Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8428

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Aeroflot (od 21. 5. 2017 do 12. 3. 2018)

Aeroflot

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 11. 11. 2004

Vyřazení: 15. 5. 2018

Výrobní číslo: 158863

Původní evidenční číslo: 6724

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 731 441 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2018
21 402 út 15.5. 5:4115.5. 9:32 8428*MU*1
13 406 po 14.5. 6:1815.5. 0:51 8428
14+93 452 so 12.5. 21:4013.5. 4:10 8428
14+93 450 pá 11.5. 20:4112.5. 5:00 8428
1+96 462 čt 10.5. 20:0711.5. 5:13 8428
11+95 467 st 9.5. 21:1910.5. 4:57 8428
 2  411 st 9.5. 5:109.5. 19:16 8428
11 403 út 8.5. 12:209.5. 1:35 8428
 2  414 po 7.5. 5:337.5. 19:36 8428
14+93 450 pá 4.5. 20:415.5. 5:00 8428
21 405 pá 4.5. 15:384.5. 19:28 8428
21 405 pá 4.5. 6:054.5. 9:57 8428
13 410 čt 3.5. 6:433.5. 20:15 8428
12+93 453 st 2.5. 19:583.5. 5:00 8428
1+98 451 út 1.5. 19:352.5. 5:08 8428
14+93 452 po 30.4. 21:411.5. 4:30 8428
21 403 po 30.4. 15:2230.4. 19:10 8428
21 403 po 30.4. 5:5030.4. 9:40 8428
1+96 462 so 28.4. 20:0729.4. 4:46 8428
14+93 450 pá 27.4. 20:4128.4. 5:00 8428
 4  407 pá 27.4. 5:3827.4. 9:16 8428+8429
3+6 407 čt 26.4. 14:2927.4. 0:10 8428+8429
3+6 406 čt 26.4. 5:0926.4. 10:01 8428+8429
3+6 406 st 25.4. 14:2125.4. 20:33 8428+8429
17 425 st 25.4. 4:3425.4. 9:47 8428+8429
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 9207 do 8428 a 9158 před smyčkou Levského

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.