Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8422

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 6. 9. 2004

Výrobní číslo: 157258

Původní evidenční číslo: 6706

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 770 557 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
27 405 čt 18.4. 14:4318.4. 22:09 8421+8422
 3  414 čt 18.4. 4:2618.4. 5:50 8421+8422*MU*1
16 413 st 17.4. 4:5517.4. 21:07 8421+8422
 3  414 út 16.4. 14:2117.4. 0:17 8421+8422
17 429 út 16.4. 5:2016.4. 9:47 8421+8422
 4  409 po 15.4. 13:0415.4. 20:08 8421+8422
 4  409 po 15.4. 5:4815.4. 9:41 8421+8422
Zvl 442 ne 14.4. 19:0014.4. 22:00 8421+8422
 4  407 pá 12.4. 14:3012.4. 19:59 8421+8422
 4  401 pá 12.4. 6:0412.4. 9:56 8421+8422
20 405 čt 11.4. 4:2911.4. 20:19 8421+8422
 3  415 st 10.4. 14:2910.4. 22:21 8421+8422
17 427 st 10.4. 4:3210.4. 9:23 8421+8422
 3  415 út 9.4. 14:299.4. 22:21 8421+8422
 3  414 út 9.4. 4:269.4. 9:48 8421+8422
17 429 po 8.4. 15:199.4. 1:12 8421+8422
17 427 po 8.4. 4:328.4. 9:23 8421+8422
17 427 pá 5.4. 15:035.4. 22:02 8421+8422
 4  409 pá 5.4. 5:485.4. 9:41 8421+8422
 4  409 čt 4.4. 13:044.4. 20:08 8421+8422
17 427 čt 4.4. 4:324.4. 9:23 8421+8422
 3  415 st 3.4. 14:293.4. 22:21 8421+8422
 3  414 st 3.4. 4:263.4. 9:48 8421+8422
 3  414 út 2.4. 14:213.4. 0:17 8421+8422
 4  410 út 2.4. 5:562.4. 9:49 8421+8422
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = rozbité boční okno

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.