*MU
 4  402 pá 19.6. 15:0219.6. 18:37 8436+8419
17 431 pá 19.6. 6:1419.6. 9:19 8436+8419
11 413 čt 18.6. 4:1518.6. 10:33 8436+8419
17 427 st 17.6. 5:1217.6. 10:08 8436+8419
14 415 út 16.6. 4:3816.6. 10:08 8436+8419
14 415 po 15.6. 4:3815.6. 10:08 8436+8419
 4  405 pá 12.6. 6:4112.6. 10:24 8436+8419
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.