Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8436

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 25. 1. 2005

Výrobní číslo: 156248

Původní evidenční číslo: 6569

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 713 330 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13 412 út 23.1. 15:0723.1. 18:55 8436
13 412 út 23.1. 6:2623.1. 9:59 8436
2+96 461 po 22.1. 4:4323.1. 4:41 8436
11 403 ne 21.1. 12:2022.1. 1:35 8436
2+96 461 pá 19.1. 5:1220.1. 4:26 8436
13 409 čt 18.1. 6:4318.1. 21:52 8436
2+96 462 st 17.1. 5:3318.1. 5:13 8436
13 401 út 16.1. 7:0717.1. 0:34 8436
14+92 462 po 15.1. 19:4816.1. 5:17 8436
2+96 461 ne 14.1. 20:2715.1. 4:41 8436
13 407 so 13.1. 7:5113.1. 21:52 8436
14+92 462 pá 12.1. 19:5913.1. 5:02 8436
2 409 út 9.1. 14:499.1. 17:00 8436*MU
13 406 út 9.1. 6:359.1. 10:26 8436
12+93 452 po 8.1. 21:309.1. 4:30 8436
14+92 462 ne 7.1. 19:558.1. 5:17 8436
2+96 461 so 6.1. 20:137.1. 4:26 8436
12+93 452 pá 5.1. 20:126.1. 4:10 8436
Rok 2017
11 406 so 30.12. 7:5830.12. 22:54 8436
1+96 461 pá 29.12. 21:1930.12. 4:26 8436
2 412 pá 29.12. 14:4929.12. 19:45 8436
2 412 pá 29.12. 6:4229.12. 9:15 8436
2 410 čt 28.12. 14:5628.12. 21:29 8436*Z
1+98 451 st 27.12. 22:0928.12. 5:08 8436
2 412 st 27.12. 14:4927.12. 19:45 8436
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8359

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.