Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8422

Domovská vozovna: Pankrác

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2004

V provozu od: 6. 9. 2004

Výrobní číslo: 157258

Původní evidenční číslo: 6706

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 766 485 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13 410 út 16.10. 6:4316.10. 20:15 8422
1+98 454 po 15.10. 21:3616.10. 5:08 8422
 2  410 po 15.10. 5:0915.10. 19:15 8422
 2  401 ne 14.10. 9:3214.10. 22:28 8422
 2  407 so 13.10. 7:4713.10. 20:43 8422
13 402 pá 12.10. 7:0712.10. 20:37 8422
1+96 462 čt 11.10. 20:3712.10. 5:13 8422
25+92 452 st 10.10. 20:4711.10. 5:16 8422
2+91 452 so 18.8. 7:4718.8. 16:20 8422*MU
1+96 461 pá 17.8. 19:5118.8. 4:26 8422
1+96 463 čt 16.8. 21:1917.8. 5:41 8422
2+91 454 st 15.8. 5:1816.8. 5:17 8422
1+96 461 po 13.8. 19:5114.8. 4:41 8422
14+91 450 ne 12.8. 22:1713.8. 4:57 8422
1+96 461 so 11.8. 20:5112.8. 4:26 8422
14+91 450 pá 10.8. 22:1711.8. 4:57 8422
25+92 466 čt 9.8. 21:0310.8. 5:46 8422
14+93 453 st 8.8. 22:089.8. 5:00 8422
1+96 463 út 7.8. 21:198.8. 5:41 8422
1+96 462 po 6.8. 19:217.8. 5:13 8422
14+93 452 ne 5.8. 21:546.8. 4:30 8422
14+93 453 so 4.8. 21:545.8. 4:30 8422
14+93 457 pá 3.8. 20:254.8. 5:00 8422
2+91 454 čt 2.8. 5:183.8. 5:17 8422
5+16 403 čt 26.7. 4:2527.7. 1:37 8422+8421
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.